matras vacuum verpakt

05-10-2010 23:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoihoi,

wij hebben gister een nieuw matras gekocht. We konden 'm makkelijk meenemen, want hij was opgerold en vacuum verpakt.

Omdat ie vaccuum is verpakt moest ie 24 uur uitliggen, zodat ie weer bijtrekt. Ik vind 'm nu, ruim 24 later, nog niet helemaal normaal, dus nog niet helemaal 'vol'. Heeft iemand er ervaring mee?
een zweedse matras toevallig?

De mijne gaf geen enkel probleem, misschien eventjes omdraaien, met de mattenklopper bewerken?
quote:borderwalk schreef op 05 oktober 2010 @ 23:20:

een zweedse matras toevallig?

De mijne gaf geen enkel probleem, misschien eventjes omdraaien, met de mattenklopper bewerken?Nee, hij is niet van *kea. We hebben 'm al een paar keer gedraaid. Morgen nog maar even met de mattenklopper proberen .
Lijkt me niet echt heel best voor het matras opgerold en vacuum te hebben gezeten. Zeker niet als een matras zo drie jaar in het magazijn heeft gestaan. Als het matras niet heel snel herstelt dan zou ik er dan ook zeker mee terug naar de winkel gaan.
wij hebben ook een matras van Ikea.

Zelfde manier verpakt en hier duurde het toch wel een week voordat hij helemaal in vorm was
Die van ons was niet opgerold en heel erg groot. Ja, dat waren wij die over de A1 reden met een matras op het dak. Ik ga even kijken of ik er een plaatje van kan vinden. Maar mijn god, wat hadden wij graag gewild dat hij opgerold en vacuumverpakt was
Zo te zien heeft niemand een foto van ons genomen . Ik kan geen plaatje vinden die het geheel goed kan verbeelden. Maar hij waaide aan de voorkant op. Er werd in elk geval veel naar gekeken door voorbijgangers
In het verleden weleens matrassen gekocht bij IKEA. Die heb ik langer dan 24 uur laten liggen, en daar heb ik zo nu en dan even lekker op staan springen. Werkte als een trein.
Zoonlief had er ook eentje van ikea,heeft hij een week laten liggen,voor hij hem gebruikte...
quote:Helianthus2106 schreef op 06 oktober 2010 @ 00:00:

Zo te zien heeft niemand een foto van ons genomen . Ik kan geen plaatje vinden die het geheel goed kan verbeelden. Maar hij waaide aan de voorkant op. Er werd in elk geval veel naar gekeken door voorbijgangers

Lila01; gewoon gaan beslapen, trekt vanzelf goed.
quote:NevankaLetonja schreef op 06 oktober 2010 @ 10:35:

[...]

Lila01; gewoon gaan beslapen, trekt vanzelf goed.We liggen er inmiddels op, volgens mij kan ie nog iets beter, maar hij is bijna 'normaal' . We hebben 'm trouwens gekocht bij Jysk en er zit 5 jaar garantie op .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven