Mijn kledingkast stinkt

04-01-2014 15:46 32 berichten
Dat dus. Mijn kleren gaan ook stinken. Een vieze muffe lucht, best sterk ook. Laatst wilde ik een schoon nachthemd pakken maar toch maar niet gedaan. Ik heb alles gewassen.

Vriend en ik zijn net aan de grote schoonmaak geweest boven en ik wilde een joggingbroek in de kast leggen en de geur kwam me al tegemoet.

Iemand enig idee hoe dit kan? Ik wil er wel graag vanaf, geurdoekjes maskeren de geur wel maar ook niet helemaal. Dan zou ik de kast vol moeten stoppen met die dingen.
Alle reacties Link kopieren
Dat wilde ik ook net zeggen. Juist een buitenmuur kan vochtproblemen geven. Het kan heel goed zijn dat er schimmel achter je kast zit. Even leeg maken dat ding en van de kant afschuiven om te kijken wat erachter zit.
Ik zou denken aan het schoonmaken van de wasmachine. Dat vergeten veel mensen.

En misschien toch even naar die muur kijken.
Wasmachine staat nu aan op 90 graden met een schep soda. Morgen de kleren maar eens wassen.

Muur is droog trouwens.Net gevoeld.
Hallo Ratteke.

Heb ik laatst niet gelezen dat je bent overgestapt op de e-sigaret?

Misschien ruikt je kleding(kast) naar sigarettenrook, en heb je dit eerder niet gemerkt.

Ik heb precies hetzelfde gehad. Mijn oplossing: alles opnieuw gewassen, tot aan de gordijnen op de slaapkamer toe.
Heb je de muur ook helemaal goed bekeken? Want hij kan best droog aanvoelen, maar toch schimmel erop hebben. Bv in de hoekjes ofzo. Plek waar je net niet gevoeld hebt?
Hout-achtige lucht? Komt uit kast zelf. Peperkoekplankenkast van kwantum, leen bakker etc hebben dat vaker. Had het vroeger ook.

Betere kwaliteit Hout is een optie. Heb nu een hele oude tweedehandse echt houten kast die dat niet doet met mijn kleding.
Ik heb ook zo'n kast van de Kwantum. berken fineer en de kleding stinkt enorm muf. Ook al was ik alles opnieuw zit de lucht er na 2 weken weer in. Ik ga deze kast weggooien. Goedkoop is toch duurkoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven