Mijn hamster is afstandelijk
donderdag 19 maart 2020 om 22:08
Ik weet even niet op welke pijler dit thuis hoort, misschien past het beter op corona of psyche, als dat zo is dan kan ik het proberen te laten verplaatsen. Maar ja, het is zoals in de titel. Sinds ik vaker thuis werk de afgelopen week krijg ik heel sterk het gevoel dat mijn hamster zich afstandelijker naar mij gedraagt, alsof hij er van baalt dat ik vaker thuis ben. Kan dat?
DISCLAIMER: er komen in dit topic beelden voor die misschien voor sommigen triggerend kunnen zijn, namelijk van, in mijn ogen, verspilling van wc-papier. Ik sta daar verder niet achter.
DISCLAIMER: er komen in dit topic beelden voor die misschien voor sommigen triggerend kunnen zijn, namelijk van, in mijn ogen, verspilling van wc-papier. Ik sta daar verder niet achter.
anoniem_396577 wijzigde dit bericht op 19-03-2020 22:34
19.83% gewijzigd
vrijdag 20 maart 2020 om 17:28
Duh!

Voor verdere uitleg moet je het maar even lezen.
Het kwam mij allemaal heel erg bekend voor.
Water met kikkervisjes niet in bak doen. (= gratis tip, die gaan wel dood)
https://www.derussischedwerghamster.nl/ ... er-jungle/
Maar mijn hamster was dus in winterslaap. En werd gewekt door hamster van mijn broertje. En toen gingen ze vechten.
En ze konden het aquarium niet uit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 20 maart 2020 om 22:47
Ik vind het nu al één van de lichtpuntjes van de coronacrisis: dat ik nu weet dat er een hamsterforum is.T0mmy_gun schreef: ↑20-03-2020 17:19+1
Op het hamsterforum nemen ze deze vraag trouwens wel serieus, zie hier ook iemand met een hamster (Ralph) die afstandelijk is en zelfs ongeinteresseerd!
https://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?t=107418
zaterdag 21 maart 2020 om 12:19
Nouja... ik wil niet gaan stoken ofzo.... maar als zij elke dag koffie gaat halen, en als ze haar hamster daarbij niets aanbiedt, dan zou ik me als hamster ook flink genaaid voelen.
Als je overigens wel koffie aanbiedt dan ligt het wel aan hem
zaterdag 21 maart 2020 om 14:11