mijn kat is niet thuis gekomen

30-01-2010 08:13 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenochtend zag ik hem voor laatst, voordat ik naar mijn werk ging. Als ik, na mijn werk, de parkeerplaats op kom rijden staat ie me altijd op te wachten. Gisteren dus niet.

Ik heb gisteren nog een aantal rondjes gereden op mijn scootmobiel, maar helaas geen succes.

Ik heb nu zo'n naar gevoel, was ook erg vroeg wakker. Ik denk steeds dat ik het katteluikje hoor. Ergens heb ik nog de hoop dat hij ergens (per ongeluk) in een schuurtje is opgesloten.

Toen ik vanochtend de gordijnen open deed en zag dat het weer behoorlijk had gesneeuwd, toen kwamen even de tranen. In de sneeuw in de kou, arm beestje. Hij zit het liefst op de verwarming.

Ik heb mijn kat al 8 jaar en woon dus ook al 8 jaar alleen met hem. Het is mijn steun en toeverlaat.

Ik weet eigenlijk niet wat ik met dit topic wil. Van me afschrijven en hopelijk positieve verhalen lezen.
drew! wat lief
Jullie zijn trouwens allemaal lief.
quote:bumper schreef op 01 februari 2010 @ 19:28:

Dat is idd mijn kat op mijn avatar, hij heet Romeo trouwens, de schat. Gezien ik hem nu elke dag op straat aan het roepen ben, heb ik best wel spijt van die naam. Romeo oh Romeo (er verschijnt nu een bescheiden glimlach op mijn gezicht)

.

sorry Bumper, maar ik kan de hilariteit er iets te realistisch van inzien geloof ik

Wat een prachtige kat!

als we toch kaarsjes gaan branden, doe ik ook mee
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ik kwam ook even kijken of je kat weer terug was. Het is zo erg als je kat weg is en hij komt maar niet terug. Bij mij bleven er soms ook weleens katten langer weg. Maar na een paar dagen kwamen ze altijd wel terug. ook 2 keer dat mensen de kat naar het asiel hadden gebracht, dus ik ziu die zeker proberen te bellen, zelfs als ze wat verder van je huis zijn, je weet maar nooit....ooit was een kat van me naar het asiel gebracht, maar omdat er kosten aan zaten om haar weer mee te nemen, ze hadden haar gechipt, en ik toen een mega arme student was en niemand die me geld kon lenen, mocht ik haar niet meenemen, en moest haar achterlaten. en ze sprong zo vrolijk knorrend in mijn armen, ik heb me nog nooit zo rot gevoeld als toen ik haar daar moest achterlaten. Zo jammer dat ik haar absoluut niet mee mocht nemen..Maar dat is een heel ander verhaal...

heel veel sterkte gewesnt, ik hoop dar Romeo snel terug is..
I can do anything i want, and so can you....
tis idd heel erg verdrietig. de mijne was dus 5 dagen weg,

ik ben 2 kilo afgevallen toen, ik kreeg geen hap door mijn keel.

t voelt echt alsof het je kind is....

ik check trouwens echt ieder half uur of er al nieuws is......

ik hoop zo ontzettend dat ie terug komt!!
Onze prachtige stoere grijze (a la sheba) kater is nu ook 2 weken weg.. Verschrikkelijk vinden we dat.. Iedere morgen stond ie samen met z'n moeder te mauwen aan de deur totdat ie z'n blikjesvoer op had en dan kroop ie weer gezellig in de hondenmand bij z'n grote vriend.. Als hij dan z'n schoonheidsslaapje weer uit had ging hij op muizenjacht of wat katers ook allemaal doen.. En nu is het zo stil.. En we missen die aso kater zo he.. Lieve Bumper, laten we hopen dat we weer snel met onze vriendjes herenigd worden..
@datzalwel, he bah al 2 wkn, wat een ellende.

Mij geeft het hoop om al die positieve verhalen te horen/lezen, ik hoop dat jij er ook iets aan hebt.
Weet je wat ik voor tip kreeg, een beetje hetzelfde als de kattenbak trouwens, is buiten een kussen of kleedje waar de kat op lag of je jas leggen. Een geur die Romeo herkent. Da;s wel prettiger als het droog is alleen...
@ Bumper

Het geeft mij ook wel hoop hoor al die positieve verhalen. Die kater van ons is wel eens vaker een tijdje de hort op.. Maar vind het nu wel lang genoeg.. Beter en nog verwender dan bij ons kan hij het gewoon niet hebben .. Daarom MOET hij maar gewoon weer terug komen.. Hij zit ook zo mooi en dik in de wintervacht, in de zomer veranderd hij altijd in zo'n schrapel katertje..
...
die beesten doen vet aan werkweigering.

het is hun plicht ons warm te houden op koude winterdagen,

maar in plaats van hun werk te doen gaan ze lekker een paar daagjes op vakantie..... vind het niet kunnen......

ik zou Romeo zn zakgeld minimaal een week inhouden Bumper!! hou moed, ik weet bijna zeker dat hij terug komt!

ik verzon ook allemaal vreselijke dingen die gebeurt konden zijn en belde regelmatig met het asiel en de Dierenarts enz, maar uiteindelijk lag mevrouw gewoon een straat verder op een andere bank te maffen...........

(wel grappig, toen ze terug kwam voelde ze zich volgens mij zo schuldig, want ze deed erg haar best om het goed te maken...)
Hoi,

Nog steeds niks. Ik baal, want ik ga zo naar mijn werk en ik heb 's avonds ook nog een cursus in hetzelfde gebouw, ben pas om thuis om 22.30. Stel je voor dat hij vandaag besluit thuis te komen, kom ik pas heel laat thuis.

Ik twijfel al wel een beetje om toch maar niet te gaan naar de cursus dit ivm het weer.

Zijn straf wordt minimaal doodknuffelen en daarbij ga ik hem leren schrijven, zodat hij voortaan even een briefje kan achterlaten.

Ik zal vanavond laat pas weer kunnen reageren tenzij ik besluit niet naar de cursus te gaan.
Shit hij is nog niet terug. Ik blijf hopen op een goed bericht.
dacht, effe checken of hij al terug is.

Hier ook positieve verhalen hoor. Ik heb er 3 en ze zijn regelmatig op stap. Mijn vriendin heeft een kat die ook nooit aan de wandel is maar opeens ook weg was. kwam na een week doodleuk weer aanlopen.

Heel veel sterkte, ik duim voor je dat hij snel terug komt!

en misschien is het een troost maar voor ons is de sneeuw koud maar voor hem niet hoor, hij heeft zijn bontjasje aan.
Gôh, wat een treurig verhaal zeg. Hoop ook voor je dat hij weer snel terug komt.

Hoop niet dat een of andere onverlaat hem meegenomen heeft of is gaan voeren. Het is namelijk wel een schatje.

Zijn er misschien nog plekjes waar je niet zo snel aan zou denken maar waar hij wellicht toch is?

Is er niet iemand die huis aan huis reclamefolders verspreidt en in jouw directe omgeving huis aan huis flyers wil verspreiden?

We blijven dus maar hopen dat hij snel terugkomt.

En mocht hij eens terugkomen, dan zou ik hem op z'n minst uitrusten met GPS, dan kun je hem nooit meer kwijtraken.

En is er ook niet toevallig een poes in de buurt die Julia heet?

Maar alle gekheid op een stokje, ik hoop dus ook dat hij snel terug is.

Veel sterkte, ook met de komende operatie!
ja of geef hem een mobile telefoon en leer em smsen...
De kleine, aanhankelijke schildpadpoes van mijn exhuisgenoot was ook eens een keer 6 weken foetsie. Hij had overal briefjes opgehangen (supermarkt, tankstations, dierenarts, asiel, winkelcentrum,enz) maar geen reactie. Toen had hij briefjes opgehangen bij basisscholen, speeltuinen, e.d. (dus plekken waar veel kinderen komen) en 1 dag later kreeg hij een telefoontje van een lerares.

Wat bleek: een meisje (in haar klas, groep 4) had "haar kat" herkend op de flyer en had tegen haar juf verteld dat die poes op de poster wel erg veel op haar kat leek. De juf subtiel doorvragen natuurlijk en toen bleek dat het meisje de poes had "gevonden" en mee naar huis had genomen, omdat het zo'n zielig klein poesje was....

Wij 's avonds naar haar huis, en ja hoor, tussen de 14 andere katten zat onze poes.
Er zijn idd wel straffe verhalen. Mijn zus was ook haar kat kwijt, zagen ze haar katje ineens enkele weken later voor het raam zitten bij oudere mensen thuis. Mijn zus natuurlijk aan de deur gaan bellen om te vragen of ze dit katje hadden gevonden enkele weken terug, en die mensen: "Nee hoor, dat is onze kat!" Daarna is hun rolluik wekenlang dicht geweest. Tja, mijn zus zal het nooit met zekerheid weten, maar ze vermoed dat het wel haar katje was..
Nog niks.

Bumper, ik ben wel blij dat je een katteluikje hebt.

Sterkte weer. Bah.
Hoi,

Ik zit nu op mijn werk dus ik weet niet of hij er is of niet. Om half 8 begint die cursus en die duurt tot 22.00uur. Ik denk wel dat ik iets eerder weg ga. Ik wil zoooooo graag weten of hij er is.

Nu effe aan het eten op mijn werkplek en aan het forummen om de tijd door te brengen tot 19.30. Ik heb vandaag wel goede afleiding gehad, het was enorm druk. Er zijn natuurlijk momenten geweest dat er ineens door je hoofd flitst: Er was iets naars, maar wat? oja.

groet

Bumper
Joh wat rot dat je kat weg is. Maar je moet nooit de moed opgeven hoor. Mijn kat was ooit ook op een dag weg. Vriend had hem buiten gelaten, terwijl hij niet naar buiten mocht. Vervolgens was het een strenge winter (elfstedentocht) en het duurde weken en weken, niks meer van vernomen. Nog bij de dierenambulance geweest om te checken of de dode kat die zij hadden de mijne kon zijn. Gelukkig niet. Op een gegeven moment had ik het maar opgegeven. Ik dacht; dit kan hij nooit in zijn eentje overleefd hebben deze kou. Ik ga er maar vanuit dat hij ergens dood gegaan is. Hoe naar ook. Maar wat schetst mijn verbazing. In mei ging mijn vriend met de hond wandelen, en opeens liep onze kat weer achter hem aan. Poes was kennelijk verdwaald, en had zo te zien aan de omvang bij andere mensen eten gekregen.

Hvm
Nog een kleine tip: Heb je op de website van bijv. NDG al gecontroleerd of zijn chipnummer nog op jouw naam staat en of jouw contactgegevens nog kloppen?
Ik ben inmiddels thuis, ik ben in pauze naar huis gegaan.

Ik had veel pijn in mijn knie, normaal gesproken probeer ik dat te negeren. Maar ik wilde ook gewoon zo graag naar huis om te kijken of ie al thuis was van zijn vakantie, maar helaas.

Het wordt wel saai topic zo he, elke dag hetzelfde bericht van mij.
Op marktplaats is ook een onderdeel Vermiste en gevonden huisdieren.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven