Meningen gevraagd.

29-01-2012 13:40 27 berichten
Ik twijfel heel erg of ik dit tafeltje zal gaan halen. Aan de ene kant past het goed in mijn huis, maar het komt een beetje lomp op mij over. Misschien als de glasplaat wat kleiner was geweest, dus het tafeltje een slanker geheel was geweest, dan had ik het een stuk mooier gevonden. Ben ik nu aan het mierenneuken en moet ik maar gewoon op de trein stappen of hebben jullie een leuker idee?

Alle reacties Link kopieren
Waar wil je het tafeltje voor gebruiken en hoe is de rest van je interieur?
The time is now
Leuk voor in de tuin.
Ik vond hem niet zo heel lomp overkomen. Maar het lijkt mij dat je alleen je geld uit moet geven aan dingen die wel helemaal naar je zin zijn. Toch?
Leuk tafeltje maar idd meer voor in de tuin.
quote:Banba schreef op 29 januari 2012 @ 13:42:

Waar wil je het tafeltje voor gebruiken en hoe is de rest van je interieur?Het moet op de hoek van de bank komen, deze is creme leer. Het grootste deel van de woonkamer is creme in combi met verschillende houtsoorten en een blauwe wand en taupekleurig karpet.
quote:nummerzoveel schreef op 29 januari 2012 @ 13:43:

Ik vond hem niet zo heel lomp overkomen. Maar het lijkt mij dat je alleen je geld uit moet geven aan dingen die wel helemaal naar je zin zijn. Toch?

Ja, is waar hè.

Heb jij een beter idee, alle creativiteit is welkom.
Dan zou ik toch voor hout gaan.

Persoonlijk vind ik het tafeltje ook wat tuttig, maar dat is verschil in smaak natuurlijk.
The time is now
Op de hoek van de bank en dan als bijzettafel bedoel je?
The time is now
Mooie grote vaas met bloemen of lamp met allerlei kleuren er op zetten?
quote:Banba schreef op 29 januari 2012 @ 13:46:

Op de hoek van de bank en dan als bijzettafel bedoel je?Ja, de salontafel is weg en ik wil zo'n bakbeest niet meer in huis, dus zoiets moet het alternatief worden.
quote:redband schreef op 29 januari 2012 @ 13:47:

Mooie grote vaas met bloemen of lamp met allerlei kleuren er op zetten?Er kan niets op dat hoog is, want het staat dan op een plek waar heel veel langsgelopen wordt, dus dat zou een potentiele ramp worden.
Dat tafeltje past overal wel bij. Maar als je zo twijfelt zou ik het nog even laten. Denk er nog een weekje (of twee) over, dan weet je het zeker.
Wat dacht je van een hocker? Kun je met een dienblad op gebruiken om dingen op te zetten en 's avonds voor de bank rollen om je voeten op te leggen.
quote:nummerzoveel schreef op 29 januari 2012 @ 13:51:

Wat dacht je van een hocker? Kun je met een dienblad op gebruiken om dingen op te zetten en 's avonds voor de bank rollen om je voeten op te leggen.Een hocker heb ik al, maar die is voor mijn poezelige voetjes.
Ik vind het ook meer iets voor in de tuin.
Wat vind je van zoiets (de houten variant) of is dat te strak?

http://www.oosterbaan-liv ... op-laptop-tafel-2048.html
The time is now
quote:Banba schreef op 29 januari 2012 @ 13:54:

Wat vind je van zoiets (de houten variant) of is dat te strak?

http://www.oosterbaan-liv ... op-laptop-tafel-2048.htmlDie is best wel mooi.
Dat is toch dat gammele ding van IKEA?
quote:ladytruckster schreef op 29 januari 2012 @ 13:55:

Dat is toch dat gammele ding van IKEA?Ja, issie gammel?
Wat vinden jullie van deze|?

bij twijfel, niet doen

Bovendien, jouw huis, jij moet er tegen aan kijken, dus wat maakt het uit wat wij er van vinden?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 29 januari 2012 @ 14:40:

bij twijfel, niet doen

Bovendien, jouw huis, jij moet er tegen aan kijken, dus wat maakt het uit wat wij er van vinden? Dank je Rossana, je hebt helemaal gelijk, dinsdag staat hij te pronken in mijn oergezellige kamer.
Mijn moeder heeft dit tafeltje van IKEA ook en het is absoluut niet gammel. Ze twijfelde eerst ook of hij wel leuk zou staan, maar bij Ikea mag je best lang produkten terugbrengen, dacht 60 dagen, dus ze heeft hem voorzichtig uitgepakt en al het materiaal bewaard, zodat ze eerst goed kon kijken of hij wel in het interieur paste en anders nog kon ruilen, maar hij is dus goedgekeurd.
Het zijn maar meningen, dus wat heb je er aan? Het is jouw huis, jouw sfeer, jouw spullen.

Maar goed, je vroeg mijn mening :-)

Ik vind het niets (geen van de getoonde afbeeldingen). Vind het allemaal kil overkomen. Maar ja, tis mijn mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven