Mag ik een kroel

11-07-2011 18:47 31 berichten
Ben ik vanmiddag de vloeren aan het doen en aan het einde, in de woonkamer, ben ik eindelijk klaar. Ik spoel nog even de mop om en toen gebeurde het.......................................Ik sta met volle kracht de mop uit te wringen, valt de emmer om.

Ik kon geen handdoeken gebruiken, want het was bleek, dus ik ben heel lang bezig geweest om de zooi op te moppen. Tafels van hun plaats, één bank van z'n plaats, stoelen in de hal. Ben nu pas klaar.Arme ik.
Alle reacties Link kopieren
Ach, Cateautje toch
quote:chrissiy schreef op 11 juli 2011 @ 18:49:

Ach, Cateautje toch Dankje wel,snif.........
Och erme! *kroeliekroelt*
maar dan glimt alles nu wel extra goed!
*kroelt*

Natte vloeren, da's altijd rot......
Zo dat is zwaar kut waardeloos.

en een dikke op je boze bolletje
Kroel, aai over dr bol en de opbeurende woorden: Kan iedereen gebeuren :-D
Dank dames.

Ik heb mezelf maar verwend met de bezorgchinees. Dat samen met jullie maakt het allemaal weer een beetje goed.
Stómme emmer, stómme vloer, stómme mop! Dikke kroel voor jou en doe maar flink 'sambal bij'.
quote:bronte schreef op 11 juli 2011 @ 19:05:

Stómme emmer, stómme vloer, stómme mop! Dikke kroel voor jou en doe maar flink 'sambal bij'.
*pakt een emmer met kroel en gooit de emmer met kroel over Cateautje heen!*

Heel veel kroelen voor jou!!!!!!!!!!
quote:xinsha schreef op 11 juli 2011 @ 19:12:

*pakt een emmer met kroel en gooit de emmer met kroel over Cateautje heen!*

Heel veel kroelen voor jou!!!!!!!!!! Nou moet ik een huis vol kroelen opmoppen.
oei bleek,is er niets verkleurd?
Vergeet ik nog je kroel:
Heel vervelend voor je, maar wat een kut titel en wat een kutwoord; kroel. Brr. Ik zie meteen van die new age hippies voor me die elkaar de hele tijd moeten aanraken, bah.
quote:Tomatensoep schreef op 11 juli 2011 @ 19:15:

Heel vervelend voor je, maar wat een kut titel en wat een kutwoord; kroel. Brr. Ik zie meteen van die new age hippies voor me die elkaar de hele tijd moeten aanraken, bah.Vind het een lief woord Kroel
quote:ds2 schreef op 11 juli 2011 @ 19:13:

oei bleek,is er niets verkleurd?Ik moet de poten van de eettafel even afwachten, dat is ongelakt teak, maar goed, met wat teakolie is dat misschien wel te rdden. Eerst maar eens laten drogen.
Ik vind het ook een mooi woord en het is nog lekker ook, gekroeld worden. Dus krijg je er van mij ook een paar *kroel* *kroel* *kroel*
quote:chrissiy schreef op 11 juli 2011 @ 19:18:

[...]

Vind het een lief woord Kroel Het woord kroelen is zo oud als de weg naar Kralingen, heeft niets met hippies te maken. Is een goed gedegen oud Hollands woord.
quote:Ratteke schreef op 11 juli 2011 @ 19:20:

Ik vind het ook een mooi woord en het is nog lekker ook, gekroeld worden. Dus krijg je er van mij ook een paar *kroel* *kroel* *kroel*

Kijk, daar word ik weer helemaal blij van.

De Chinees is geweest. Nu maar eens lekker verwennen met voer.

Tot straks.
Wat voor vloer heb jij? dat je bleek kunt gebruiken?
en een kroel
quote:femminile schreef op 11 juli 2011 @ 19:43:

Wat voor vloer heb jij? dat je bleek kunt gebruiken?Vinylvloeren, creme, dus met bleek blijven ze lekker fris.
Da's zeker dan! en dit topic ook! ondanks je extra werk, en ellende! heééél verfrissend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven