MissSienna vertelt.....

20-03-2010 23:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
MissSienna vertelt….

Maak kennis met het meisje dat het helemaal voor elkaar heeft! Twee minnaars -van elke sekse een- leuk huis, lekker eten en wereldberoemd in mijn eigen buurt.

Ik heet geen MissSienna hoor, maar gewoon Sienna. Die Miss moest erbij om me te kunnen inschrijven op dit forum.

Sienna komt van Siena, een stad in Italie. Mijn broer heette Lucca, ook naar een stad in Italie.

Jammer genoeg leeft hij niet meer, doodgereden voor mijn voordeur. Mijn dubbele N heb ik gekregen omdat mijn Vrouwmens een tic heeft. Ze kickt op even nummers, letters, jaartallen enzovoort.

Ik ben van boerenafkomst, geboren op 1 september 2004, en samen met mijn broer geadopteerd door mijn Vrouwmens.

Ze heeft goed haar best gedaan om de baas te zijn, maar onder ons gezegd en gezwegen is die poging jammerlijk mislukt.

Toen ze ging samenwonen met mijn Manmens, had ik ook bij hem maar een halve dag nodig om de leiding weer in handen te krijgen. Binnen de kortste keren had ik al door dat hij helemaal smelt voor een knipoogje en/of een lekker neusje/neusje. What's new?

Nou, leuk kennis met jullie te maken. Volg mijn avonturen en huis-, tuin- en keukenverhalen.

Ze zijn de moeite waard!

Sienna

I don't give a fuck...

Als ik de mijn geheim wilde lezen, kocht ik die wel..
quote:noahtb schreef op 20 maart 2010 @ 23:45:

I don't give a fuck...

Als ik de mijn geheim wilde lezen, kocht ik die wel..+1
Als jouw verhalen net zo volslagen onbegrijpelijk zijn als de OP dan ben ik rapido molto pleito ciao.
Nee he...een pratende kat...zucht. Denk je alles gehad te hebben....
Ga je nou serieus verhalen schrijven alsof je je kat bent?
http://www.snuffelt.nl/
Dahaaag TO...

Kom je nog terug?
Doe je nou net alsof je je eigen huisdier bent?

Dan roep ik even mn huismuis of ie misschien zin heeft om antwoord te geven.

[...]

Helaas, Fred de muis kan niet komen, hij heeft t te druk met driftig rondscharrelen achter het keukenkastje.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Tja.....?

Hebben we hier nu met een pratende hond te maken of wordt het tijd dat ik overstap op de spa?
quote:floor72 schreef op 20 maart 2010 @ 23:51:

Tja.....?

Hebben we hier nu met een pratende hond te maken of wordt het tijd dat ik overstap op de spa?het is een kat...100%
Ik vind 't idee best grappig, en snap de overdreven negatieve reacties dus totaal niet.
Toch best grappig als je alterego een huisdier is!

Ik vraag me altijd af waarom mensen de behoefte voelen om zulke stukjes te schrijven......
quote:misschicken schreef op 20 maart 2010 @ 23:53:

[...]

het is een kat...100%Jij hebt niet gedronken dus tot morgenvroeg heb je gelijk!
quote:quattro35 schreef op 20 maart 2010 @ 23:53:

Ik vind 't idee best grappig, en snap de overdreven negatieve reacties dus totaal niet.

De manier waarop ze het brengt. Zo overdreven popie-jopie...

Ze ziet zichzelf als de nieuwe Sylvie v/d Vaart, althans, zo komt het over.
quote:misschicken schreef op 20 maart 2010 @ 23:49:

Nee he...een pratende kat...zucht. Denk je alles gehad te hebben....

Ik vind 't idee best grappig, en snap de overdreven negatieve reacties dus totaal niet.Woef!
quote:floor72 schreef op 20 maart 2010 @ 23:54:

[...]

Jij hebt niet gedronken dus tot morgenvroeg heb je gelijk!
quote:misschicken schreef op 20 maart 2010 @ 23:49:

Nee he...een pratende kat...zucht. Denk je alles gehad te hebben....Moet je horen wie het zegt; een kip.....

Ik vind 't idee best grappig, en snap de overdreven negatieve reacties dus totaal niet.Misschien wil ze je elke dag een verhaaltje mailen voor het slapen gaan...?

Ik vind 't idee best grappig, en snap de overdreven negatieve reacties dus totaal niet.Als jij het grappig vindt, voel je dan absoluut niet geremd om de hond kat in jezelf te laten antwoorden.

En begrijp me niet verkeerd! Ik vind het ook grappig, maar dan anders jij vermoed ik.

Knap dat jullie -al dan niet onder invloed- doorhadden dat we hier met een rasechte kat te maken hebben!
Ik had overigens het hele dierenaspect pas door bij het vrouwmens. Ik vond haar al zo luchtig over die dooie broer
Ik vind het meer iets voor de schoolkrant....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven