leuke katten naam

28-06-2009 08:47 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zoeken een leuke naam voor onze kitten en suggesties zijn wel welkom. We komen er niet uit.

Het is een grijs, zwart katje met witte pootjes.

Alvast bedankt....
Guinness

Murphy
quote:viva1973 schreef op 28 juni 2009 @ 21:41:

Yindee

Yindee is een olifantje. Dan wordt het een gigagrote en dikke kat, 't is maar net of je dat wilt.

Dender, Drfy, Kalle (mijn huidige poezebeesten), Fradsen en Pippols (die van mijn zus).

Moppie, Gabbertje, Bolle (eigenlijk Sjors), Minou, Bella, Cato, Marie, Mumla, Thura, Svetlana (Svetje), Rikkie, Reus, Tom, Diego, Frida, Erwtje, Cindy, Balou, Vlekkebeest, Kleuter, Ouwe Sukkelaar, Pinkie. (Katten die wij vroeger hadden/katten van vrienden/buren.)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Smeerkaas! Die vind ik zooo leuk
En wat je ook voor leuks, origineels of grappigs verzint, uiteindelijk noem je hem toch meestal Poes, Beessie of Knuf
Poekie
Het zal wel aan mij liggen hoor maar als iemand in juni een topic opent zal ze inmiddels toch wel een naam hebben?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 13 oktober 2009 @ 23:23:

Het zal wel aan mij liggen hoor maar als iemand in juni een topic opent zal ze inmiddels toch wel een naam hebben?Ha, ja, Okido heeft dit topic blijkbaar gereanimeerd
Mr. Mittens.
quote:Dromer15 schreef op 28 juni 2009 @ 11:43:

Ik krijg donderdag een kitten! Een mannetje en hij gaat hoogstwaarschijnlijk Guus heten!

Guus was altijd mijn favo katernaam, moest hij wel rood zijn in mijn ogen. Toen ikmijn huidige kater kocht (een zwarte pers) vond ik Lucifer veel beter bij hem passen.

Een leuke naam is Mr. Whiskers. (geloof dat je het zo schrijft, mr snorhaar) Mijn volgende kat gaat zo heten
Lola? Woeps?
Rode kater: Sinas

kat met zwart vachtje: Cola.

Stoffer en Blik, Kobalt en Nikkel.
quote:mylenevalerie schreef op 13 oktober 2009 @ 23:23:

Het zal wel aan mij liggen hoor maar als iemand in juni een topic opent zal ze inmiddels toch wel een naam hebben?Dat maakt kattennamen verzinnen er niet minder leuk op hoor!
doekes
Fudge, Liquorice, Slushy, Muffin?

(Voor anderen die naar namen op zoek zijn..)
quote:BeeTle schreef op 13 oktober 2009 @ 23:21:

Poekie Ik zou Poekie niet doen. Dat is namelijk Maleis voor k*t.
pannekoek! (of pannenkoek, mag ook )
Seop, Sushi, Fis, Flo, James, Meneer Jansen, Whiskers, Bo

Dat zijn de namen die hier nog gepasseerd zijn voordat het Moses werd :-)
anoniem_87856 wijzigde dit bericht op 15-10-2009 12:08
Reden: oeps
% gewijzigd
When in doubt, add glitter.
Onze nieuwe kater heet Julius. Dus je kunt ook je geschiedenisboeken eens nakijken

wat ik ook altijd leuk vindt is een kater met een echte mannen naam. Henk of Harry of Aart.
Stressed is just desserts spelled backwards
De kat van mijn broer heet visstick. Vind ik erg grappig. Mijn kater heet Pino.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Onze nieuwe poes heet SARI.

Ze komt uit het asiel en is een lekkere kroelkat.
Als ik (weer) een poes zou krijgen zou ik haar Miauw noemen. Het lijkt me zo leuk om bij de achterdeur te roepen: "Miauw, kom je, Miauw, Miauw!?"

(Waar zitten de smileys, ik wou zo graag een draaiende ogen smiley toevoegen...)
Gilbert. Vind ik super leuk. Of Arie. Maar ik vind Gilbert leuker, zeker bij een rode kater.
Mijn katten heten:

Muts, Rakker en Praggel.

In praktijk is het: Poes, rooie en kleintje

Poes: omdat ze terugmiauwt als je poes zegt.

Rooie: welke kleur denk je dat ie heeft?

Kleintje: omdat ik hem kreeg toe ie 5 weken was en heeeeeel erg klein (inmiddels gewoon een flinke kater, ook nog eens lekker grof gebouwd, dus iedereen kijkt mij heel raar aan als ik hem zo noem ).

En mijn overleden katertje heette Hummel. Omdat hij heel erg knuffelig was en als een klein hummeltje altijd opgepakt en aangehaald wilde worden....

Er zijn zoveel namen, noteer degene die je wel leuk vindt en prik er 1 blind!
Sokjes!

(wilde ik voor mijn poes maar die heeft geen sokjes... heet nu Kruimel )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven