Naambord voordeur
maandag 26 oktober 2009 om 00:03
maandag 26 oktober 2009 om 08:16
Ik heb mijn namen uit laten snijden uit melkglasfolie. Eerst zelf een ontwerp gemaakt (echt alles kan) en toen naar mijn vaste reclamebeletteraar gebracht die het op de machine snijdt.
Zo mooi! Nu is mijn naam het enige waar je doorheen kunt kijken op mijn voordeurglas, de rest is mat.
Als je een fotootje wil zien: vinyl at casema punt nl
Zo mooi! Nu is mijn naam het enige waar je doorheen kunt kijken op mijn voordeurglas, de rest is mat.
Als je een fotootje wil zien: vinyl at casema punt nl
maandag 26 oktober 2009 om 08:16
Jongens, laat TO nou, als ze dat leuk vindt. Ik heb zelf een bordje laten maken bij de mevrouw die ik TO ga aanraden. Ik heb een afbeelding van onze vorige poes erop laten maken, mijn dochter was zeer gehecht aan die poes. Moet ik er bij zeggen dat ze een bepaalde vorm van autisme heeft en zich op bijzondere wijze aan dingen en dieren kan hechten. Ze had vreselijk veel verdriet van het overlijden van poes, en voor haar gevoel heeft ze poes dan dicht bij zich.
Onder het poezekopje staan haar en mijn naam. Niet de huisdieren overigens.
Onder het poezekopje staan haar en mijn naam. Niet de huisdieren overigens.
maandag 26 oktober 2009 om 08:19
Ik zou het ook niet doen..
Vind dat net zo erg als je weleens ziet in overlijdensadvertentie dat ze de namen van de huisdieren erbij zetten met pootafdrukjes..
Nee,gewoon je eigen naam,die van je man en kinderen is net zo leuk,toch??
Vind dat net zo erg als je weleens ziet in overlijdensadvertentie dat ze de namen van de huisdieren erbij zetten met pootafdrukjes..
Nee,gewoon je eigen naam,die van je man en kinderen is net zo leuk,toch??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 26 oktober 2009 om 08:28
maandag 26 oktober 2009 om 09:03
Na even hartelijk gelachen te hebben om jullie reacties heb ik even een andere voordeurnaambordtechnische vraag, TO, mag ik even inbreken?
*Besluit dit maar direct te doen*
Voor ons nieuwe huis heb ik een bordje laten maken met Bonny & Donny. Werkelijk ie-der-een die het bordje ziet, maakt er een opmerking over, want kennelijk vindt men dat dit raar is. Er had Donny & Bonny moeten staan. Ook vrienden van onze leeftijd (27) vinden dat. Ben ik nou gek of is dat hopeloos ouderwets?
Voor ons nieuwe huis heb ik een bordje laten maken met Bonny & Donny. Werkelijk ie-der-een die het bordje ziet, maakt er een opmerking over, want kennelijk vindt men dat dit raar is. Er had Donny & Bonny moeten staan. Ook vrienden van onze leeftijd (27) vinden dat. Ben ik nou gek of is dat hopeloos ouderwets?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
maandag 26 oktober 2009 om 09:17
quote:Bonny82 schreef op 26 oktober 2009 @ 09:11:
Waarom is het romantisch als Hij genoemd wordt voor Zij?
Ik vind Bonny & Donny ook beter klinken dan Donny & Bonny.
Het gaat altijd op hoe het klinkt bij mij, niet of het eerst de man of de vrouw 'moet' zijn, volgens de ongeschreven regels.
Soms klinkt de mannennaam als eerste beter en soms de vrouwennaam.
Ik heb daar nooit iets van romantiek of ongelijkheid achter gezocht eigenlijk.
Waarom is het romantisch als Hij genoemd wordt voor Zij?
Ik vind Bonny & Donny ook beter klinken dan Donny & Bonny.
Het gaat altijd op hoe het klinkt bij mij, niet of het eerst de man of de vrouw 'moet' zijn, volgens de ongeschreven regels.
Soms klinkt de mannennaam als eerste beter en soms de vrouwennaam.
Ik heb daar nooit iets van romantiek of ongelijkheid achter gezocht eigenlijk.
maandag 26 oktober 2009 om 09:19
Ik vind het een romantisch idee om bij hem te horen. Niet dat dat bij jou anders is maar voor mij voelt het dan alsof ik bij hem hoor en dan de klemtoon op hem. Niet op het bij elkaar horen. bijna zijn bezit. Waarschijnlijk omdat het ouderwets is. Ben blij dat melkman niet mee gaat in mijn ouderwetse ideeen.
Maar goed ik ben waarschijnlijk een uitzondering. Want ik wil ook door hem ten huwelijk gevraagd worden. En al dat soort dingen. Dus zal ook zijn naam gaan dragen.
Maar goed ik ben waarschijnlijk een uitzondering. Want ik wil ook door hem ten huwelijk gevraagd worden. En al dat soort dingen. Dus zal ook zijn naam gaan dragen.
maandag 26 oktober 2009 om 09:50
quote:Bonny82 schreef op 26 oktober 2009 @ 09:03:
Na even hartelijk gelachen te hebben om jullie reacties heb ik even een andere voordeurnaambordtechnische vraag, TO, mag ik even inbreken?
Voor ons nieuwe huis heb ik een bordje laten maken met Bonny & Donny. Werkelijk ie-der-een die het bordje ziet, maakt er een opmerking over, want kennelijk vindt men dat dit raar is. Er had Donny & Bonny moeten staan. Ook vrienden van onze leeftijd (27) vinden dat. Ben ik nou gek of is dat hopeloos ouderwets?Wij hadden dit met de geboortekaartjes van onze kinderen, eerst mijn naam met achternaam en dan die van mijn vriend. Je wil niet weten hoeveel commentaar daar op is gekomen, hij is toch de vader, dat hoort zo niet en welke achternaam krijgt het kind nu en meer van dat soort onzin. Ik had gewoon zo iets van, ik heb 9 maanden met dat kind rondgelopen, dus ik mag voorop, ha! Ouderwetse onzin en bij de tweede expres weer gedaan.Puh!
Voor ons nieuwe huis heb ik een bordje laten maken met Bonny & Donny. Werkelijk ie-der-een die het bordje ziet, maakt er een opmerking over, want kennelijk vindt men dat dit raar is. Er had Donny & Bonny moeten staan. Ook vrienden van onze leeftijd (27) vinden dat. Ben ik nou gek of is dat hopeloos ouderwets?Wij hadden dit met de geboortekaartjes van onze kinderen, eerst mijn naam met achternaam en dan die van mijn vriend. Je wil niet weten hoeveel commentaar daar op is gekomen, hij is toch de vader, dat hoort zo niet en welke achternaam krijgt het kind nu en meer van dat soort onzin. Ik had gewoon zo iets van, ik heb 9 maanden met dat kind rondgelopen, dus ik mag voorop, ha! Ouderwetse onzin en bij de tweede expres weer gedaan.Puh!