mijn laars zit vast, HELP

31-10-2011 09:19 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zonet wilde ik mijn laarzen uittrekken en nu zit één laars vast. De ritssluiting doet het niet meer en het lipje is afgebroken.

Het zijn prijzige laarzen, en ik had wel enige kwaliteit verwacht en nu heb ik dit

Wie o wie heeft een tip.
Heel voorzichtig vlak langs de rits afknippen en nieuwe rits in laten zetten door de schoenmaker.
Kun je er nog een paperclip aanmaken of is het er echt helemaal af?
Sluitspeld door oogje halen en alsnog opentrekken.

Daarna naar de winkel waar je ze hebt gekocht..
Kan je niet naar de schoenmaker en daar kijken of hij 'm los krijgt?
Dit doet me denken aan de forumster die een paar jaar geleden vast zat in haar geliefde, nauwsluitende leren jack. Duurde minstens een uur voor ze 'm uit kon trekken

TO, nu naar een schoenmaker?
Haha Lizzl, dat topic herinner ik me nog. Dat was 's nachts toch?
quote:Lizzl schreef op 31 oktober 2011 @ 09:24:

Dit doet me denken aan de forumster die een paar jaar geleden vast zat in haar geliefde, nauwsluitende leren jack. Duurde minstens een uur voor ze 'm uit kon trekken

TO, nu naar een schoenmaker?
Ja, Pimpel, dat was idd's nachts Ik heb toen echt tranen gelachen!
Vanmiddag kan ik pas naar de schoenenwinkel. Los knippen durf ik eigenlijk niet te doen omdat ik de laarzen tien dagen geleden heb gekocht en ik heb het bonnetje nog.

Ik kan het niet uitstaan dat ik die laars niet uit krijg, word er zelfs een beetje "claustrofobisch" van, grrrrrrrr
quote:Lizzl schreef op 31 oktober 2011 @ 09:26:

Ja, Pimpel, dat was idd's nachts Ik heb toen echt tranen gelachen!Zo fijn, die zoekfunctie. Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit
Kun je de tandjes niet lostrekken op één of andere manier?
quote:polizi schreef op 31 oktober 2011 @ 09:29:

Vanmiddag kan ik pas naar de schoenenwinkel. Los knippen durf ik eigenlijk niet te doen omdat ik de laarzen tien dagen geleden heb gekocht en ik heb het bonnetje nog.

Ik kan het niet uitstaan dat ik die laars niet uit krijg, word er zelfs een beetje "claustrofobisch" van, grrrrrrrrWaar ben je nu? Thuis?
quote:Nammma schreef op 31 oktober 2011 @ 09:23:

Sluitspeld door oogje halen en alsnog opentrekken.

Daarna naar de winkel waar je ze hebt gekocht..Hahaha, ik wist niet wat je bedoelde met een sluitspeld, maar ik ga kijken of ik een veiligheidsspeld in huis heb. Wel heb ik het al geprobeerd met een ringetje van een sleutelhanger.
Kun je nu ook niet even snel naar de schoenmaker?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 31 oktober 2011 @ 09:32:

[...]

Waar ben je nu? Thuis?Ik ben nu nog thuis.
Tja, ik zou dan niet knippen en vanmiddag naar de winkel gaan. Tenzij je een nachtdienst hebt gedraaid en nu stuk bent en graag gaat douchen en slapen.....
Zit er niet nog een heel klein stukje van het lipje aan? Dan met een klein tangetje rits opentrekken.
Beetje olie op de rits smeren? (wel uitkijken voor vetvlekken op het leer/suède)
quote:Liezze schreef op 31 oktober 2011 @ 09:33:

Kun je nu ook niet even snel naar de schoenmaker?

Nee, vanmiddag pas.

En ik hoop dat er een goede oplossing voor komt. Ik heb nog nooit met laarzen aan geslapen
quote:polizi schreef op 31 oktober 2011 @ 09:33:

[...]

Ik ben nu nog thuis.Geen hakkenbar o.i.d. in de buurt?
quote:Quinty schreef op 31 oktober 2011 @ 09:34:

Zit er niet nog een heel klein stukje van het lipje aan? Dan met een klein tangetje rits opentrekken.Da's 'n goeie! Lukt dat niet? Is echt alles afgebroken?
Gebruik dit dan hoef je laars ook niet kapot te knippen

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

polizi, 12 seconden geleden

Ik heb nog nooit met laarzen aan geslapen

Tja, eens moet de eerste keer zijn
quote:polizi schreef op 31 oktober 2011 @ 09:34:

[...]

Nee, vanmiddag pas.

En ik hoop dat er een goede oplossing voor komt. Ik heb nog nooit met laarzen aan geslapen zijn de buren thuis? Kunnen die helpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven