Mijn kat pubert.

13-09-2010 21:03 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dat dus.

Wat dus betekent dat ie je benen aanvalt, bij voorkeur als je de trap op loopt. Dat ie je neus aanvalt als je ligt te slapen.

Dat ie de godganse dag op de aanrecht zit. Dat de salontafel de nieuwe favoriete ligplek is.

Dat ie vecht met álles wat beweegt, bij voorkeur met dingen die niet geschikt zijn voor puberende katjes. Dat ie zich overal tussendoor schijnt te moeten wurmen, bij voorkeur door openingen waar hij eigenlijk niet door kan of op plekken waar ie onherroepelijk iets breekbaars omgooit. En last but not least; dat ie altijd en overal zijn aandacht opeist. En als het even niet uit komt, dat ie dan tussen je benen door blijft draaien totdat je hem óf zijn zin geeft, of tot je gevloerd in de keuken ligt.

Gaat het ooooooooit over?

Zeg me dat het bij 10 maanden helemaal voorbij is!

Het komt....

Totaal aantal stemmen: 21

nooooooooooooooit meer goed (38%)
pas goed als je kat een jaar of vijf is (24%)
pas goed als je hem naar het asiel doet Geen stemmen
pas goed als je hem in alles zijn zin geeft (5%)
ik zou hem inruilen voor een jonger exemplaar Geen stemmen
ik zou hem opsluiten in de kelder (14%)
ik zou hem achterlaten aan een boom Geen stemmen
mens wat zeik je nou?! (19%)
668, the neighbour of the Beast
Nee, er moet wel iets over blijven om het te kunnen leren. Nooit nee zeggen lost uiteindelijk de problemen ook nooit op.
Ik haal ook niets weg, is nl een goede reden om als meneer wat sloopt iets nieuws te kopen.

Overigens heeft hij aan meubilair maar 1 ding gesloopt, een leren stoel van de Ikea die ik na meneer in huis gehaald heb. De leren bank laat hij wel heel, maar tis net of hij die stoel niet moet omdat die na hem in huis kwam.
Plantenspuit maakt ook geen indruk, meneer stapt nl ook bij me onder de douche, vindt het droogfohnen nl leuk... zucht
mijn (nog)kater is nu 5 mnd en pubert als n gek wat niet erg is ik had eerder 2 puberende kinderen en dat is pas erg!

hij ligt graag bovenop n plant te slapen als ik er niet ben,kom ik thuis dan zit hij met n uitgestreken smoeltje op de grond.

hij is namelijk duidelijk te zien als ik aan kom rijden.

vorige week zag hij n mot vliegen dus hij wou m vangen.de mot zat wel bovenin t vouwgordijn dus de kat kwam met gordijn en al naar beneden.geloof me hij zat te hyperventileren van schrik!

bedelen doet hij niet,vanaf t begin hebben we hem genegeerd als we gingen eten.

we kunnen dan ook rustig eten op tafel laten staan,behalve dit weekend toen stondt hij op z,n achterpoten de brie van de salontafel op te eten.

het is n vlooienzomer dus hij wordt elke dag gekamt wat hij heerlijk vindt,ook vanaf de 1e dag gedaan hij weet niet beter. hij gaat mee douchen en likt daarna de douche bijna droog.kortom we genieten van ons beessie ook al pubert hij er flink op los
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
De mijne stopte met puberen na een 1,5 jaar, thank god! Want toen ging ik op een studiootje wonen en was ze dus steeds met mij in 1 ruimte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven