Meningen gevraagd.

29-01-2012 13:40 27 berichten
Ik twijfel heel erg of ik dit tafeltje zal gaan halen. Aan de ene kant past het goed in mijn huis, maar het komt een beetje lomp op mij over. Misschien als de glasplaat wat kleiner was geweest, dus het tafeltje een slanker geheel was geweest, dan had ik het een stuk mooier gevonden. Ben ik nu aan het mierenneuken en moet ik maar gewoon op de trein stappen of hebben jullie een leuker idee?

quote:registreerjenu schreef op 29 januari 2012 @ 15:23:

Het zijn maar meningen, dus wat heb je er aan? Het is jouw huis, jouw sfeer, jouw spullen.

Maar goed, je vroeg mijn mening :-)

Ik vind het niets (geen van de getoonde afbeeldingen). Vind het allemaal kil overkomen. Maar ja, tis mijn mening De rest van de kamer is heel warm en ik wil graag iets toevoegen dat transparant is, zodat het niet benauwd wordt. Ik kan me voorstellen dat een kamer kil wordt als je het helemaal in die stijl inricht.
quote:LadyPhoxy schreef op 29 januari 2012 @ 15:20:

Mijn moeder heeft dit tafeltje van IKEA ook en het is absoluut niet gammel. Ze twijfelde eerst ook of hij wel leuk zou staan, maar bij Ikea mag je best lang produkten terugbrengen, dacht 60 dagen, dus ze heeft hem voorzichtig uitgepakt en al het materiaal bewaard, zodat ze eerst goed kon kijken of hij wel in het interieur paste en anders nog kon ruilen, maar hij is dus goedgekeurd.Dank je Lady, ik had ook niet het idee dat het gammel zou zijn, zo werkt IKEA niet, de spullen die ze verkopen, zijn gewoon goed van kwaliteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven