MissSienna vertelt.....

20-03-2010 23:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
MissSienna vertelt….

Maak kennis met het meisje dat het helemaal voor elkaar heeft! Twee minnaars -van elke sekse een- leuk huis, lekker eten en wereldberoemd in mijn eigen buurt.

Ik heet geen MissSienna hoor, maar gewoon Sienna. Die Miss moest erbij om me te kunnen inschrijven op dit forum.

Sienna komt van Siena, een stad in Italie. Mijn broer heette Lucca, ook naar een stad in Italie.

Jammer genoeg leeft hij niet meer, doodgereden voor mijn voordeur. Mijn dubbele N heb ik gekregen omdat mijn Vrouwmens een tic heeft. Ze kickt op even nummers, letters, jaartallen enzovoort.

Ik ben van boerenafkomst, geboren op 1 september 2004, en samen met mijn broer geadopteerd door mijn Vrouwmens.

Ze heeft goed haar best gedaan om de baas te zijn, maar onder ons gezegd en gezwegen is die poging jammerlijk mislukt.

Toen ze ging samenwonen met mijn Manmens, had ik ook bij hem maar een halve dag nodig om de leiding weer in handen te krijgen. Binnen de kortste keren had ik al door dat hij helemaal smelt voor een knipoogje en/of een lekker neusje/neusje. What's new?

Nou, leuk kennis met jullie te maken. Volg mijn avonturen en huis-, tuin- en keukenverhalen.

Ze zijn de moeite waard!

Sienna

I don't give a fuck...

Als ik de mijn geheim wilde lezen, kocht ik die wel..
quote:noahtb schreef op 20 maart 2010 @ 23:45:

I don't give a fuck...

Als ik de mijn geheim wilde lezen, kocht ik die wel..+1
Als jouw verhalen net zo volslagen onbegrijpelijk zijn als de OP dan ben ik rapido molto pleito ciao.
Nee he...een pratende kat...zucht. Denk je alles gehad te hebben....
Ga je nou serieus verhalen schrijven alsof je je kat bent?
http://www.snuffelt.nl/
Dahaaag TO...

Kom je nog terug?
Doe je nou net alsof je je eigen huisdier bent?

Dan roep ik even mn huismuis of ie misschien zin heeft om antwoord te geven.

[...]