Naambord voordeur

26-10-2009 00:03 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een leuk naambordje voor mijn huis waar ik naast de namen van mijn vriend en mijzelf ook de namen van mijn dieren op kwijt kan met daaronder een afbeelding van een honden- en kattenpootje.

Weet iemand een goed adres of website waar ik mooie bordjes kan vinden of laten maken?
Wij hebben ons naambordje besteld bij namenenzo.nl Ze zijn niet belachelijk duur en ze maken ook dingen speciaal op maat. Service was ook prima. Je krijgt netjes een voorbeeld via de mail, waarna je wel of niet akkoord kunt gaan. Dus een aanrader! (en nee, ik heb geen aandelen) Was trouwens een cadeautje van vrienden toen we in ons nieuwe huis gingen wonen. Een erg leuk en orgineel cadeautje!

Oh zo'n gluurpop zie je hier in de omstreken wel eens(brabant). De eerste keer dat je het ziet denk je: he dat is grappig/leuk. Maar als je er iedere dag langs rijdt (zoals ik) dan wordt het toch wel erg duf.
anoniem_52272 wijzigde dit bericht op 28-10-2009 20:39
Reden: gluurpop
% gewijzigd
Ik heb ons naambordje ook besteld bij namenenzo.nl.

Onze namen met onderaan de naam van onze hond met een pootafdrukje erbij. Goed service daar!
Ik heb zelf op de computer wat gemaakt. Dit op maat geknipt en in twee leuke fotolijstjes gedaan. In één zit het huisnummer met een plaatje en in de de ander zitten onze voornamen.

Het ene lijstje heb ik verticaal gehangen en de andere een stukje er naast en dan horizontaal.

Ik ben ook een tijd opzoek geweest naar een leuk naambordje, maar omdat ik niks leuks kon vinden ben ik dus zelf aan de slag gegaan. Vind het wel orginieel al zeg ik het zelf :P
Ik vind trouwens wel een leuk idee om de huisdieren erbij te zetten. Zelf heb ik onze twee katten er niet bij staan, maar misschien print ik binnenkort weer eens wat uit.. Vind het wel een leuk idee.

Mijn schoonzuster heeft hun naambordje zelf gemaakt van een rechthoekig stuk hout. Nou weet ik niet precies meer met wat en hoe. Maar het lijkt erin gedrukt te zijn en dit is donkere geverfd zodat het te lezen is.. Zit er ook erg leuk uit.
quote:patriciaderuijter schreef op 17 september 2012 @ 17:47:

zoek je een dakpan naambord

meld je dan aan op

http://naamborden-en-meer.hyves.nl

naast de namen van je huisdieren zou je ook alleen een foto van je dieren kunnen plaatsen.ik print ze namelijk zelf op servetten.

de prijzen staan ook op de site.Spam..
@patriciaderuijter,

denk je niet dat TO allang een naambordje heeft, inmiddels? Tis wel bijna 3 jaar oud, dit topic...
Ik heb zo'n hekel aan naambordjes, wil niet aan Jan-en-alle,an laten weten wie er woont. Toen ik in een flat woonde moest ik een naambordje, nou mooi niet met mijn naam, maar met het huisnummer voluit, achtendertig. Kreeg er leuke reacties op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven