Muizen op zolder
maandag 11 mei 2020 om 09:31
Hallo allemaal,
Ik woon nu een paar maanden in een huis met zolder. Ik ben wel ontzettend bang dat er muizen zitten, dus ik heb er nog niks staan. De vorige bewoner had ook last van muizen op zolder en heeft ze al twee keer weg laten halen, maar ze blijven terug komen. Vandaar mijn zorgen. Ik wil daar spullen zoals oude boeken, LP's, babykleding, speelgoed en kerstspullen neerzetten. Het zou natuurlijk super vervelend zijn als de muizen bij de spullen kunnen komen. Heeft iemand tips hoe ik mijn spullen het beste kan opbergen of zouden jullie de zolder helemaal niet gebruiken?
Ik woon nu een paar maanden in een huis met zolder. Ik ben wel ontzettend bang dat er muizen zitten, dus ik heb er nog niks staan. De vorige bewoner had ook last van muizen op zolder en heeft ze al twee keer weg laten halen, maar ze blijven terug komen. Vandaar mijn zorgen. Ik wil daar spullen zoals oude boeken, LP's, babykleding, speelgoed en kerstspullen neerzetten. Het zou natuurlijk super vervelend zijn als de muizen bij de spullen kunnen komen. Heeft iemand tips hoe ik mijn spullen het beste kan opbergen of zouden jullie de zolder helemaal niet gebruiken?
maandag 11 mei 2020 om 13:55
Oh bedankt voor het opsommen. Dan ga ik zeker geen gif gebruiken!Tęssa44- schreef: ↑11-05-2020 12:34Lees dit: https://pestfree.nl/wat-is-muizengif
Het duurt lang voordat de muis dood is
Het is een nare dood voor het beestje
Het belast het milieu enorm
Het is geen duurzame oplossing
..en nog veel meer.
Het weren van muizen is de beste oplossing echt waar.
maandag 11 mei 2020 om 13:57
hahahaha ja daar komt niks door. Ik heb absoluut geen idee hoe ze daar komen. Wel eens goed om te kijken. En bedankt voor de tip van de filmpjes.SteunEndeToeverlaet schreef: ↑11-05-2020 12:40Zoek op youtube op 'mousetrap monday'. Hij test allerlei muizenvallen en de best werkende is ook zelf makkelijk te maken..
Enig idee hoe het ongedierte op je zolder komt???
Enne... dit is gegarandeerd stof- vocht en muisvrij:
https://www.douwesdump.nl/munitiekistje ... -52-5.html
maandag 11 mei 2020 om 14:35
Oh dat is een goede! Bedankt