Meubels oubollig?

07-06-2014 12:19 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii

Ik doe voor m'n nieuwe woning alle meubels weg

Nu kreeg ik gisteren de opmerking dat m'n meubels oubollig zouden zijn,hierdoor ben ik onzeker geworden

Wil alles nieuw voor m'n nieuwe woning, denk zelf aan:

Houten eettafel

Hoekbank

Slaapkamer

Kinderslaapkamer

Wil graag foto's uitwisselen en tips ontvangen

Wie kent bv een mooie, lange houten eettafel met stoelen? Modern en hip
Zo dan, wat een enorme bank. Dan kun je elkaar toch of niet verstaan of je gebruikt maar een tiende deel van de bank?
Ik kan daar ook onzeker van worden hoor.

Pas kreeg ik te horen van mijn ouders dat ik goedkope meuk van leen bakker heb staan.

Klopt helemaal. Ik ga met twee jonge kinderen geen dure meubels kopen.

Daarbij opgeteld komt dat ik om de 5 jaar uitgekeken ben op de mijne en weer nieuwe wil ;)

Maar toch stak het me wel.

Aan de andere kant is het dan weer wel zo , dat mijn huis vrij gezellig is ingericht terwijl het bij mijn ouders wel dure meubels zijn , maar ook enorm kil en ongezellige woonkamer is.

Ieder zijn keuze.
quote:cindy5057 schreef op 07 juni 2014 @ 16:30:

http://www.bekendeburen.n ... wesley-hun-huis-ingericht

Dit is mijn smaak. Prachtig!!

Die bank en tafel, en fotolijsten aan de muur...wauw!

Slaapkamers zijn beetje te veel, tokkie naar m'n smaak

Vreselijk. Alles wat niet spijkervast zit zou ik eruit gooien

Maar ik ben dan ook vreselijk oudbollig
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind dit mooie stoelen, maar ik twijfel nog of er een houten of glazen tafel bij moet. Ik denk het eerste. Wel eerst nog even sparen.

http://www.ridgerib.nl/230/stoelen-ridge-zuiver.html

quote:hiltje schreef op 07 juni 2014 @ 15:24:

[...]

Dit: www.gevondenopmarktplaats.nl

Maar die jongen heeft een goede smaak hoor, dus kitsch en afschuwelijk ben ik niet met je eens. Hoewel, kitsch wel. Maar kitsch is goed!

Wat leuk dat je die link gevonden hebt, Hiltje.

Die jongen heeft een geweldige smaak! Mijn kwalificaties kitsch en afschuwelijk moet je in dit verband eigenlijk tussen aanhalingstekens lezen. Ik vond het zo frappant te zien wat een compleet andere uitstraling iets krijgt als je het in een totaal andere omgeving neerzet.

Die zwarte hoogglanspanter zou ik voor geen prijs in mijn kamer hebben staan, maar daar werd het gewoon een pronkstuk.
quote:betjebig schreef op 07 juni 2014 @ 17:11:

Ik vind dit mooie stoelen, maar ik twijfel nog of er een houten of glazen tafel bij moet. Ik denk het eerste. Wel eerst nog even sparen.

http://www.ridgerib.nl/230/stoelen-ridge-zuiver.html

[afbeelding]Betje, snuffel eens op sites over meubilair uit de jaren 20/30 en met name over stoelen van Gispen. Die zijn helaas nog veel duurder, maar je hebt goed kans dat je leuke combi's tegenkomt waar je inspiratie uit kunt halen.
Wow Hiltje, ja die blauwe bank zou ik ook wel willen!
Leef je leven zoals jij dat leuk vind en trek je niks van anderen aan. Iedereen heeft een eigen smaak. Wat jij mooi vind, vind een ander dan misschien oubollig.

Ik heb bijna al mijn meubels tweedehands. Niet omdat ik geen geld heb voor nieuw maar ik maak ze zoals ik wil.

Ik ben wel creatief. Een goedkope grote grenen tafel heb ik onderaan wit geverfd en het blad donker gebeitst. De acht stoelen heb ik zelf geverfd en bekleed in verschillende kleuren. Oude kastjes zijn nu wit maar hebben ook al andere kleuren gehad. Als ik iets leuks zie maar het te duur vind maak ik het nog liever zelf.

Misschien kun je met je meubels die je nu hebt ook iets leuks doen.

Succes met ideeën of misschien toch nieuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven