Meurende Hondeneigenaars

30-04-2016 18:18 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle honden stinken als de baasjes er niets tegen doen, ook hondeneigenaren weten dit.

Altijd al een hekel gehad aan mensen die zeggen: nee hoor, mijn hond stinkt niet.

Vervolgens kom je op bezoek en zodra je binnen bent ruikt je dat beest. En dan nog maar hopen dat hij in elk geval niet op je schoot gaat zitten, je handen likt, je kruis ruikt, zijn kwijl niet aan je broek afgeeft, etc.

U begrijpt, ik ben geen liefhebber.

Mensen met honden thuis meuren ook vaak.

Totaal aantal stemmen: 124

Eens (47%)
Oneens (53%)
Oudgediende
Ik heb een hekel aan honden maar ken maar 1 iemand die echt naar hond ruikt. Dus ik vind het bijna jammer maar kan je geen gelijk geven.
Ik bind paarden heerlijk ruiken. Zal ook lang niet iedereen met me eens zijn
Mijn honden stinken ook soms, maar dat betekent niet dat ik stink
Dit topik stinkt...

Hond gaat regelmatig onder de douche en dekjes worden wekelijks verschoond.

Geen last van geuren hier.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:tutu87 schreef op 30 april 2016 @ 18:46:

Ik bind paarden heerlijk ruiken. Zal ook lang niet iedereen met me eens zijnIk ook maar een mens die naar paard ruikt niet..
Ik vind huizen waar honden wonen wel vaak vreselijk stinken. Daar kan ik echt misselijk van worden. Maar de mensen die honden hebben, heb ik echt nog nooit geroken.
quote:Sommar schreef op 30 april 2016 @ 18:47:

Mijn honden stinken ook soms, maar dat betekent niet dat ik stinkDat denk je, maar als de hond bij je, of op schoot heeft gelegen ruik je dat hoor.
Twee binnenkatten. Dus kattenbakken. Die scheppen we elke dag leeg, maar je ruikt toch vaak iets. Dat merk je als je binnen komt, eenmaal binnen wen je er heel snel aan. Oh en vergeet niet dat er óveral haren liggen..
quote:tutu87 schreef op 30 april 2016 @ 18:46:

Ik bind paarden heerlijk ruiken. Zal ook lang niet iedereen met me eens zijn

Ik wel hoor

En mijn hond stinkt ook. Als hij heel tevreden ligt te slapen stinkt hij nog meer. Stinkslapen heet dat hier thuis. Ik vind het een zalige geur, voor mij verbonden met tevredenheid, warmte, thuis voelen.

Stinkslapen gebeurt het vaakst als hij mee is geweest naar het paard. Stinken we lekker allebei
quote:Liberty97 schreef op 30 april 2016 @ 18:34:

Mijn hond ruikt naar versgebakken broodjes

Mensen die niet van honden en dieren houden, dáár komt pas een vieze walm van af. Dat soort types moet je echt vermijden als de pest!

Tssss, wat een onzin.

Ben jij er ook zo een die aan de deur, als mensen komen collecteren , zegt " ik geef alleen aan de dierenbescherming want als je de mens leert kennen ga je de dieren liefhebben " ? Teiltje !!!!!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kan maar 1 iemand bedenken die wel eens naar hond rook, terwijl veel mensen in mijn omgeving een hond hebben, ik zelf ook. Maar zij waste haar spijkerbroek nooit, maar hing hem uit, tsja.. Dat gaat op den duur toch echt wel stinken ja.
quote:beetjegek schreef op 30 april 2016 @ 18:50:

[...]

Dat denk je, maar als de hond bij je, of op schoot heeft gelegen ruik je dat hoor.Nou, ik weet zeker dat ik niet stink. Dat had ik anders wel gehoord van collega's enz die altijd eerlijk zijn tegen mij. En een hond hebben betekent zeker niet automatisch dat je stinkt. Ken genoeg mensen ZONDER honden die gigantisch stinken (zweet, urine, enz)
In het dorp waar ik vroeger woonde zouden ze zeggen; "Ge zult ouw bovelip wel rúken"

De geur van honden en paarden kan wel z'n charmes hebben al vind ik draadhaarteckels niet bepaald fijn ruiken. Jammer want het zijn verder wel leuke beestjes.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik vind mensen vaak erger stinken dan dieren. Zweetlucht, ongewassen haren, vieze mondgeur, muffe kleding uit oude kasten, sigarettengeur, drank.

Ik vind honden dan heerlijk ruiken.
quote:Sommar schreef op 30 april 2016 @ 18:59:

[...]

Nou, ik weet zeker dat ik niet stink. Dat had ik anders wel gehoord van collega's enz die altijd eerlijk zijn tegen mij. En een hond hebben betekent zeker niet automatisch dat je stinkt. Ken genoeg mensen ZONDER honden die gigantisch stinken (zweet, urine, enz)Zij denkt ook dat ze niet stinkt waarschijnlijk, en ik ben ook eerlijk, maar ik zeg ook niet tegen haar van " hee, je stinkt naar je hond " ze kan er nl weinig aan doen, het oude besje stinkt nou eenmaal.
Ik ken ook van die vieze stinkerds die erg naar hun hond ruiken. Ik ben dol op honden, heb er zelf ook een maar ik was hem elke maand en hij heeft kort haar. Hij mag ook niet op de bank, en hij is veel te groot om op schoot te passen. Volgens mij stink ik niet naar hond hoor.
Sommige mensen kunnen ook zo bevooroordeeld zijn....
Ik heb 'eens' gestemd. Ik ruik het zelf niet maar jij vast wel. Ik vind het alleen niet zo erg om naar honden te stinken, ze zijn mijn beste vrienden!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
[quote]Liberty97 schreef op 30 april 2016 @ 18:34:

Mensen die niet van honden en dieren houden, dáár komt pas een vieze walm van af. Dat soort types moet je echt vermijden als de pest![/quote]

Want?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik zou dat wel vreselijk vinden als ik naar hond zou ruften
Mijn chihuahua's stinken niet,alleen als ze nat zijn

Maar hier in huis ruik je niks
quote:Miskotto schreef op 30 april 2016 @ 19:05:

[quote]Liberty97 schreef op 30 april 2016 @ 18:34:

Mensen die niet van honden en dieren houden, dáár komt pas een vieze walm van af. Dat soort types moet je echt vermijden als de pest![/quote]

Want?Die stinken naar rotmens.
quote:wyandotje schreef op 30 april 2016 @ 19:06:

Ik zou dat wel vreselijk vinden als ik naar hond zou ruftenRuften is een wind laten. Dus jij laat hondenscheten?
O ja, honden hoeven niet gewassen te worden. Dat doen mensen alleen omdat ze dat prettig vinden maar het is niet nodig voor hun gezondheid. Je weerstand wordt er beter van als je het niet doet, dat is wetenschappelijk bewezen. Hier mogen ze op de bank, in bed, lekker kusjes geven en nooit in bad. Soort hondenparadijs is het hier. Ik maak het huis wel schoon, het zand valt eraf als het droog is namelijk.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik vind mensen sowieso maar zelden lekker ruiken, eigenlijk. Ik zelden mensen geroken die naar hond stinken, maar ik heb zelf dieren en kom van de boerderij dus...

Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld parfum en cosmetica echt ranzig ruiken. Of toiletspray.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven