Naam gezocht (cavia)
zondag 11 december 2011 om 14:01
Hallo leden,
Ik heb onlangs een cavia aangeschaft, (voor mensen die mijn andere topic geleze hebben, zit niet bij het konijn:P)
Het is een zeugje (meisje). Maar nu zoeken wij nog een mooie naam voor onze lieveling.. Het mag een buitenlandse naam zijn of gewoon nederlandse. De cavia is helemaal zwart.
Groetjes Anouk, en Irma
Ps. Links van goede sites met namen, zijn ook welkom.
Ik heb onlangs een cavia aangeschaft, (voor mensen die mijn andere topic geleze hebben, zit niet bij het konijn:P)
Het is een zeugje (meisje). Maar nu zoeken wij nog een mooie naam voor onze lieveling.. Het mag een buitenlandse naam zijn of gewoon nederlandse. De cavia is helemaal zwart.
Groetjes Anouk, en Irma
Ps. Links van goede sites met namen, zijn ook welkom.
zondag 11 december 2011 om 14:14
quote:welshkuh schreef op 11 december 2011 @ 14:01:
Hallo leden,
Groetjes Anouk, en Irma
Ps. Links van goede sites met namen, zijn ook welkom.die zit in de pan?
Hallo leden,
Groetjes Anouk, en Irma
Ps. Links van goede sites met namen, zijn ook welkom.die zit in de pan?
zondag 11 december 2011 om 14:16
zondag 11 december 2011 om 14:16
Ik heb verschillende cavia's gehad, maar de leukste naam blijf ik Google vinden
Overigens zou ik er 1 bij zetten. Cavia's zijn groepsdieren en moet je eigenlijk nooit alleen houden. Ze hebben graag een vriendje, anders raken ze snel verveeld. Even wat info lezen over caafjes en de verzorging kan geen kwaad
Overigens zou ik er 1 bij zetten. Cavia's zijn groepsdieren en moet je eigenlijk nooit alleen houden. Ze hebben graag een vriendje, anders raken ze snel verveeld. Even wat info lezen over caafjes en de verzorging kan geen kwaad
zondag 11 december 2011 om 14:22
Waarom heb je niet nog een konijn erbij genomen trouwens, hier heeft je konijn niks aan. Een konijn is ongelukkig als hij alleen zit.
En je cavia is waarschijnlijk een week of 9, dan zijn ze ongeveer 10 cm. Enne ook een cavia is liever met zijn 2e of meer.
Zijn enorme groepsdieren en zijn snel eenzaam als ze alleen zijn.
En je cavia is waarschijnlijk een week of 9, dan zijn ze ongeveer 10 cm. Enne ook een cavia is liever met zijn 2e of meer.
Zijn enorme groepsdieren en zijn snel eenzaam als ze alleen zijn.