Muis in keuken koof

04-11-2016 20:24 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Paar weken geleden hoorden gerommelen in de koof..... zat er dus een muis in de koof.

Die is binnen gekomen via het rooster van de afzuigkap aan de buitenkant van het huis.

Rooster open gemaakt, gif neergezet en heel fijn gaas voor het rooster gespannen.

Een week niets gehoord en nu gisteravond hoorden we hem weer en vandaag overdag ook.

Hoe lang blijft een muis leven na het eten van gif?
Geen week in ieder geval.
Op het doosje staat een dag of 3 dacht ik.
Gif werkt niet. Dikke vette direct dood klem kopen en met pindakaas klaar zetten voor het mormel: succes gegarandeerd!
Gif werkt redelijk vaak wel, iig de combi muizen/rattengif, maar dit zouden zomaar zusjes en broertjes kunnen zijn.
Ik ben fan van de Snap E: killlllll!
Kutbeesten.
Ik las Muis in keuken doof

Ik dacht..oohhh wat sielug
Gewoon zo'n ouderwetse klem neer zetten met iets te eten erin. Ben je er binnen no time vanaf.
Haha, suze, je zou bijna denken dat je een hekel hebt aan muizen!
Best schattig hoor maar die krengen mollen gewoon alles. En ze kakken me ook teveel.

Weg er mee!
Ik heb twee katten en een ervan is een redelijke jager. Af en toe heb ik een muis, maar nooit langer dan 24 uur
Ha ha ha ha!

De onze is lui. Ik doe pindakaas
Hier zou 1 van de 2 katten in de val eindigen :P Eten, hier ermee.

De ander is wel een jager, dus msischien dat die wat zou vangen. Hier echter nog nooit een muis gezien.
quote:Felix_Urbexicus schreef op 04 november 2016 @ 21:28:

Ik heb twee katten en een ervan is een redelijke jager. Af en toe heb ik een muis, maar nooit langer dan 24 uur Een hond is ook goed. Mijn pup is al meerdere keren met versgevangen muizen aangekomen
Muizen komen helaas bijna nooit alleen....
.
Hetzelfde probleem hier. Deskundige heeft gif neergelegd en twee dagen later geen muis meer. Nu een maandje later terwijl er nog bergen gif ligt, weer een muis!
Misschien een rare vraag, maar wat is een koof?
KOOF

1) Fleer 2) Hoofddeksel of hoofdtooi 3) Hoofddeksels 4) Hoofddeksel 5) Kleding 6) Kledingstuk of schoeisel 7) Klap 8) Schuin vlak tussen wand en zoldering 9) Vrouwenmuts 10) Wijf

Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/KOOF/1

Ik gok op 8.

Oh ja, voor de mensen die nu weer met een nieuw vraagteken op hun voorhoofd zitten :

FLEER

1) Flens 2) Klap 3) Klap, slag 4) Klap, mep 5) Luie vrouw 6) Persoonsbenaming 7) Slordig mens 8) Slordige vrouw 9) Straatmadelief 10) Straatmeid 11) Slag 12) Vadsige slordige vrouw
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dank u!
.
.
Hebah, dus een rat kan wel uit die koof! Ik hoop voor je dat die zich een ongeluk geschrokken is en ook andere ratten vertelt dat je niet bij jou moet wezen!
Ieuw!!!!! Kill dat kreng!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven