Naam kitten
maandag 28 april 2014 om 14:18
maandag 28 april 2014 om 14:28
maandag 28 april 2014 om 14:42
quote:Firene schreef op 28 april 2014 @ 14:37:
Ik zou het eerst even aankijken. Ik wilde mijn kater Zorro noemen, lekker stoer en mannelijk. Binnen een dag had ik hem al een andere naam gegeven, zelden een lievere, sulligere, onhandigere kater gezien dan dat
Dat vind ik wel echt een hele gave naam voor een stoere kater!
Ik ben zelf een beetje van de vreemde namen.. Ik hoorde laatst een kat die Spruit heet (vond ik erg leuk). Mijn eigen rode katertje heeft de naam Krummel. Maar vaak als je zo'n beestje ziet krijg je wel een idee wat bij hem/haar past.
Nyx (of afgeleide daarvan) zou ik voor een zwart poesje ook leuk vinden. Nyx is de Griekse godin van de nacht (toepasselijk bij dr vacht).
Ik zou het eerst even aankijken. Ik wilde mijn kater Zorro noemen, lekker stoer en mannelijk. Binnen een dag had ik hem al een andere naam gegeven, zelden een lievere, sulligere, onhandigere kater gezien dan dat
Dat vind ik wel echt een hele gave naam voor een stoere kater!
Ik ben zelf een beetje van de vreemde namen.. Ik hoorde laatst een kat die Spruit heet (vond ik erg leuk). Mijn eigen rode katertje heeft de naam Krummel. Maar vaak als je zo'n beestje ziet krijg je wel een idee wat bij hem/haar past.
Nyx (of afgeleide daarvan) zou ik voor een zwart poesje ook leuk vinden. Nyx is de Griekse godin van de nacht (toepasselijk bij dr vacht).
If we don't get lost, we'll never find a new route
maandag 28 april 2014 om 14:44
quote:Firene schreef op maandag 28 april 2014 14:37 Ik zou het eerst even aankijken. Ik wilde mijn kater Zorro noemen, lekker stoer en mannelijk. Binnen een dag had ik hem al een andere naam gegeven, zelden een lievere, sulligere, onhandigere kater gezien dan datWilden wij ook met onze kater, maar het werd al snel Snorro .
Some flies are too awesome for the wall
maandag 28 april 2014 om 14:49
quote:kiiwi schreef op 28 april 2014 @ 14:42:
[...]
Jaaa leuk!
Zorro is ook stoer ja
[...]
Jaaa leuk!
Zorro is ook stoer ja
maandag 28 april 2014 om 15:25
Begint je achternaam met de letter D?
Hier moet wat leuks tussenzitten:
http://www.kessels.com/catnames/D.html
Hier moet wat leuks tussenzitten:
http://www.kessels.com/catnames/D.html