mooie (vuile)wasboxen gezocht
donderdag 26 augustus 2010 om 08:28
hoi,
ik ben op zoek naar twee wasboxen waar je vuile was in kan doen voor op de badkamer (1 voor gekleurde en 1 voor witte was).. lijkt me zo handig.
ik ben al wat via google ana het speuren geweest.
de handed by manden vind ik op zich wel mooi...
maar vrij kostbaar.
wil geen roestvrij staal maar strakke smalle hoge manden of zo... geen ronde vorm..
wat hebben jullie? onlangs leuke aanbieding gezien bijvoorbeeld?
ik ben op zoek naar twee wasboxen waar je vuile was in kan doen voor op de badkamer (1 voor gekleurde en 1 voor witte was).. lijkt me zo handig.
ik ben al wat via google ana het speuren geweest.
de handed by manden vind ik op zich wel mooi...
maar vrij kostbaar.
wil geen roestvrij staal maar strakke smalle hoge manden of zo... geen ronde vorm..
wat hebben jullie? onlangs leuke aanbieding gezien bijvoorbeeld?

donderdag 26 augustus 2010 om 09:34

donderdag 26 augustus 2010 om 09:38
quote:ilske79 schreef op 26 augustus 2010 @ 09:36:
meiden, volgens mij moet ik idd lekker die van de hema kopen...
die handed by zijn misschien iets mooier maar wel 3x zo duur...
en die van de hema kan ik lekker laten bezorgen.. ideaal!!
Mooi zo!
Zeg, hoe is het met je? Ik las ergens iets over een KS? Waarom is dat?
meiden, volgens mij moet ik idd lekker die van de hema kopen...
die handed by zijn misschien iets mooier maar wel 3x zo duur...
en die van de hema kan ik lekker laten bezorgen.. ideaal!!
Mooi zo!
Zeg, hoe is het met je? Ik las ergens iets over een KS? Waarom is dat?

donderdag 26 augustus 2010 om 10:29
donderdag 26 augustus 2010 om 14:05
Heb ik ook ook. Ik wil de vieze wasjes van Timanni ook gelijk even scheiden zodat ik niet in de war raak. Ik heb dus een wasmandje (die van de HEMA) in de hoek staan, en een klein stoffen vierkant bakje van IKEA op de commode waar de kleertjes in kunnen die nog schoon genoeg zijn voor een tweede dagje (en nee, die gaan niet de kast weer in want niet schoon).
Als we dan toch was moeten scheiden: ik wil 30 graden/wol, dan donkerbont 40 graden en lichtbont 40 graden, dan nog een roze/rode en een lichte was op 60 graden (hydrofielen, lichte HEMA-romperTs) en donkere was op 60 graden (meestal Dalmans sokken en onderbroeken en de thee- en keukendoeken).
Dat zijn....heeuhhh... 6 boxen....
Pffrt, dan pleur ik de hele handel toch liever gesorteerd en wel in mijn washok, deur dicht, kláár!
Als we dan toch was moeten scheiden: ik wil 30 graden/wol, dan donkerbont 40 graden en lichtbont 40 graden, dan nog een roze/rode en een lichte was op 60 graden (hydrofielen, lichte HEMA-romperTs) en donkere was op 60 graden (meestal Dalmans sokken en onderbroeken en de thee- en keukendoeken).
Pffrt, dan pleur ik de hele handel toch liever gesorteerd en wel in mijn washok, deur dicht, kláár!
donderdag 26 augustus 2010 om 15:06
quote:Tia Dalma schreef op 26 augustus 2010 @ 14:05:
Prima methode, zo doe ik het ook.
Ik heb voor het eerst in mijn leven de luxe van een washokje op zolder, waar niemand komt, dus ik pleur daar lekker alles neer en zoek het uit als ik ga wassen.
Prima methode, zo doe ik het ook.
Ik heb voor het eerst in mijn leven de luxe van een washokje op zolder, waar niemand komt, dus ik pleur daar lekker alles neer en zoek het uit als ik ga wassen.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 26 augustus 2010 om 17:30