mijn kat is niet thuis gekomen
zaterdag 30 januari 2010 om 08:13
Gisterenochtend zag ik hem voor laatst, voordat ik naar mijn werk ging. Als ik, na mijn werk, de parkeerplaats op kom rijden staat ie me altijd op te wachten. Gisteren dus niet.
Ik heb gisteren nog een aantal rondjes gereden op mijn scootmobiel, maar helaas geen succes.
Ik heb nu zo'n naar gevoel, was ook erg vroeg wakker. Ik denk steeds dat ik het katteluikje hoor. Ergens heb ik nog de hoop dat hij ergens (per ongeluk) in een schuurtje is opgesloten.
Toen ik vanochtend de gordijnen open deed en zag dat het weer behoorlijk had gesneeuwd, toen kwamen even de tranen. In de sneeuw in de kou, arm beestje. Hij zit het liefst op de verwarming.
Ik heb mijn kat al 8 jaar en woon dus ook al 8 jaar alleen met hem. Het is mijn steun en toeverlaat.
Ik weet eigenlijk niet wat ik met dit topic wil. Van me afschrijven en hopelijk positieve verhalen lezen.
Ik heb gisteren nog een aantal rondjes gereden op mijn scootmobiel, maar helaas geen succes.
Ik heb nu zo'n naar gevoel, was ook erg vroeg wakker. Ik denk steeds dat ik het katteluikje hoor. Ergens heb ik nog de hoop dat hij ergens (per ongeluk) in een schuurtje is opgesloten.
Toen ik vanochtend de gordijnen open deed en zag dat het weer behoorlijk had gesneeuwd, toen kwamen even de tranen. In de sneeuw in de kou, arm beestje. Hij zit het liefst op de verwarming.
Ik heb mijn kat al 8 jaar en woon dus ook al 8 jaar alleen met hem. Het is mijn steun en toeverlaat.
Ik weet eigenlijk niet wat ik met dit topic wil. Van me afschrijven en hopelijk positieve verhalen lezen.

donderdag 4 februari 2010 om 14:00
Onderstaand heb ik van een andere site, zie hier
Ga naar de site van www.sbs.nl,
- vervolgens op 'Home' klikken
- dan zie helemaal onderaan een rode balk over de hele linie
- daaronder lees je o.a. ook 'Contact' en klik daar dan op
Je kunt 2 dingen doen:
1. Een mail sturen naar :
persberichten@sbs.nl
Onderwerp: A T T E N T I E !!!.(naam kat) mijn kat is zoek
P.S. Vergeet niet een paar duidelijke foto's en jouw telefoonnummer er bij te vermelden zodat ze jou kunnen bellen voor vragen etc.
2. Een brief schrijven naar :
SBS 6
Postbus 18179
1001 ZB AMSTERDAM
3. DIRECT BELLEN: Tel. 020 8007000
Ga naar de site van www.sbs.nl,
- vervolgens op 'Home' klikken
- dan zie helemaal onderaan een rode balk over de hele linie
- daaronder lees je o.a. ook 'Contact' en klik daar dan op
Je kunt 2 dingen doen:
1. Een mail sturen naar :
persberichten@sbs.nl
Onderwerp: A T T E N T I E !!!.(naam kat) mijn kat is zoek
P.S. Vergeet niet een paar duidelijke foto's en jouw telefoonnummer er bij te vermelden zodat ze jou kunnen bellen voor vragen etc.
2. Een brief schrijven naar :
SBS 6
Postbus 18179
1001 ZB AMSTERDAM
3. DIRECT BELLEN: Tel. 020 8007000
donderdag 4 februari 2010 om 21:44
Heb je regelmatig contact met het asiel of je kat daar toevallig is. Vertrouw er niet te veel op dat ze zelf wel contact met je op zullen nemen. Heb je geinformeerd bij de gemeente. Het klinkt rot maar in veel gemeentes worden dode dieren opgehaald door de gemeentereiniging en die ondernemen niets naar een evt eigenaar.
Ik geloof dat je flyers in de bus hebt gedaan, heb je ook flyers bv bij winkels e.d. opgehangen? En ben je bij buren aan de deur geweest, dat is vaak persoonlijker dan een flyer. Vooral informeren bij mensen die de buurt goed kennen. Er is altijd wel een buurman die alles weet en hoort.
Sterkte verder.
Het is verschrikkelijk als je een kat kwijt bent. Ik heb het ook meegemaakt, 4 dagen over mijn toeren. Toen bleek dat hij bij de buurman in de schuur zat. Hij kon er wel uit maar durfde blijkbaar niet naar huis te komen. Na 4 dagen kwam de buurman pas op het idee mij te informeren toen hij me op straat tegenkwam. Wat was ik blij toen ik de kat weer terug had.
Ik geloof dat je flyers in de bus hebt gedaan, heb je ook flyers bv bij winkels e.d. opgehangen? En ben je bij buren aan de deur geweest, dat is vaak persoonlijker dan een flyer. Vooral informeren bij mensen die de buurt goed kennen. Er is altijd wel een buurman die alles weet en hoort.
Sterkte verder.
Het is verschrikkelijk als je een kat kwijt bent. Ik heb het ook meegemaakt, 4 dagen over mijn toeren. Toen bleek dat hij bij de buurman in de schuur zat. Hij kon er wel uit maar durfde blijkbaar niet naar huis te komen. Na 4 dagen kwam de buurman pas op het idee mij te informeren toen hij me op straat tegenkwam. Wat was ik blij toen ik de kat weer terug had.
zaterdag 6 februari 2010 om 11:20
Mensen, ik begin de hoop een beetje te verliezen.
Ik heb de verhalen gelezen van katten de 1 week, 2 weken of zelfs na maanden weer terugkomen. Ik mis hem en wil dat ie nu komt. Ik mis het knuffelen, een kus op zijn hoofd geven als je langs hem loopt.
Ik ben in mijn leven nog nooit langer dan 3 dagen dierloos geweest. Toen ik nog thuis woonde hadden we katten, honden en hamsters. Toen ik op mezelf ging wonen had ik binnen 3 dagen een kat in huis.
Ik heb de verhalen gelezen van katten de 1 week, 2 weken of zelfs na maanden weer terugkomen. Ik mis hem en wil dat ie nu komt. Ik mis het knuffelen, een kus op zijn hoofd geven als je langs hem loopt.
Ik ben in mijn leven nog nooit langer dan 3 dagen dierloos geweest. Toen ik nog thuis woonde hadden we katten, honden en hamsters. Toen ik op mezelf ging wonen had ik binnen 3 dagen een kat in huis.

zaterdag 6 februari 2010 om 11:27
quote:bumper schreef op 06 februari 2010 @ 11:20:
owww wat weet ik goed hoe je je voelt,
maar verlies de hoop nooit!!
nog ff volhouden!!
owww wat weet ik goed hoe je je voelt,
maar verlies de hoop nooit!!
nog ff volhouden!!
zaterdag 6 februari 2010 om 11:33
Zijn er niet nog meer acties die je kunt (laten) ondernemen...
Heeft de lokale dierenwinkel een poster van je kat?
bushaltes in de buurt
scholen in de buurt
bij het park in de buurt...
Dierenasiels in een omtrek van grofweg 25km...
kinderen zijn vaak erg hulpvol...schakel die in!
Hebben alle buren een flyer/poster ontvangen
supermarkten in de buurt
marktplaats had je al, maar ik vind dat je omschrijving iets uitgebreider kan
amivedi
dierenambulance
niet de moed opgeven hoor...een week voelt heeeeeeel lang maar is voor een kat niet zo heel erg lang...
succes!!
Heeft de lokale dierenwinkel een poster van je kat?
bushaltes in de buurt
scholen in de buurt
bij het park in de buurt...
Dierenasiels in een omtrek van grofweg 25km...
kinderen zijn vaak erg hulpvol...schakel die in!
Hebben alle buren een flyer/poster ontvangen
supermarkten in de buurt
marktplaats had je al, maar ik vind dat je omschrijving iets uitgebreider kan
amivedi
dierenambulance
niet de moed opgeven hoor...een week voelt heeeeeeel lang maar is voor een kat niet zo heel erg lang...
succes!!
zaterdag 6 februari 2010 om 17:50
Ik heb flyers door de brievenbussen gedaan in de buurt. Op lantaarnpalen gehangen en in winkels.
Hij staat op amivedi/markplaats. Ik heb dierenartsen gebeld en de dierenambulance. Mijn ouders gaan vrij wel elke dag zoeken op de fiets, ik op mijn scoot.
Ik heb inmiddels ook asiel gebeld maar dat wordt je doorverwezen naar Amivedi, net zoals bij dierenartsen trouwens.
Hij staat op amivedi/markplaats. Ik heb dierenartsen gebeld en de dierenambulance. Mijn ouders gaan vrij wel elke dag zoeken op de fiets, ik op mijn scoot.
Ik heb inmiddels ook asiel gebeld maar dat wordt je doorverwezen naar Amivedi, net zoals bij dierenartsen trouwens.
zaterdag 6 februari 2010 om 18:57
Ik wou dat ik ook iets opbeurends kon zeggen maar helaas heb ik zelf een hele nare ervaring dus ik blijf mijn vingers crossen voor je. Ik hoop dat dit gewoon een nare nachtmerrie is.
Als die terug is, ga je het dan anders doen? Was/is hij eigenlijk gechiped, dat heb ik geloof ik gemist.
Als die terug is, ga je het dan anders doen? Was/is hij eigenlijk gechiped, dat heb ik geloof ik gemist.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 6 februari 2010 om 19:07
Je lieve kat is dus nog steeds niet terug Bumper, wat vreselijk.
Hij stelt je geduld wel erg lang op de proef nu.
Ik blijf meeduimen en meehopen en hopelijk gebeurt er nog een wonder en staat hij snel weer miauwend voor je deur.
Hij stelt je geduld wel erg lang op de proef nu.
Ik blijf meeduimen en meehopen en hopelijk gebeurt er nog een wonder en staat hij snel weer miauwend voor je deur.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.