Naam kitten
zondag 17 augustus 2014 om 20:02
Hallo allemaal
Wij hebben een ontzettend lief kitten, een katertje, waar we nog een naam voor moeten vinden. Onze andere katten hebben Disney namen, maar we kunnen geen andere naam meer bedenken.... Heb heel internet al afgezocht maar vind de perfecte naam maar niet. Nu wil ik graag een foto van hem erbij zetten maar ik weet helaas niet hoe dit moet.
Hebben jullie leuke ideeen? Of wordt dit het zoveelste topic over kattennamen waar jullie niet zoveel zin meer in hebben (begrijpelijk). Dan ga ik gewoon zelf nog maar ff nadenken
Wij hebben een ontzettend lief kitten, een katertje, waar we nog een naam voor moeten vinden. Onze andere katten hebben Disney namen, maar we kunnen geen andere naam meer bedenken.... Heb heel internet al afgezocht maar vind de perfecte naam maar niet. Nu wil ik graag een foto van hem erbij zetten maar ik weet helaas niet hoe dit moet.
Hebben jullie leuke ideeen? Of wordt dit het zoveelste topic over kattennamen waar jullie niet zoveel zin meer in hebben (begrijpelijk). Dan ga ik gewoon zelf nog maar ff nadenken
maandag 18 augustus 2014 om 14:06
Mijn dierenarts (http://www.uw-dierenartsutrecht.nl/) zegt dat het het bij katten die veel in contact komen met andere katten wel verstandig is. Na alle problemen die ik heb gehad zou ik het zeker doen.
Is het trouwens een raskat? Lijkt net een tijger, is Teigetje geen leuk idee?
Is het trouwens een raskat? Lijkt net een tijger, is Teigetje geen leuk idee?
maandag 18 augustus 2014 om 14:34
Guus van Guus Geluk
Jake van de nooitgedacht piraten
Kuzco van keizer Kuuzco
Koda uit Brother Bear
Nemo hoewel ik dat niet los kan zien van de vis hahaha
Tarzan
Timon van Timon en Pumba
Toby....zo schijnt de schildpad uit Robin Hood te heten
Zazoo uit de Lion King
vind het een enorm dropje trouwens!!!
Jake van de nooitgedacht piraten
Kuzco van keizer Kuuzco
Koda uit Brother Bear
Nemo hoewel ik dat niet los kan zien van de vis hahaha
Tarzan
Timon van Timon en Pumba
Toby....zo schijnt de schildpad uit Robin Hood te heten
Zazoo uit de Lion King
vind het een enorm dropje trouwens!!!
maandag 18 augustus 2014 om 15:49
Leuk leuk leuk!!
Het is geen raskat, oma schijnt half maincoon te zijn..
Wat betreft vaccineren elk jaar, daar heb ik ook mijn vraagtekens bij. Maar die vraagtekens bestaan ook allang over de inentingen van baby's en kinderen. Ben naar een voorlichtingsavond gegaan en je schrikt ook van de risico's daarvan. Toch ga je daarom ook niet je kids oningeent laten rondlopen.
Maar idd, ontwormen komt goed. Hij gaat gewoon mee in de 4 x per jaar-ronde van de andere katten .
Wat een leuke namen heeft iedereen toch... Ik weet zeker dat ik er nu wel uitkom!
Het is geen raskat, oma schijnt half maincoon te zijn..
Wat betreft vaccineren elk jaar, daar heb ik ook mijn vraagtekens bij. Maar die vraagtekens bestaan ook allang over de inentingen van baby's en kinderen. Ben naar een voorlichtingsavond gegaan en je schrikt ook van de risico's daarvan. Toch ga je daarom ook niet je kids oningeent laten rondlopen.
Maar idd, ontwormen komt goed. Hij gaat gewoon mee in de 4 x per jaar-ronde van de andere katten .
Wat een leuke namen heeft iedereen toch... Ik weet zeker dat ik er nu wel uitkom!
dinsdag 19 augustus 2014 om 08:47
quote:roosv1989 schreef op 17 augustus 2014 @ 21:59:
Maar t hoeft niet perse disney te zijn. Lijkt ons alleen leuk...
Hoe heten jouw katten dan mylene?
Mijn kat die precies op die van jou lijkt heet Kane. Ik heb een rooie die heet Bo Ghi (betekent dapper kereltje, je spreekt het uit als Boodjie) en mijn oudste heet Floyd.
Voor een rooie vind ik de naam Pepper ook heel leuk!
Maar t hoeft niet perse disney te zijn. Lijkt ons alleen leuk...
Hoe heten jouw katten dan mylene?
Mijn kat die precies op die van jou lijkt heet Kane. Ik heb een rooie die heet Bo Ghi (betekent dapper kereltje, je spreekt het uit als Boodjie) en mijn oudste heet Floyd.
Voor een rooie vind ik de naam Pepper ook heel leuk!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 22 augustus 2014 om 17:13
Hallo allemaal
Slecht nieuws... op deze herfstachtige dag heb ik Figaro (dat was t geworden) moeten laten inslapen.
Vanmorgen nog lekker aan t rennen en eten en ineens viel hij neer. Als een vaatdoekje lag hij zachtjes te mauwen. Ik als een idioot naar de DA en die heeft m gelijk een spuitje gegeven. Hartafwijking..
Ik ben er echt helemaal kapot van. Ik wil hem oppakken en tegen me aan drukken, zoveel ongeloof dat dit echt is gebeurd.
Ik weet verder niet wat te zeggen, ben echt helemaal leeg van binnen. Kan alleen nog maar huilen.....
Slecht nieuws... op deze herfstachtige dag heb ik Figaro (dat was t geworden) moeten laten inslapen.
Vanmorgen nog lekker aan t rennen en eten en ineens viel hij neer. Als een vaatdoekje lag hij zachtjes te mauwen. Ik als een idioot naar de DA en die heeft m gelijk een spuitje gegeven. Hartafwijking..
Ik ben er echt helemaal kapot van. Ik wil hem oppakken en tegen me aan drukken, zoveel ongeloof dat dit echt is gebeurd.
Ik weet verder niet wat te zeggen, ben echt helemaal leeg van binnen. Kan alleen nog maar huilen.....
vrijdag 22 augustus 2014 om 18:00
quote:roosv1989 schreef op 22 augustus 2014 @ 17:13:
Hallo allemaal
Ohhh wat erg zeg. Wat ontzettend zielig. En zo jong ......
Heel veel sterkte
Hallo allemaal
Ohhh wat erg zeg. Wat ontzettend zielig. En zo jong ......
Heel veel sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven