Mag ik een kroel

11-07-2011 18:47 31 berichten
Ben ik vanmiddag de vloeren aan het doen en aan het einde, in de woonkamer, ben ik eindelijk klaar. Ik spoel nog even de mop om en toen gebeurde het.......................................Ik sta met volle kracht de mop uit te wringen, valt de emmer om.

Ik kon geen handdoeken gebruiken, want het was bleek, dus ik ben heel lang bezig geweest om de zooi op te moppen. Tafels van hun plaats, één bank van z'n plaats, stoelen in de hal. Ben nu pas klaar.Arme ik.
quote:femminile schreef op 11 juli 2011 @ 19:59:

Da's zeker dan! en dit topic ook! ondanks je extra werk, en ellende! heééél verfrissend Zekers
Is het van de nood toch nog een deugd geworden
quote:Ienimimi schreef op 11 juli 2011 @ 20:52:

Is het van de nood toch nog een deugd gewordenDit topic , bedoel je ,hoop ik. In de kamers was ik namelijk al klaar.
Whahaha..nee dat je vloeren lekker fris zijn nu

Ps. Nog steeds denk ik elke keer aan een kabouter als ik je ava zie, maar als ik dan nog eens goed kijk..smelt ik van dat beessie!
He gedsie, dat is ook geen leuke beloning voor je inspanning Hopelijk komt alles goed met de meubels en heb je lekker genoten van de chinees (het eten, niet de bezorger )
quote:elastiekje schreef op 11 juli 2011 @ 22:33:

He gedsie, dat is ook geen leuke beloning voor je inspanning Hopelijk komt alles goed met de meubels en heb je lekker genoten van de chinees (het eten, niet de bezorger )Nou.....................nu je over de bezorger begint.Lekker snoepje. We hebben nog even staan praten over de muziek die ik op had staan. Hij was er erg gecharmeerd van. Ik ken hem al jaren (als bezorger), maar als hij zichzelf zou komen bezorgen, zou ik geen nee zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven