Leuke woonwinkeltjes, geen ketens

29-08-2013 20:55 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie dat? Zo'n woonwinkeltje waar ze net even andere dingen hebben dan bij de woonwinkels van de grote ketens.

Ik ken er een paar op de Overtoom, Hip, Pardoes, voor de wind en ga daar geregeld kijken.

Waar zit jouw favoriete woonwinkel? En waar kijk je voor?
Ik shop op internet, tot nu toe vooral kijken, straks ook kopen. Winkels in de VS/UK hebben leuke dingen die je hier ook niet op elke hoek van de straat tegen komt.

Favorieten:

- http://www.anthropologie.eu/anthro/index.jsp(heb ik trouwens knoppen voor een Ikea kastje gekocht, prima service).

- www.jonathanadler.com

- www.zgallery.com
sjakie's in haarlem
aba-i, zitten in Nijmegen, Arnhem en Utrecht.

Het lijkt wel een keten door die 3 lokaties, maar is het niet.
Ah leuk reacties! Ik ga vanavond even kijken wat jullie leuke winkels vinden! Nu... Ikea, loods 5
Vergeet die amerikaanse webwinkels maar die ik heb gepost. Wilde 2 dingetjes bestellen bij Jonathan Adler. Totaal rond de 100,- en het woog niet meer dan 1 a 2 kilo.

Verzendkosten: meer dan 400,- euro.

Hahahahahahaha- echt niet.................
Woondock... Vind ik ook leuk
quote:Mevrouw75 schreef op 30 augustus 2013 @ 00:29:

Het lijkt wel een keten door die 3 lokaties, maar is het niet.Huh? Dat begrijp ik niet. Deze drie winkels vallen onder 1 vlag en dus 1 gezamenlijk inkoopbeleid. Gewoon een keten(tje) dus.
Becina, ik zie een leuke bank op de website! Alleen hij staat er alleen in een 2,5 zits. Ik zoek een 2 en 2,5of 3 zits. Superleuke bank, precies wat ik zoek.

Ik wil hem, ik wil hem , of weet iemand waar deze bank nog meer te koop is?
quote:strike schreef op 30 augustus 2013 @ 12:26:

[...]

Huh? Dat begrijp ik niet. Deze drie winkels vallen onder 1 vlag en dus 1 gezamenlijk inkoopbeleid. Gewoon een keten(tje) dus.ja, tuurlijk, maar geen ikea of loods 5 of weet ik veel wat voor grote dingen met standaard en duizend-in-een-dozijn spullen er nog meer zijn. Volgens mij wilde ze dát nl niet.
quote:Mevrouw75 schreef op 30 augustus 2013 @ 19:18:

[...]

ja, tuurlijk, maar geen ikea of loods 5 of weet ik veel wat voor grote dingen met standaard en duizend-in-een-dozijn spullen er nog meer zijn. Volgens mij wilde ze dát nl niet.Daar kom ik ook hoor, maar dat was inderdaad niet de vraag. Ikea en loods 5 weet ik blind te vinden. Juist de leuke eenmanszaakjes lijken verstopt te zitten.
In Haarlem zitten een paar erg leuke, ik weet ze alleen niet van naam ( behalve sjakie's). Dus ga een dagje winkelen in Haarlem, sla de grote houtstraat over en je struikelt bijna over de kleine eenmanszaakjes met leuk huisspul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven