NASA traagschuim topdekmatras

15-01-2012 18:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Degene die nu bij Groupon in de aanbieding is, is het wat? Ik wilde al een tijd een nieuw topdekmatras en twijfel of ik deze zal kopen. Wat zijn de voor- en nadelen?

Alvast bedankt voor de reacties!
Als het koud is wordt traagschuim keihard. Ik zou er nooit aan beginnen.
Had hiervoir traagschuim. Eens maar nooit meer. Na drie maanden overgestapt. Wat een drijfzand gevoel
Ik heb een traagschuimmatras met 10cm traag schuim en 15cm foam laag eronder. Traagschuim vind ik heerlijk vormt naar het lichaam, de mijne wordt absoluut niet hard in de winter en ook zeker niet als drijfzand. Het enige nadeel vind ik dat het slecht ventileert en ik heb het al zo heet snachts. Maar dat kan ook liggen aan de foam laag eronder en dat de mijne van Ikea is.

Al met al het heeft wel mijn rug en nekklachten verholpen, tevens heb k een ergonomisch nekkussen van traagschuim, zonder deze kan ik echt niet slapen heb dan meteen een zure nek.
Lijkt me heerlijk! Hoewel mijn tempur kussen keihard is nu met de deur open.

Maar dat duurt maar heel even gelukkig.
Ik vond dit op het internet, maar kan dat niet zien op de site van Groupon. Ga hem maar niet kopen...

Samenvatting

Tot slot een overzichtelijke samenvatting. Een goed traagschuim matras moet aan een aantal voorwaarden voldoen:

1. Het schuim moet van een geschuimde kwaliteit zijn

2. Het schuim moet een open celstructuur hebben

3. Er mogen geen metalen pocketveren verwerkt zijn in het matras

4. De dichtheid van het traagschuim moet tussen 65 en 85 kg/m3 liggen

5. De dikte van de traagschuim laag moet tussen 6 en 9 cm zijn
Ligt heerlijk!
Alles weten maakt niet gelukkig...
quote:colalight schreef op 15 januari 2012 @ 18:58:

Ik vond dit op het internet, maar kan dat niet zien op de site van Groupon. Ga hem maar niet kopen...

Samenvatting

Tot slot een overzichtelijke samenvatting. Een goed traagschuim matras moet aan een aantal voorwaarden voldoen:

1. Het schuim moet van een geschuimde kwaliteit zijn

2. Het schuim moet een open celstructuur hebben

3. Er mogen geen metalen pocketveren verwerkt zijn in het matras

4. De dichtheid van het traagschuim moet tussen 65 en 85 kg/m3 liggen

5. De dikte van de traagschuim laag moet tussen 6 en 9 cm zijnDat geldt voor een echt matras maar die groupon gaat over een dekmatras toch? Lijkt me niet dat daar nou zoveel mis mee kan gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven