Mijn hamster is NU aan het doodgaan. Wat nu?

woensdag 8 juli 2009 om 22:38
woensdag 8 juli 2009 om 22:38

woensdag 8 juli 2009 om 22:40

quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 22:36:
ik lees nergens dat TO het er moeilijk mee heeft, alleen dat ze het zielig vind voor het beestje.
Of ik moet iets niet lezen wat er niet staat.
Nou, ze zal het topic niet openen omdat het haar zo weinig raakt, lijkt me.
Nogmaals, ik vind het respectloos naar TO.
ik lees nergens dat TO het er moeilijk mee heeft, alleen dat ze het zielig vind voor het beestje.
Of ik moet iets niet lezen wat er niet staat.
Nou, ze zal het topic niet openen omdat het haar zo weinig raakt, lijkt me.
Nogmaals, ik vind het respectloos naar TO.
woensdag 8 juli 2009 om 22:41

quote:Olijfje_ schreef op 08 juli 2009 @ 22:35:
[...]
Ja, af en toe een klein vraagje naast een heleboel niet op zijn plaats zijnde ongein. Maar goed, kennelijk hoort dat ofzo en is het erg grappig. Ik heb hier laatst ook al eens een opmerking over geplaatst bij het beleid-topic en ga dit misschien maar weer doen. Ik vind dit echt respectloos.
het is een HAMSTER! Tssss, wat overdrijf jij
Als TO straks komt melden dat 't beessie is gaan hemelen gaat ze ongetwijfeld meelevende reacties krijgen, niemand zal gaan juichen. Beloofd
[...]
Ja, af en toe een klein vraagje naast een heleboel niet op zijn plaats zijnde ongein. Maar goed, kennelijk hoort dat ofzo en is het erg grappig. Ik heb hier laatst ook al eens een opmerking over geplaatst bij het beleid-topic en ga dit misschien maar weer doen. Ik vind dit echt respectloos.
het is een HAMSTER! Tssss, wat overdrijf jij
Als TO straks komt melden dat 't beessie is gaan hemelen gaat ze ongetwijfeld meelevende reacties krijgen, niemand zal gaan juichen. Beloofd

woensdag 8 juli 2009 om 22:43

woensdag 8 juli 2009 om 22:44
quote:mastermind schreef op 08 juli 2009 @ 22:43:
[...]
Ik heb zelf ook een hamster gehad vroeger en toen ik 'm moest laten inslapen, heb ik de ogen uit m'n hoofd gehuild. Voor mij betekent een huisdier heel veel.
Ja en dus? Toen ik mijn oma begraven heb, heb ik ook de ogen uit mijn hoofd gehuild. En daarna heel hard grappen over en om haar gemaakt. En vreselijk gelachen. Dat hoort er ook bij namelijk.
Nogmaals. Je overdrijft.
[...]
Ik heb zelf ook een hamster gehad vroeger en toen ik 'm moest laten inslapen, heb ik de ogen uit m'n hoofd gehuild. Voor mij betekent een huisdier heel veel.
Ja en dus? Toen ik mijn oma begraven heb, heb ik ook de ogen uit mijn hoofd gehuild. En daarna heel hard grappen over en om haar gemaakt. En vreselijk gelachen. Dat hoort er ook bij namelijk.
Nogmaals. Je overdrijft.
woensdag 8 juli 2009 om 22:44
Overigens heb ik ook zo'n kneuzig pulletje gehad, hadden mijn vriendinnetje en ik totaal verzwakt en op sterven na dood in de sloot gevonden. Gevoed met een pipetje, warm nestje onder een rode lamp, langzaam iets vastere voeding geven.. we koesterden het arme beestje zo het leven weer in. Gaven hem zelfs slagroom om aan te sterken, en dat lukte. Als we naar ons dorpsschooltje liepen waggelde Pullie achter ons aan en soms mocht hij zelfs mee de klas in.
Tot de eerste keer dat we hem, als pubereend, in de sloot lieten zwemmen in plaats van in de teil in de tuin. Kind als we waren hebben we eventjes niet opgelet.... en vonden we Pullie terug op de bodem van de prutsloot. Verzopen!
Dat hadden wij weer... een eend die niet kon zwemmen!
Tot de eerste keer dat we hem, als pubereend, in de sloot lieten zwemmen in plaats van in de teil in de tuin. Kind als we waren hebben we eventjes niet opgelet.... en vonden we Pullie terug op de bodem van de prutsloot. Verzopen!
Dat hadden wij weer... een eend die niet kon zwemmen!
Wat wilde ik nou toch typen?