Matte tegels in de badkamer kalkvrij krijgen

24-08-2010 20:24 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja mijn moeder en schoonmoeder zeiden het nog zo.... neem geen matte tegels want die moet je zo vaak schoonmaken. Aan mijn intentie lag het niet, maar helaas werkte mijn rug de afgelopen 2 jaar niet mee... Maar nu het weer wat beter gaat wil ik de badkamer aanpakken. Wij hebben grijze matte tegels op de muur en de vloer in de douche hebben een wazig (wit) laagje waar het water langs komt/blijft liggen, ondanks dat we het wel droogmaken met een handdoek. Nu heb ik het met schoonmaakazijn geprobeerd maar dat lijkt wel erger te worden. Een normale ontkalker werkt ook niet echt goed. Wie o wie heeft de perfecte tip? Alvast bedankt!
Ja Merit ik vind schoonmaakazijn ook erg stinken. Natuurazijn ga ik nog even proberen en Wolkje8 je hebt gelijk daarom ben ik ook zo voorzichtig...
Heb je het al bij je tegelboer gevraagd?
@hanZie ik zou dat heel graag willen, maar bedrijfje bestaat niet meer.... (kwam ik achter toen ik er naar toegereden was ;-()
ik maak de tegels schoon met gewone ouderwetse groene zeep en een wondersponsje (te koop bij de kruidvat) werkt super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven