Mijn hamster is NU aan het doodgaan. Wat nu?

08-07-2009 20:59 316 berichten
Hi,

Mijn hamster is dood aan het gaan. Heel zielig. Hij ligt op zijn zij, is koud, ademt zwaar en weinig en beweegt af en toe nog. Hoe lang duurt dit nog? Wat kan ik nog doen? Ik vind het zo zielig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 22:36:

ik lees nergens dat TO het er moeilijk mee heeft, alleen dat ze het zielig vind voor het beestje.

Of ik moet iets niet lezen wat er niet staat.

Man he?

Tuurlijk moet je iets lezen dat er niet staat. Weet je toch?!
Respectloos? Het gaat goddeeje over een hamster! Over Michael Jackson zijn wel ergere geintjes gemaakt en die zijn ook niet weggehaald.

Kolere zeg he, overdrijven is ook een vak.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Respectloos? Je maakt geen grapje?
.
quote:mimsey schreef op 08 juli 2009 @ 22:38:

Star, ik denk dat je even aan de niet Noord-Hollanders hier moet uitleggen dat een pulletje een baby-eendje is..

O ja, zal ik even doen

Voor de Brabanders onder ons, mijn vader verzoop dus geen bierpulletjes
quote:mimsey schreef op 08 juli 2009 @ 22:38:

Star, ik denk dat je even aan de niet Noord-Hollanders hier moet uitleggen dat een pulletje een baby-eendje is.. Echt? Is dat niet gewoon een NL woord?? Ik leer ook elke dag weer wat nieuws (en woon in NH )

ik lees nergens dat TO het er moeilijk mee heeft, alleen dat ze het zielig vind voor het beestje.

Of ik moet iets niet lezen wat er niet staat.Ze vroeg ook wat ze nu nog kon doen, er zijn zat tips gegeven, mét verhalen van ervaringsdeskundigen
Olijf, ik vind dat je overdrijft. Het gaat om een hamster.
Senks Star, deze Brabander wist echt niet wat een pulletje was.
.

Of ik moet iets niet lezen wat er niet staat.

Nou, ze zal het topic niet openen omdat het haar zo weinig raakt, lijkt me.

Nogmaals, ik vind het respectloos naar TO.
quote:Star schreef op 08 juli 2009 @ 22:39:

[...]

O ja, zal ik even doen

Voor de Brabanders onder ons, mijn vader verzoop dus geen bierpulletjes Joh Star zolang hij maar niet verzoop in de bierpulletjes
quote:Olijfje_ schreef op 08 juli 2009 @ 22:35:

[...]

Ja, af en toe een klein vraagje naast een heleboel niet op zijn plaats zijnde ongein. Maar goed, kennelijk hoort dat ofzo en is het erg grappig. Ik heb hier laatst ook al eens een opmerking over geplaatst bij het beleid-topic en ga dit misschien maar weer doen. Ik vind dit echt respectloos.

het is een HAMSTER! Tssss, wat overdrijf jij

Als TO straks komt melden dat 't beessie is gaan hemelen gaat ze ongetwijfeld meelevende reacties krijgen, niemand zal gaan juichen. Beloofd
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 juli 2009 @ 22:38:

Respectloos? Het gaat goddeeje over een hamster! Over Michael Jackson zijn wel ergere geintjes gemaakt en die zijn ook niet weggehaald.

Kolere zeg he, overdrijven is ook een vak.pampermaatschappij...koediekoediekoedie
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 22:33:

[...]

Ze mag het gewoon komen melden hoor, doen we niet moeilijk over.Dan gaat echt de gein modus wel weer uit en zullen we heel oprecht vragen (ja!! echt!!) hoe het is met TO.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 juli 2009 @ 22:41:

[...]

Joh Star zolang hij maar niet verzoop in de bierpulletjes En om on topic te blijven: zo lang hij die eendjes maar niet verzoop in de bierpulletjes.
.
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 22:41:

[...]

pampermaatschappij...koediekoediekoedieIk heb geen pampers in huis.
@Olijfje: Ik hoef niet meer te reageren op jouw quote van mij lijkt me. Dat hebben anderen al geheel volgens mijn zienswijze gedaan

Ook jij overdrijft een beetje.
Maar serieus, wat is er nou zo erg aan een beestje zijn nek omdraaien?
Dronken babyeendjes, da's gemeen
quote:Star schreef op 08 juli 2009 @ 22:40:

Olijf, ik vind dat je overdrijft. Het gaat om een hamster.Ik heb zelf ook een hamster gehad vroeger en toen ik 'm moest laten inslapen, heb ik de ogen uit m'n hoofd gehuild. Voor mij betekent een huisdier heel veel.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 juli 2009 @ 22:42:

Maar serieus, wat is er nou zo erg aan een beestje zijn nek omdraaien?Ik zou bang zijn dat ie me beet
quote:Ainne schreef op 08 juli 2009 @ 22:43:

[...]

Ik zou bang zijn dat ie me beetJa je moet 'm ook achter z'n koppie pakken
quote:mastermind schreef op 08 juli 2009 @ 22:43:

[...]

Ik heb zelf ook een hamster gehad vroeger en toen ik 'm moest laten inslapen, heb ik de ogen uit m'n hoofd gehuild. Voor mij betekent een huisdier heel veel.

Ja en dus? Toen ik mijn oma begraven heb, heb ik ook de ogen uit mijn hoofd gehuild. En daarna heel hard grappen over en om haar gemaakt. En vreselijk gelachen. Dat hoort er ook bij namelijk.

Nogmaals. Je overdrijft.
Overigens heb ik ook zo'n kneuzig pulletje gehad, hadden mijn vriendinnetje en ik totaal verzwakt en op sterven na dood in de sloot gevonden. Gevoed met een pipetje, warm nestje onder een rode lamp, langzaam iets vastere voeding geven.. we koesterden het arme beestje zo het leven weer in. Gaven hem zelfs slagroom om aan te sterken, en dat lukte. Als we naar ons dorpsschooltje liepen waggelde Pullie achter ons aan en soms mocht hij zelfs mee de klas in.

Tot de eerste keer dat we hem, als pubereend, in de sloot lieten zwemmen in plaats van in de teil in de tuin. Kind als we waren hebben we eventjes niet opgelet.... en vonden we Pullie terug op de bodem van de prutsloot. Verzopen!

Dat hadden wij weer... een eend die niet kon zwemmen!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Mariannanas schreef op 08 juli 2009 @ 22:40:

Senks Star, deze Brabander wist echt niet wat een pulletje was.Deze brabander ook niet
Mastermind: ik houd ook van mijn huisdieren (al haat ik het om dieren in een kooitje te stoppen, dus dat doe ik niet), maar net doen alsof deze reactie zo vreselijk is voor TO, vind ik echt een beetje overdreven.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven