Leuke (online) meubelwinkels

21-04-2021 22:16 36 berichten
Wat zijn leuke (online) meubelwinkels? Ik ga binnenkort verhuizen maar zie op de standaard sites zoals Ikea, Leen Bakker etc. niet echt iets wat mij direct aanspreekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel blij van De Bommel, wel een keten, ook veel lokaal, net iets anders weer. Of nou ja, staal en industrieel hebben ze, en romantisch, en bruine banken met een vleug.

Ik heb nu al jaren een bank van hun, hij blijft goed.

Hennes en Henderson, ook zo'n tussen bedrijf. Niet zo bekend als Kwantum en Trendhopper, toch bleek ik veel mensen te kennen die daar ook kochten.

Rij eens een rondje over de meubelboulevard, kijk naar de etalages en online naar de prijzen. Zoek een match, er is veel tussen Casa en Leolux.
Alle reacties Link kopieren
Made.com heeft aparte dingen.
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
21-04-2021 22:25


Hennes en Henderson, ook zo'n tussen bedrijf. Niet zo bekend als Kwantum en Trendhopper, toch bleek ik veel mensen te kennen die daar ook kochten.
Via Google vind ik niks wat zo heet. Bedoel je misschien Henders & Hazel?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Woonexpress erg leuk, maar is denk ik wel vrij standaard
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook binnenkort verhuizen. Winkels waar wij geweest zijn: Trendhopper, Woonexpres, Bouman & Potter, Pronto, De Bommel, Profijt, Haco, Loods 5, Goossens.

Ik weet niet waar je woont, maar in het zuiden heb je een grote woonboulevard in Breda en Ekkersrijt (eindhoven) met de meest bekende winkels bij elkaar.

Piet Klerkx in Waalwijk heeft ook veel verschillende merken onder 1 dak.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn erg tevreden over home24.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Maison du monde
Alle reacties Link kopieren
Made.com, Eijerkamp, Loods 5, Kwantum
Alle reacties Link kopieren
Goossenswonen.nl. en detroubadour.nl
Alle reacties Link kopieren
Made, HM Home, Zara Home. Bol heeft soms ook verrassend leuk spul, heb er een wandtafeltje vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Westwing heeft ook vaak leuke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bankje van Made, maar ben over de kwaliteit ervan niet echt te spreken. Heel snel al doorgezeten aan 1 kant (waar ik altijd zit), dus dat is jammer. Was ook niet een heel goedkoop bankje. Dan was de bank van Seats & sofa’s toch een stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik raad Made.com ook af. Mooie site alles ziet er luxe uit maar de producten die ik had waren beide beschadigd en van slechte kwaliteit. Ali express kwaliteit tegen een hoge prijs. Slechte klantenservice en de bezorg en retourkosten zijn erg hoog!
Alle reacties Link kopieren
Fonq en Homestock! :gift:
Hoogenboezem, zij verkopen meerdere merken waaronder Henders & Hazel en Xooon. Xooon heeft ook een eigen website. Henders en Hazel vast ook, maar Xooon is meer onze smaak.
Woonexpress en Trendhopper hebben ook leuke spullen.
Homestock. Maar dat moet wel je smaak zijn :)
Alle reacties Link kopieren
La redoute heeft ook leuke dingen.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Lieveling schreef:
21-04-2021 23:43
Ik raad Made.com ook af. Mooie site alles ziet er luxe uit maar de producten die ik had waren beide beschadigd en van slechte kwaliteit. Ali express kwaliteit tegen een hoge prijs. Slechte klantenservice en de bezorg en retourkosten zijn erg hoog!
Hier was de eerste levering ook beschadigd. Verpakking van de bank was stuk en op die plek zat een hele donkere vlek (ik denk viezigheid uit de vrachtwagen ofzo) op de stof. Heb hem geweigerd en meteen gebeld. Dat werd op zich wel goed afgehandeld, maar toch. Oude bank was al weg, dus dit was wel lastig ineens. Duurde weer even voor er een nieuwe kwam.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
22-04-2021 06:08
Hier was de eerste levering ook beschadigd. Verpakking van de bank was stuk en op die plek zat een hele donkere vlek (ik denk viezigheid uit de vrachtwagen ofzo) op de stof. Heb hem geweigerd en meteen gebeld. Dat werd op zich wel goed afgehandeld, maar toch. Oude bank was al weg, dus dit was wel lastig ineens. Duurde weer even voor er een nieuwe kwam.
Ik vond Made.com ook echt de leukste spulletjes hebben, maar om nu 16 weken op een lamp te wachten vond ik ook weer wat teveel van het goede.
Alle reacties Link kopieren
montblanc schreef:
22-04-2021 06:20
Ik vond Made.com ook echt de leukste spulletjes hebben, maar om nu 16 weken op een lamp te wachten vond ik ook weer wat teveel van het goede.
Dat is ook wel een nadeel ja, die lange levertijd. Ik vind hun spullen ook wel heel leuk! Heb nu nog een ladekast op mijn lijstje staan. Maar een bank sla ik voortaan over daar. De vulling is gewoon heel slecht en hij zat al snel niet lekker daardoor.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
21-04-2021 22:34
Via Google vind ik niks wat zo heet. Bedoel je misschien Henders & Hazel?
Och ja, die bedoel ik!
Alle reacties Link kopieren
BasicLabel
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Goossens

Loods5
Deens.nl
En probeer eens MP en de kringloop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven