Mobiele abonnementen
woensdag 2 maart 2011 om 20:39
Ik weet niet helemaal of dit in de goede pijler staat, maar wist niet waar het anders te plaatsen.
Mijn mobiele abonnement loopt in augustus af.
Nu wil ik graag naar een andere mobiele aanbieder. Wat ik zoek is een abonnement voor 2 jaar, waarbij je alles uit 1 bundel betaald, ook bellen in het buitenland, en waarbij je beltegoed onbeperkt mag meenemen.
Ben ik nou zo gek, of is dat gewoon nergens meer te vinden?
Mijn mobiele abonnement loopt in augustus af.
Nu wil ik graag naar een andere mobiele aanbieder. Wat ik zoek is een abonnement voor 2 jaar, waarbij je alles uit 1 bundel betaald, ook bellen in het buitenland, en waarbij je beltegoed onbeperkt mag meenemen.
Ben ik nou zo gek, of is dat gewoon nergens meer te vinden?
woensdag 2 maart 2011 om 21:01
Even uit de losse pols: Heb je bellen.com en vergelijkbare sites geprobeerd? Selecteren op onbeperkt meenemen moet wel te vinden zijn toch? En dan zit er niks anders op denk ik dan die bundels apart bekijken op hun specifieke inhoud betr. bellen in het buitenland.
Ik zit mijn brein te kraken om te bedenken hoe ook alweer die grote aanbieder heet... Lebara? Die al geprobeerd?
Ik zit mijn brein te kraken om te bedenken hoe ook alweer die grote aanbieder heet... Lebara? Die al geprobeerd?
woensdag 2 maart 2011 om 21:41
ik heb vodafone blocks en heb passport voor bellen in het buitebland
in mijn bundel kan ik bellen en sms en internetten (gaat allemaal uit 1 bundel) en buitenland bellen gaat dus via passport en dat is voordelig tarief.. Ik betaal 27,50 per maand.. En als ik op vakantie ben en dus wel eens naar thuisfront bel ben ik ong. 20 euro kwijt in 3 weken.
in mijn bundel kan ik bellen en sms en internetten (gaat allemaal uit 1 bundel) en buitenland bellen gaat dus via passport en dat is voordelig tarief.. Ik betaal 27,50 per maand.. En als ik op vakantie ben en dus wel eens naar thuisfront bel ben ik ong. 20 euro kwijt in 3 weken.
donderdag 3 maart 2011 om 10:06
@evelise ik heb al op vergelijkbare sites gekeken, maar daar kwam ik ook niet verder.
@teguci Ik heb altijd zo'n abonnement gehad, maar t-mobile heeft dat veranderd, hoop niet dat ze dat allemaal gedaan hebben, want wil mijn opgespaarde beltegoed in het buitenland kunnen opmaken.
@poldervrouw Dan betaal je dus nog steeds apart voor je buitenland, en dat wil ik dus niet.
@teguci Ik heb altijd zo'n abonnement gehad, maar t-mobile heeft dat veranderd, hoop niet dat ze dat allemaal gedaan hebben, want wil mijn opgespaarde beltegoed in het buitenland kunnen opmaken.
@poldervrouw Dan betaal je dus nog steeds apart voor je buitenland, en dat wil ik dus niet.