Losse bloemen kopen
woensdag 15 juli 2020 om 12:43
Voor mijn bruiloft wil ik vier grote bossen gladiolen maken voor in hoge glazen vazen.
Zoals het plaatje hieronder dus.
Nou kan ik natuurlijk mijn bloemist vragen om dat te regelen maar ik heb zo’n idee dat dat de hoofdprijs gaat zijn, zoals alle bruiloft bloemen. Dus om een beetje een idee te krijgen wat het zou moeten kosten wil ik even rondkijken of ik ze ook gewoon los kan bestellen. Het is niet alsof er echt een boeket van gemaakt moet worden.
Iemand ervaring hiermee?
Zoals het plaatje hieronder dus.
Nou kan ik natuurlijk mijn bloemist vragen om dat te regelen maar ik heb zo’n idee dat dat de hoofdprijs gaat zijn, zoals alle bruiloft bloemen. Dus om een beetje een idee te krijgen wat het zou moeten kosten wil ik even rondkijken of ik ze ook gewoon los kan bestellen. Het is niet alsof er echt een boeket van gemaakt moet worden.
Iemand ervaring hiermee?
woensdag 15 juli 2020 om 16:34
Ik ga ook sowieso een boeket bestellen en nog wat andere stukken.Hecamel schreef: ↑15-07-2020 16:32Ik zou het toch bij de bloemist proberen. Ik wilde ook geen boeket, ik wilde 5 callas in een bosje en leuk vastgebonden en 2 voor het pochet van man. Kostte niets meer dan de callas kostten.
Ik zou het gewoon vragen. En anders vragen of ze zoveel gladiolen voor je willen bestellen.
Dus dan vraag ik ook wat de gladiolen kosten.
Maar als ze daar net zoveel ‘wedding-tax’ opgooit dan kan ik ze beter los regelen.
woensdag 15 juli 2020 om 16:43
Ik gok erop dat ze dat als service erbij doen. En anders kan je dat toch gewoon vragen. Ze hoeven natuurlijk ook niet perse te weten dat je dat voor je bruiloft nodig hebt.AnAppleADay schreef: ↑15-07-2020 16:34Ik ga ook sowieso een boeket bestellen en nog wat andere stukken.
Dus dan vraag ik ook wat de gladiolen kosten.
Maar als ze daar net zoveel ‘wedding-tax’ opgooit dan kan ik ze beter los regelen.
En even voor die tijd rondkijken wat ze elders kosten.
woensdag 15 juli 2020 om 16:46
Dat is inderdaad mijn plan. Van tevoren de marktprijs uitzoeken en als het veel scheelt zelf regelen. Als het weinig tot niks regelt doe ik het inderdaad via de bloemist.
woensdag 15 juli 2020 om 17:02
Ik heb voor mijn bruiloft gewoon gevraagd bij alle bloemenmarkt hier in de stad. Ik heb van allerlei prijzen gehoord van 25 euro tot 150 euro voor mijn bruidsboeket. Uiteindelijk 35 euro betaald bij een bloemist die het super mooi in elkaar zetten en aan al mijn eisen kon voldoen. Hij dacht ook mee met alles wat mogelijk was nadat ik wat foto’s had laten zien van bloemen kleuren en stijl die ik wilde. Zelfs mijn wens om er verlichting in te verwerken was geen probleem. Ik zou dus gewoon eens gaan informeren.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
woensdag 15 juli 2020 om 17:05
Wij trouwden even tussendoor en een dag van tevoren heb ik toch maar aan mijn man gevraagd of hij iets van bloemen had geregeld.
Ik ken hem....
Niet dus. Dus we zijn een bloemist binnen gelopen en heb een biedermeier besteld. Toen de medewerkster doorkreeg dat het voor een bruiloft was werd ze helemaal enthousiast. Ze heeft echt extra haar best gedaan op het boeket, mooi lint om de stelen etc. Voor mijn man ook nog een corsage gemaakt.
Het boeket kostte hetzelfde als de boeketten die in de emmers stonden.
Ik zou eerst vragen wat gladiolen kosten, dan vragen of ze ze kunnen bestellen en dan pas zeggen dat het voor je bruiloft is.
Ik zou wel bij een bloemist gaan.
Ik ken hem....
Niet dus. Dus we zijn een bloemist binnen gelopen en heb een biedermeier besteld. Toen de medewerkster doorkreeg dat het voor een bruiloft was werd ze helemaal enthousiast. Ze heeft echt extra haar best gedaan op het boeket, mooi lint om de stelen etc. Voor mijn man ook nog een corsage gemaakt.
Het boeket kostte hetzelfde als de boeketten die in de emmers stonden.
Ik zou eerst vragen wat gladiolen kosten, dan vragen of ze ze kunnen bestellen en dan pas zeggen dat het voor je bruiloft is.
Ik zou wel bij een bloemist gaan.
donderdag 16 juli 2020 om 07:54
Ik heb onze bloemen ook los gekocht, wel gewoon bij de bloemist waar ons boeket voor op de auto ook vandaan kwam. Ik had vaasjes met Gerbera’s in diverse kleuren. Ben de dag voor de bruiloft naar de bloemenwinkel gegaan, bloemen gekocht en op de locatie in de vaasjes gezet. Heb het woord bruiloft niet eens genoemd, dus betaalde gewoon de normale prijs. Ze hoefden er natuurlijk ook verder niks mee te doen.