Leuke waterflesje! Waar te koop?

09-01-2013 22:21 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn collega heeft altijd hele leuke gekleurde waterflessen. Bij navraag blijkt ze deze bij Tupperware te hebben gekocht. Ik heb het goede voornemen om meer water te drinken en wil mezelf daarom een leuke fles cadeau doen. Heb geen zin om naar een Tupperware party te gaan, zou trouwens niet weten hoe je op zo'n party geraakt. Heeft iemand een idee waar ik leuke waterflesjes kan kopen? Alvast bedankt!
Ik heb ook die Bobble, maar ik vind het irritant dat hij niet in de vaatwasser kan en je hem niet droog kan maken met een theedoek door de te kleine opening. Voor mij een reden om hem niet nog eens te kopen.
Ik zweer bij de dopper. Kan goed in de vaatwasser. Wel goed opletten dat je hem goed dichtdraait
Dopper is erg fijn!
quote:FemmeRotterdam schreef op 09 januari 2013 @ 22:34:

Ha, die plint! Ga je die kopen Helga?Ze zijn ¤13,50. Dat houdt me een beetje tegen. Morgen ga ik in een winkel kijken of ze de flesjes hebben.
Dat citrus ding is ook gaaf, maar net als de dopper online bestellen. Zal morgen bij The vitaminshop kijken voor die Bobbie en even langs HEMA en Xenos lopen. Welterusten!
Dopper heb ik bij de wereldwinkel gekocht.
quote:melief schreef op 09 januari 2013 @ 22:40:

Dopper heb ik bij de wereldwinkel gekocht.Waar (de moderne wereldwinkel) heeft ze ook.
quote:Ivetje schreef op 09 januari 2013 @ 22:31:

[...]

Tupperware word toch niet in de winkel verkocht? Alleen in Wijnegem zit een winkel geloof ik. Denk dat je goedkoper uit bent bij Xenos, Hema of iets in die richting. Of zo'n kookwinkel misschien!In Groningen zit ook een Tupperware winkel, al zeker 10 jaar....
Waar zit die winkel in groningen dreamchild?
Ik heb altijd een bidon op de fiets, neem ik ook mee in mijn rugtas. Als je meedoet aan tour-tochtjes dat krijg je ze vaak gratis.Blijkbaar heb ik iets gemist, een tientje voor een plastikflesje ??
Kijk eens naar Sigg of Kleen Kanteen. Leuk en gezond (niet plastic)
quote:Dreamchild schreef op 09 januari 2013 @ 23:12:

[...]

In Groningen zit ook een Tupperware winkel, al zeker 10 jaar....Waar dan? Want via google vind ik niks. In de zwanestraat zat er 1, maar dat was een tijdelijke.
quote:Lebowski schreef op 09 januari 2013 @ 22:35:

Grappig, wij waren in Wijnegem, ik zag die Tupperwarewinkel, en ging er vanuit dat er meer winkels waren

Ze hebben ook hele fijne kinderbekers, met deksel en gat voor rietje, die knoeien nagenoeg niet.Zijn er ook. Althans, een paar jaar terug was er bij zijn schoonzus in de buurt eentje.
quote:eccentricgirl schreef op 10 januari 2013 @ 11:18:

Kijk eens naar Sigg of Kleen Kanteen. Leuk en gezond (niet plastic)Let wel, klean kanteen lekt in je tas met de sportdop. Ik heb er ook een, ideaal (duurzaam, BPA vrij) behalve het lekken. Je kan er wel een antilek dop voor kopen.
Ik heb net even op de tupperware site gekeken voor die flesjes (vrij prijzig) maar je kan alleen bestellen als je voor minimaal E 50,-- of meer aan producten aan schaft. Dat vind ik toch wel wat teveel van het goede. Dan kun je beter wat bestellen op zo'n party, of zit daar tegenwoordig ook de verplichting op dat er per persoon voor 50 euro besteld moet worden, dan voorspel ik een voortijdig einde van dit merk als dat zo is. Dus dan maar een leuk flesje van de appie van 49 cent die ik navul met mijn eigen kraanwater
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven