NASA traagschuim topdekmatras
zondag 15 januari 2012 om 18:39
Ik heb een traagschuimmatras met 10cm traag schuim en 15cm foam laag eronder. Traagschuim vind ik heerlijk vormt naar het lichaam, de mijne wordt absoluut niet hard in de winter en ook zeker niet als drijfzand. Het enige nadeel vind ik dat het slecht ventileert en ik heb het al zo heet snachts. Maar dat kan ook liggen aan de foam laag eronder en dat de mijne van Ikea is.
Al met al het heeft wel mijn rug en nekklachten verholpen, tevens heb k een ergonomisch nekkussen van traagschuim, zonder deze kan ik echt niet slapen heb dan meteen een zure nek.
Al met al het heeft wel mijn rug en nekklachten verholpen, tevens heb k een ergonomisch nekkussen van traagschuim, zonder deze kan ik echt niet slapen heb dan meteen een zure nek.
zondag 15 januari 2012 om 18:58
Ik vond dit op het internet, maar kan dat niet zien op de site van Groupon. Ga hem maar niet kopen...
Samenvatting
Tot slot een overzichtelijke samenvatting. Een goed traagschuim matras moet aan een aantal voorwaarden voldoen:
1. Het schuim moet van een geschuimde kwaliteit zijn
2. Het schuim moet een open celstructuur hebben
3. Er mogen geen metalen pocketveren verwerkt zijn in het matras
4. De dichtheid van het traagschuim moet tussen 65 en 85 kg/m3 liggen
5. De dikte van de traagschuim laag moet tussen 6 en 9 cm zijn
Samenvatting
Tot slot een overzichtelijke samenvatting. Een goed traagschuim matras moet aan een aantal voorwaarden voldoen:
5. De dikte van de traagschuim laag moet tussen 6 en 9 cm zijn
zondag 15 januari 2012 om 19:06
quote:colalight schreef op 15 januari 2012 @ 18:58:
Ik vond dit op het internet, maar kan dat niet zien op de site van Groupon. Ga hem maar niet kopen...
Samenvatting
5. De dikte van de traagschuim laag moet tussen 6 en 9 cm zijnDat geldt voor een echt matras maar die groupon gaat over een dekmatras toch? Lijkt me niet dat daar nou zoveel mis mee kan gaan?
Samenvatting
5. De dikte van de traagschuim laag moet tussen 6 en 9 cm zijnDat geldt voor een echt matras maar die groupon gaat over een dekmatras toch? Lijkt me niet dat daar nou zoveel mis mee kan gaan?