Mok bedrukking brokkelt af

08-06-2023 07:41 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kind heeft een aantal mokken met verdrukking. Een mocht niet in de vaatwasser en is daar dus ook nooit ingegaan, toch laat de bedrukking los. Een andere mocht wel in de vaatwasser en laat na een paar keer ook de bedrukking op plaatsen los.
Los van het feit dat het dure mokken waren en ik dit echt zonde vind. Heeft er iemand tips om verder afbrokkelen tegen te gaan?

Helaas is terug gaan naar de winkel geen optie omdat ze niet in de buurt gekocht zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook dat probleem. Zo’n mok die van kleur veranderd bij hitte. Ik laat het maar zo, weinig aan te doen. Vind het wel echt iets wat tegenwoordig veel gebeurt. De mokken van 30 jaar oud hebben allemaal nog een prima bedrukking.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt de winkel ver weg toch bellen of mailen? En als ze garantie geven sturen ze nieuwe mokken op. Easy peasy.

Geen tip tegen afbrokkelen zelf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
08-06-2023 07:48
Hier ook dat probleem. Zo’n mok die van kleur veranderd bij hitte. Ik laat het maar zo, weinig aan te doen. Vind het wel echt iets wat tegenwoordig veel gebeurt. De mokken van 30 jaar oud hebben allemaal nog een prima bedrukking.
Precies die mokken inderdaad. Ze kunnen van kleur veranderen bij hitte.
Het zijn nu kleine stukjes, maar dat zal natuurlijk niet lang duren voordat de laag helemaal verdwenen is. Daarnaast kunnen stukjes afbrokkelen tijdens het drinken en dus in de mond komen van kind. Dat vind ik geen prettig idee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gryla schreef:
08-06-2023 09:55
Je kunt de winkel ver weg toch bellen of mailen? En als ze garantie geven sturen ze nieuwe mokken op. Easy peasy.

Geen tip tegen afbrokkelen zelf.
De winkel is onderdeel van een pretpark en de mokken heb ik gekregen dus ook geen bon om te overleggen.
Misschien dat ik wel een poging ga doen om te bellen/mailen. Ik verwacht er echter vrij weinig van.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven