MAUSUND Natuurlatexmatras van Ikea

16-07-2018 17:34 29 berichten
Hallo allen,

Heb mijn oog laten vallen op het matras uit de titel, de Mausund van natuurlatex.
Het is nog niet zolang op de markt en vraag me af of er al mensen zijn die dit matras hebben en wat de ervaringen zijn.
Ik ga vrijdag zelf wel eventjes kijken, liggen, hangen etc. , maar ben wel benieuwd of mijn enthousiasme terecht is.
slobberbone schreef:
20-07-2018 16:52
Hier nu ruim half jaar een IKEA bank en was 2e hands gekocht zgan voor minder dan de helft van de nieuwprijs voor dit geld koop je niets beters. O ja heeft ook afdekking met traagschuim maar is zeker niet zelfde als een goede topper. Kussens zijn los dus kan ze nog na jaren nog opvullen mocht dat nodig zijn.

Ik zou nooit een IKEA matras kopen want die zijn niet geschikt voor mensen boven de 100 kilo en zeer snel kuilvorming optreed.
Als je meer dan 100 kilo weegt dan is een speciaalzaak wel aan te raden, die matrassen verkoopt die speciaal gemaakt zijn voor zwaardere mensen.
Oooooooh, wat ligt mijn bedje lekker!!! :flirting:
Nou, even een update. Het matras heeft inderdaad lekker gelegen, maar na 4 maanden had ik een grote kuil en mijn heupen waren beurs van de pijn. Ik heb Ikea gebeld en deze komen vandaag een ander matras brengen, iets met Nasaschuim en HR schuim. Het is een stevig matras, dus misschien houd dat kuilvorming tegen, ik hoop het.

Heb net dat matras op de gang gezet en dat was een operatie die ik niemand in z'n eentje aanraad, 55 kilo aan golvend en dood gewicht. Maar goed, ik heb het overleefd, al is mijn rug niet blij en zit ik hier met een tollend hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-12-2018 11:17
Nou, even een update. Het matras heeft inderdaad lekker gelegen, maar na 4 maanden had ik een grote kuil en mijn heupen waren beurs van de pijn. Ik heb Ikea gebeld en deze komen vandaag een ander matras brengen, iets met Nasaschuim en HR schuim. Het is een stevig matras, dus misschien houd dat kuilvorming tegen, ik hoop het.

Heb net dat matras op de gang gezet en dat was een operatie die ik niemand in z'n eentje aanraad, 55 kilo aan golvend en dood gewicht. Maar goed, ik heb het overleefd, al is mijn rug niet blij en zit ik hier met een tollend hoofd.
Kuilvorming zei ik dat ook niet :-)

Nasaschuim zou ik niet aan beginnen en ook HR schuim is zo,n nietszeggende term. Zal eens kijken of IKEA echt goede matrassen verkoopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven