Leuke kringloopwinkels midden NL

26-10-2013 21:53 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op: wie heeft tips? De kringloop hier is heel erg duur en heeft eigenlijk weinig moois. Veel meubels die rechtstreeks uit aanleunwoningen lijken te komen en vergeeld speelgoed.

Als ik hier soms lees dat mensen speelgoed nieuw in de verpakking vinden en voor een prikkie een mooie stoel kopen, denk ik meteen: waar was dat dan?
quote:wendy7474 schreef op 26 oktober 2013 @ 21:53:

Kom maar op: wie heeft tips? De kringloop hier is heel erg duur en heeft eigenlijk weinig moois. VWaar is hier dan? Handig voor forummers om tips te geven waar je wel heen kan gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vermeld liever niet mijn woonplaats als je het niet erg vindt.
Maar een regio is wel handig. Het midden van Nederland is voor sommigen Utrecht, en voor anderen blijkt dit in Overijssel te liggen of in Den Haag.
Oh ja. Midden NL bedoel ik mee: Utrecht, Noord Holland. Beetje een straal van 30 km rondom Utrecht. Zoiets.
Kringloop Hoevelaken is erg leuk. Kringloop Leusden heeft soms leuke dingen. Amersfoort is weinig aan.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Bunschoten/Baarn is ook de moeite waard. En ik ben fan van Soest. Maar Hoevelaken is echt leuk.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Het is meestal een kwestie van geluk. In Tiel en Leerdam ben ik weleens leuke dingen tegengekomen voor een goede prijs, maar sommige spullen zijn weer overpriced. Persoonlijk vind ik meer leuke originele koopjes op vlooienmarkten en op marktplaats.
Ben gisteren in Dieren geweest. Ze hadden er speelgoedmarkt. In eerste instantie dacht ik alleen maar troep te zien maar na goed zoeken liep ik naar buiten met een grote tas speelgoed voor ¤2,50

Buit:

- grotere houten dobbelsteen

- schellenraam

- houten piano'tje

- houten muziek instrumentje met belletje

- houten auto'tje

- houten complete vormenstoof van merk begint met Ei

- 8 vingerpoppetjes

- 2 doosjes met houten kralen

En volgens mij nog wat klein spul wat ik even niet op weet te noemen. Dit is wel een uitzonderlijk goede buit maat ik werd er erg blij van!
Oke, Hoevelaken dus. Dat is niet ver rijden, al vind ik dat nooit zo erg. We rijden gratis, dus maken we er een dagje van.

Mooie buit, Kylie. Vooral spul van Eichhorn is duur.
Ik vind meestal meer op speelgoed- en kledingbeurzen die door scholen worden georganiseerd. Veel meer aanbod, en mensen verdienen er zelf wat aan/ zien het als een alternatief voor marktplaats. Kwalitatief veel mooiere spullen en heel lage prijzen (verkopers prijzen zelf en krijgen 80% van de verkochte spullen).

Kringloopwinkels in Eemnes, Laren, Huizen en Naarden hebben weleens mooie spullen voor een redelijke prijs, maar het blijft geluk hebben/ goed zoeken.
Wijk bij Duurstede is oke. Amerongen ook. Leersum is duur (snuffelachuur ofzo) en Driebergen heul duur.
De kringloop in Utrecht Hoograven schijnt erg leuk te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven