leuke muur tekst!
zondag 17 juni 2012 om 19:38
Hoi!
In de woonkamer willen we een hoek maken voor een bureau met computer. Uit nood geboren omdat we de werkkamer omzetten in een kinderkamer. Bureau willen we wel wat opleuken met 2 mooie planten en tafellamp.
In ieder geval willen we erboven op de muur een korte tekst in piepschuim letters plakken.
Wat zouden jullie een mooie tekst/woorden vinden?
In de woonkamer willen we een hoek maken voor een bureau met computer. Uit nood geboren omdat we de werkkamer omzetten in een kinderkamer. Bureau willen we wel wat opleuken met 2 mooie planten en tafellamp.
In ieder geval willen we erboven op de muur een korte tekst in piepschuim letters plakken.
Wat zouden jullie een mooie tekst/woorden vinden?
zondag 17 juni 2012 om 22:47
zondag 17 juni 2012 om 23:23
When life gives you 100 reasons to cry, show life that you have 1000 reasons to smile..
Leer van gisteren, droom over morgen, maar geniet vandaag.
Zelf ook erg fan van een muur met krijtverf die je elke keer weet uit kunt vegen. Hadden wij in het studentenhuis waar ik woonde en elke keer stonden er weer nieuwe leuke, grappige, bijzondere berichten op van werkelijk iedereen die een leuke ingeving had. Vond zelf de hele 'simpele' ltijd wel gaf zoals 'je bent leuk! of 'hartje', gewoon omdat ik je bijzonder vind!
Leer van gisteren, droom over morgen, maar geniet vandaag.
Zelf ook erg fan van een muur met krijtverf die je elke keer weet uit kunt vegen. Hadden wij in het studentenhuis waar ik woonde en elke keer stonden er weer nieuwe leuke, grappige, bijzondere berichten op van werkelijk iedereen die een leuke ingeving had. Vond zelf de hele 'simpele' ltijd wel gaf zoals 'je bent leuk! of 'hartje', gewoon omdat ik je bijzonder vind!
maandag 18 juni 2012 om 08:22
heel erg bedankt voor alle leuke mooie teksten. de meeste gezegdes en zinnen zijn te lang, zo groot is de muur niet
nog eens overlegd met aantal mensen en een poll op facebook er op los gezet maar gelukkig vindt niemand @home afgezaagd of cliché, dus ik ben toch niet de enige die het nooit eerder heeft gezien.
die gaat m worden!
thanx!
nog eens overlegd met aantal mensen en een poll op facebook er op los gezet maar gelukkig vindt niemand @home afgezaagd of cliché, dus ik ben toch niet de enige die het nooit eerder heeft gezien.
die gaat m worden!
thanx!
maandag 18 juni 2012 om 08:40
Haha, die komt uit het aloude Heineken bierlied:
Op de grote oceaan is een hoerenschip vergaan
oh heineken bier, oh heineken bier!
Alle hoeren naar de haaien en die haaien lekker naaien
En zo kon je uren doorgaan. Was vooral hele grappig als je al ladderzat was.
Google maar eens...
Op de grote oceaan is een hoerenschip vergaan
Alle hoeren naar de haaien en die haaien lekker naaien
En zo kon je uren doorgaan. Was vooral hele grappig als je al ladderzat was.
Google maar eens...