Lucht in skai leer

05-12-2016 14:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben eergisteren een skai leren ligstoel gekocht. Tweedehands maar hartstikke mooi, alleen, hij stinkt! Naar een combi van frituurvet en rook ofzo. Ik heb hem al afgenomen met een sopje maar hij stinkt nog. Weet iemand of die lucht eruit kan en zoja hoe?
sopje van afwasmiddel, dat werkt het best tegen vet. Lekker veel afwasmiddel gebruiken en daarna een paar keer afspoelen met gewoon warm water. Moet lukken.
...
It's not always easy, but it's worth it.
Wij hebben ooit een kast gekocht waar een rooklucht omheen hing, helaas na talloze schoonmaakbeurten en andere pogingen nooit van die lucht af gekomen .

Vooral als je een paar dagen weg geweest was viel de lucht weer op.

Mijn schoonzus heeft hem overgenomen dir rookt toch zelf binnen.
Een nacht buiten zetten als het vriest.
Ok die vriestip kunnen we idd proberen. En nogmaals afnemen.
Dat is de reden waarom ik zoiets liever niet 2e hand koop. Wat een gruwel. En dan staat zoiets in je fijne huis. Balen hoor.
Tja man rook niet eerst aan dat ding natuurlijk, maar ik rook het wel

Ik probeer hem anders wel met iets anders te bewierroken, misschien helpt dat...
Ammoniak helpt goed tegen rook luchtjes maar dat is wrs te agressief voor je leren stoel.
aan het typen......
Tis nepleer dus dat waarschijnlijk helemaal niks hebben.
Er is hier iemand op het forum die heel graag schoon maakt en vaak goede tips geeft. Ze heeft een leuke ava van een mevrouw die met haar benen over elkaar op een muurtje zit. Ik weet alleen haar naam niet....

Ik hoop dat je ze topic leest en je kan adviseren hierin.!
aan het typen......
Rooklucht krijg je weg door een deel ammoniak en één deel afwasmiddel in water op te lossen.

Skai kan veel hebben. Iki zou het proberen op een onzichtbaar plekje.
Waarschijnlijk stinkt de onderkant, vaak van stof harder dan de bovenkant.

Die ook even behandelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven