Nespresso of Dolce Gusto??? HELP!!!

vrijdag 19 augustus 2011 om 11:12
Al heel wat info over te vinden op internet maar in mijn zoektocht naar een nieuw koffiezetapparaat zie ik echt de bomen door het bos niet meer....
De Nespresso of de Dolce Gusto?
Ik hou van gewone (sterke) zwarte koffie en heel soms een ander smaakje zoals bijvoorbeeld cappucino.
Hoe smaakt de gewone zwarte koffie/espresso bij de Dolce Gusto?
Het zal 100% een van deze twee worden maar welke?
Ik heb al tig reviews gelezen en ik kom er niet uit.....
Wie kan mij helpen de knoop door te hakken?
Ook wil ik graag weten of er mensen zijn die ervaringen hebben met de Nespresso Pixie. is dit een goed/snel apparaat?
De Nespresso of de Dolce Gusto?
Ik hou van gewone (sterke) zwarte koffie en heel soms een ander smaakje zoals bijvoorbeeld cappucino.
Hoe smaakt de gewone zwarte koffie/espresso bij de Dolce Gusto?
Het zal 100% een van deze twee worden maar welke?
Ik heb al tig reviews gelezen en ik kom er niet uit.....
Wie kan mij helpen de knoop door te hakken?
Ook wil ik graag weten of er mensen zijn die ervaringen hebben met de Nespresso Pixie. is dit een goed/snel apparaat?
zaterdag 20 augustus 2011 om 14:30
Wilde je ook het advies geven om Nespresso te kiezen, maar zie dat je al een keuze hebt gemaakt.
Wij zijn heel tevreden over nespresso, heerlijke koffie en makkelijk apparaat. Wij hebben een hele simpele, zonder melkschuimer en kopjeswarmer. Wel een aeroccino erbij (los melkschuimapparaat), en drinken echt super latte en cappuccino.
Wat betreft de prijs: als je veel koffie drinkt, wordt het wel duur, maar wij drinken op werkdagen 1 en op thuisdagen 2 kopjes per dag dus dan valt het mee. En als we het huis vol hebben (verjaardag ofzo) dan heb ik ook nog een normaal filterapparaat.
Hier zijn favoriet: cosi, roma, decaf intenso en de lichtblauwe (volluto?)
Veel koffieplezier!
Wij zijn heel tevreden over nespresso, heerlijke koffie en makkelijk apparaat. Wij hebben een hele simpele, zonder melkschuimer en kopjeswarmer. Wel een aeroccino erbij (los melkschuimapparaat), en drinken echt super latte en cappuccino.
Wat betreft de prijs: als je veel koffie drinkt, wordt het wel duur, maar wij drinken op werkdagen 1 en op thuisdagen 2 kopjes per dag dus dan valt het mee. En als we het huis vol hebben (verjaardag ofzo) dan heb ik ook nog een normaal filterapparaat.
Hier zijn favoriet: cosi, roma, decaf intenso en de lichtblauwe (volluto?)
Veel koffieplezier!

zondag 21 augustus 2011 om 21:26