Naambord voordeur
maandag 26 oktober 2009 om 00:03
woensdag 28 oktober 2009 om 20:26
Wij hebben ons naambordje besteld bij namenenzo.nl Ze zijn niet belachelijk duur en ze maken ook dingen speciaal op maat. Service was ook prima. Je krijgt netjes een voorbeeld via de mail, waarna je wel of niet akkoord kunt gaan. Dus een aanrader! (en nee, ik heb geen aandelen) Was trouwens een cadeautje van vrienden toen we in ons nieuwe huis gingen wonen. Een erg leuk en orgineel cadeautje!
Oh zo'n gluurpop zie je hier in de omstreken wel eens(brabant). De eerste keer dat je het ziet denk je: he dat is grappig/leuk. Maar als je er iedere dag langs rijdt (zoals ik) dan wordt het toch wel erg duf.
Oh zo'n gluurpop zie je hier in de omstreken wel eens(brabant). De eerste keer dat je het ziet denk je: he dat is grappig/leuk. Maar als je er iedere dag langs rijdt (zoals ik) dan wordt het toch wel erg duf.
anoniem_52272 wijzigde dit bericht op 28-10-2009 20:39
Reden: gluurpop
Reden: gluurpop
% gewijzigd
vrijdag 6 november 2009 om 14:22
Ik heb zelf op de computer wat gemaakt. Dit op maat geknipt en in twee leuke fotolijstjes gedaan. In één zit het huisnummer met een plaatje en in de de ander zitten onze voornamen.
Het ene lijstje heb ik verticaal gehangen en de andere een stukje er naast en dan horizontaal.
Ik ben ook een tijd opzoek geweest naar een leuk naambordje, maar omdat ik niks leuks kon vinden ben ik dus zelf aan de slag gegaan. Vind het wel orginieel al zeg ik het zelf
Het ene lijstje heb ik verticaal gehangen en de andere een stukje er naast en dan horizontaal.
Ik ben ook een tijd opzoek geweest naar een leuk naambordje, maar omdat ik niks leuks kon vinden ben ik dus zelf aan de slag gegaan. Vind het wel orginieel al zeg ik het zelf
vrijdag 6 november 2009 om 14:26
Ik vind trouwens wel een leuk idee om de huisdieren erbij te zetten. Zelf heb ik onze twee katten er niet bij staan, maar misschien print ik binnenkort weer eens wat uit.. Vind het wel een leuk idee.
Mijn schoonzuster heeft hun naambordje zelf gemaakt van een rechthoekig stuk hout. Nou weet ik niet precies meer met wat en hoe. Maar het lijkt erin gedrukt te zijn en dit is donkere geverfd zodat het te lezen is.. Zit er ook erg leuk uit.
Mijn schoonzuster heeft hun naambordje zelf gemaakt van een rechthoekig stuk hout. Nou weet ik niet precies meer met wat en hoe. Maar het lijkt erin gedrukt te zijn en dit is donkere geverfd zodat het te lezen is.. Zit er ook erg leuk uit.
maandag 17 september 2012 om 21:20
quote:patriciaderuijter schreef op 17 september 2012 @ 17:47:
zoek je een dakpan naambord
meld je dan aan op
http://naamborden-en-meer.hyves.nl
naast de namen van je huisdieren zou je ook alleen een foto van je dieren kunnen plaatsen.ik print ze namelijk zelf op servetten.
de prijzen staan ook op de site.Spam..
zoek je een dakpan naambord
meld je dan aan op
http://naamborden-en-meer.hyves.nl
naast de namen van je huisdieren zou je ook alleen een foto van je dieren kunnen plaatsen.ik print ze namelijk zelf op servetten.
de prijzen staan ook op de site.Spam..
maandag 17 september 2012 om 21:35