Loom!
dinsdag 10 juni 2014 om 20:40
dinsdag 10 juni 2014 om 23:18
Mn dochter heeft hem ook en maakt echt van alles. Haar laatste kunstwerk was een mandje met handvat. Maar ze heeft al een slipper, armbanden, telefoonhoesje, dolfijn en uil gemaakt.
Ik vraag me af wat zo'n zakje van 300/600 kost in Nederland.
Hier in England zn ze erg goedkoop tussen de £1 en £3.
Ik vraag me af wat zo'n zakje van 300/600 kost in Nederland.
Hier in England zn ze erg goedkoop tussen de £1 en £3.
Waar een wil is, is een weg
woensdag 11 juni 2014 om 08:19
Ik wist eerst niet waar die kleine elastiekjes in allerlei kleuren voor waren maar ik was er helemaal blij mee. Ik heb een hond die een staartje in moet om goed te kunnen zien (jaja, kom maar op met de vooroordelen , ik vind hem prachtig) en daarvoor kocht ik eerst altijd zakjes met hondenstaartjeselastiekjes, en die zijn nog best prijzig.
Nu heb ik een ruime voorraad loom-elastiekjes, en die kosten geen drol
Verder vind ik het echt kinderarmbandjes, zou er zelf nooit mee gaan lopen.
Verder vind ik het echt kinderarmbandjes, zou er zelf nooit mee gaan lopen.
Zeg maar Spijker.
woensdag 11 juni 2014 om 19:44
Ik maak ze inderdaad voor mijn dochter, omdat ze zelf nog aan de jonge kant is om er zelfstandig een te maken. En voor wie er een hebben wil, uit haar klas bijvoorbeeld!
Ik vind ze wel grappig maar snap dat mensen het echt iets voor kinderen vinden, heb zelf enorm getwijfeld of ik er een om zou doen. Daar heb ik uiteindelijk een wat volwassener versie voor geknoopt.
Ik forum mobiel, dus had niet gezien dat er al een topic voor was, excuus!
Ik vind ze wel grappig maar snap dat mensen het echt iets voor kinderen vinden, heb zelf enorm getwijfeld of ik er een om zou doen. Daar heb ik uiteindelijk een wat volwassener versie voor geknoopt.
Ik forum mobiel, dus had niet gezien dat er al een topic voor was, excuus!
woensdag 11 juni 2014 om 19:46
quote:Spijk-er schreef op 11 juni 2014 @ 08:19:
Ik wist eerst niet waar die kleine elastiekjes in allerlei kleuren voor waren maar ik was er helemaal blij mee. Ik heb een hond die een staartje in moet om goed te kunnen zien (jaja, kom maar op met de vooroordelen , ik vind hem prachtig) en daarvoor kocht ik eerst altijd zakjes met hondenstaartjeselastiekjes, en die zijn nog best prijzig.
Verder vind ik het echt kinderarmbandjes, zou er zelf nooit mee gaan lopen.Geen vooroordelen lief juist
Verder vind ik het echt kinderarmbandjes, zou er zelf nooit mee gaan lopen.Geen vooroordelen lief juist
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.