Titel spreekt voor zich. Wil een accuboormachine aan iemand cadeau geven, heb zelf een De Walt die ik heel fijn vind, maar die is een beetje te prijzig als cadeautje. Iemand tips, ervaringen ?
Hoi, allemaal bedankt voor de reacties, denk dat ik idd voor een makita ga, want ze vindt klussen ook echt leuk, dus een goed basisding is dan gewoon fijn.
Hoi, allemaal bedankt voor de reacties, denk dat ik idd voor een makita ga, want ze vindt klussen ook echt leuk, dus een goed basisding is dan gewoon fijn.Als ze klussen echt leuk vindt is een complete koffer misschien handig. Bij Wehkamp in de aanbieding Oké nog steeds veel geld, maar je hebt er wel veel plezier van.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Anoniem_110776
zondag 20 mei 2012 om 19:25
En die laatste van wehkamp heeft dus geen lithium batterij.....
Als ze klussen echt leuk vindt is een complete koffer misschien handig. Bij Wehkamp in de aanbieding Oké nog steeds veel geld, maar je hebt er wel veel plezier van.Hoi Tickel, dit vind ik ook een heel leuk idee !
Ik vind het perfect, koffer pakken en je hebt alles bij de hand. Op de schroeven na dan.
Heb ''m voor nog 10 euro goedkoper bij de Praxis gevonden en gekocht, ga als de accu is opgeladen e.e.a. even uittesten, ben benieuwd hoe de machine is in vergelijking met de mijne (misschien krijgt ze die wel cadeau .
Heb ''m voor nog 10 euro goedkoper bij de Praxis gevonden en gekocht, ga als de accu is opgeladen e.e.a. even uittesten, ben benieuwd hoe de machine is in vergelijking met de mijne (misschien krijgt ze die wel cadeau .