Leuke waterflesje! Waar te koop?
woensdag 9 januari 2013 om 22:21
Mijn collega heeft altijd hele leuke gekleurde waterflessen. Bij navraag blijkt ze deze bij Tupperware te hebben gekocht. Ik heb het goede voornemen om meer water te drinken en wil mezelf daarom een leuke fles cadeau doen. Heb geen zin om naar een Tupperware party te gaan, zou trouwens niet weten hoe je op zo'n party geraakt. Heeft iemand een idee waar ik leuke waterflesjes kan kopen? Alvast bedankt!
woensdag 9 januari 2013 om 23:12
quote:Ivetje schreef op 09 januari 2013 @ 22:31:
[...]
Tupperware word toch niet in de winkel verkocht? Alleen in Wijnegem zit een winkel geloof ik. Denk dat je goedkoper uit bent bij Xenos, Hema of iets in die richting. Of zo'n kookwinkel misschien!In Groningen zit ook een Tupperware winkel, al zeker 10 jaar....
[...]
Tupperware word toch niet in de winkel verkocht? Alleen in Wijnegem zit een winkel geloof ik. Denk dat je goedkoper uit bent bij Xenos, Hema of iets in die richting. Of zo'n kookwinkel misschien!In Groningen zit ook een Tupperware winkel, al zeker 10 jaar....
vrijdag 11 januari 2013 om 18:01
quote:Lebowski schreef op 09 januari 2013 @ 22:35:
Grappig, wij waren in Wijnegem, ik zag die Tupperwarewinkel, en ging er vanuit dat er meer winkels waren
Ze hebben ook hele fijne kinderbekers, met deksel en gat voor rietje, die knoeien nagenoeg niet.Zijn er ook. Althans, een paar jaar terug was er bij zijn schoonzus in de buurt eentje.
Grappig, wij waren in Wijnegem, ik zag die Tupperwarewinkel, en ging er vanuit dat er meer winkels waren
Ze hebben ook hele fijne kinderbekers, met deksel en gat voor rietje, die knoeien nagenoeg niet.Zijn er ook. Althans, een paar jaar terug was er bij zijn schoonzus in de buurt eentje.
vrijdag 11 januari 2013 om 18:03
dinsdag 15 januari 2013 om 17:53
Ik heb net even op de tupperware site gekeken voor die flesjes (vrij prijzig) maar je kan alleen bestellen als je voor minimaal E 50,-- of meer aan producten aan schaft. Dat vind ik toch wel wat teveel van het goede. Dan kun je beter wat bestellen op zo'n party, of zit daar tegenwoordig ook de verplichting op dat er per persoon voor 50 euro besteld moet worden, dan voorspel ik een voortijdig einde van dit merk als dat zo is. Dus dan maar een leuk flesje van de appie van 49 cent die ik navul met mijn eigen kraanwater
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten