Mijn kater Herman is plotseling overleden
maandag 15 april 2013 om 19:44
Gisteren was hij suf, wilde geen eten geen drinken , kon moeilijk lopen slijm uit zijn bekje.
Hij ging liggen ademde wat onrustig, spinde wel, en vrij snel is hij in mijn bijzijn overleden.
Hij was nog geen 6 ik sta voor een raadsel.
Ben verdrietig, Herman ietwat lelijke te hoog op zijn poten staande maar ozo lieve Herman.
Een autopsie zie ik niet zitten, of ik er überhaupt achter kom waaraan hij is overleden is niet eens zeker.
En ik wilde niet meer gaan slepen met hem.
Hij heeft een plekje in de tuin gekregen.
Toch is er van alles door me heen gegaan, vergifiging? iets onder de leden gehad ?
Hij functioneerde hiervoor eigenlijk gewoon , is me iets ontgaan?
Hij ging liggen ademde wat onrustig, spinde wel, en vrij snel is hij in mijn bijzijn overleden.
Hij was nog geen 6 ik sta voor een raadsel.
Ben verdrietig, Herman ietwat lelijke te hoog op zijn poten staande maar ozo lieve Herman.
Een autopsie zie ik niet zitten, of ik er überhaupt achter kom waaraan hij is overleden is niet eens zeker.
En ik wilde niet meer gaan slepen met hem.
Hij heeft een plekje in de tuin gekregen.
Toch is er van alles door me heen gegaan, vergifiging? iets onder de leden gehad ?
Hij functioneerde hiervoor eigenlijk gewoon , is me iets ontgaan?
maandag 15 april 2013 om 19:58
Ik heb contact gehad met de da , uitgelegd wat is gebeurt en ook dat het zo snel is gegaan.
Hij gaf aan dat een autopsie niet persé nodig was.
Ik neem nog even contact op om te vragen ivm de hond of het nodig is, en anders ga ik met de hond sowieso morgen langs.
Beter voor niks dan te laat.
Hond oogt overigens gezond.
Ik neem nog even contact op om te vragen ivm de hond of het nodig is, en anders ga ik met de hond sowieso morgen langs.
maandag 15 april 2013 om 20:04
quote:Lilith75 schreef op 15 april 2013 @ 19:58:
Ik heb contact gehad met de da , uitgelegd wat is gebeurt en ook dat het zo snel is gegaan.
Ow ok, al contact met da gehad.
Kwam je kater buiten? Ik dacht door schuimbekken ook meteen aan vergiftigd.
Ow ok, al contact met da gehad.
Kwam je kater buiten? Ik dacht door schuimbekken ook meteen aan vergiftigd.