Dit doet me denken aan de forumster die een paar jaar geleden vast zat in haar geliefde, nauwsluitende leren jack. Duurde minstens een uur voor ze 'm uit kon trekken
TO, nu naar een schoenmaker?
Anoniem_107547
maandag 31 oktober 2011 om 09:25
Haha Lizzl, dat topic herinner ik me nog. Dat was 's nachts toch?
Dit doet me denken aan de forumster die een paar jaar geleden vast zat in haar geliefde, nauwsluitende leren jack. Duurde minstens een uur voor ze 'm uit kon trekken
Vanmiddag kan ik pas naar de schoenenwinkel. Los knippen durf ik eigenlijk niet te doen omdat ik de laarzen tien dagen geleden heb gekocht en ik heb het bonnetje nog.
Ik kan het niet uitstaan dat ik die laars niet uit krijg, word er zelfs een beetje "claustrofobisch" van, grrrrrrrr
Anoniem_107547
maandag 31 oktober 2011 om 09:31
quote:Lizzl schreef op 31 oktober 2011 @ 09:26:
Ja, Pimpel, dat was idd's nachts Ik heb toen echt tranen gelachen!Zo fijn, die zoekfunctie. Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit
Kun je de tandjes niet lostrekken op één of andere manier?
Anoniem_107547
maandag 31 oktober 2011 om 09:32
quote:polizi schreef op 31 oktober 2011 @ 09:29:
Vanmiddag kan ik pas naar de schoenenwinkel. Los knippen durf ik eigenlijk niet te doen omdat ik de laarzen tien dagen geleden heb gekocht en ik heb het bonnetje nog.
Ik kan het niet uitstaan dat ik die laars niet uit krijg, word er zelfs een beetje "claustrofobisch" van, grrrrrrrrWaar ben je nu? Thuis?
Sluitspeld door oogje halen en alsnog opentrekken.
Daarna naar de winkel waar je ze hebt gekocht..Hahaha, ik wist niet wat je bedoelde met een sluitspeld, maar ik ga kijken of ik een veiligheidsspeld in huis heb. Wel heb ik het al geprobeerd met een ringetje van een sleutelhanger.
Tja, ik zou dan niet knippen en vanmiddag naar de winkel gaan. Tenzij je een nachtdienst hebt gedraaid en nu stuk bent en graag gaat douchen en slapen.....
Zit er niet nog een heel klein stukje van het lipje aan? Dan met een klein tangetje rits opentrekken.Da's 'n goeie! Lukt dat niet? Is echt alles afgebroken?
Gebruik dit dan hoef je laars ook niet kapot te knippen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.