mooie (vuile)wasboxen gezocht
donderdag 26 augustus 2010 om 08:28
hoi,
ik ben op zoek naar twee wasboxen waar je vuile was in kan doen voor op de badkamer (1 voor gekleurde en 1 voor witte was).. lijkt me zo handig.
ik ben al wat via google ana het speuren geweest.
de handed by manden vind ik op zich wel mooi...
maar vrij kostbaar.
wil geen roestvrij staal maar strakke smalle hoge manden of zo... geen ronde vorm..
wat hebben jullie? onlangs leuke aanbieding gezien bijvoorbeeld?
ik ben op zoek naar twee wasboxen waar je vuile was in kan doen voor op de badkamer (1 voor gekleurde en 1 voor witte was).. lijkt me zo handig.
ik ben al wat via google ana het speuren geweest.
de handed by manden vind ik op zich wel mooi...
maar vrij kostbaar.
wil geen roestvrij staal maar strakke smalle hoge manden of zo... geen ronde vorm..
wat hebben jullie? onlangs leuke aanbieding gezien bijvoorbeeld?
donderdag 26 augustus 2010 om 20:29
quote:Erwt schreef op 26 augustus 2010 @ 16:21:
Jeee.... *voelt zich enorm ontaard want doet eigenlijk alleen maar witte was op 60 graden, bonte was op 40 graden en soms een bonte was op 60 (beddegoed, handdoeken) *Doe ik ook hoor! Witte handdoeken en t-shirts etc op 60, donkere handdoeken en beddegoed op 60, en de rest op kleur sorteren en dat was ik op 30 of 40.
Jeee.... *voelt zich enorm ontaard want doet eigenlijk alleen maar witte was op 60 graden, bonte was op 40 graden en soms een bonte was op 60 (beddegoed, handdoeken) *Doe ik ook hoor! Witte handdoeken en t-shirts etc op 60, donkere handdoeken en beddegoed op 60, en de rest op kleur sorteren en dat was ik op 30 of 40.
Stressed is just desserts spelled backwards