Nieuwe badkamer tips

24-04-2020 12:37 26 berichten
Wij moeten een nieuwe badkamer.

De dingen waar we over uit zijn:
- er moet een bad in (geen bubbelbad, dat lijkt me meer onderhoud door al die gaatjes en is ook niet echt nodig)
- hangend toilet
- dubbele wasbak van 120 ongeveer met laden eronder
- douche natuurlijk

Nu ben ik al meerdere winkels ingelopen, nog geen offerte laten maken omdat we nog twijfelen over alle keuzes.

Want:
- douchekraan inbouwen of op de tegels bevestigen? Ziet er mooier uit ingebouwd, maar is er iets stuk dan moet je alles uitbreken lijkt me?
- kranen met kleuren, ik hoor wisselende verhalen. Ik zie bronzen, gouden en zwarte kranen, lijkt me leuk, maar gaat dat bladderen na een tijdje? Zie je op een zwarte kraan meer kalk?
- natuursteen spoelbakken, heel mooi! Maar wordt dit sneller vies in jullie beleving? Of is dit prima mooi te houden?
- wat hebben jullie nu qua merken dat bevalt? En wat juist niet? (Grohe/ Gerberit schijnen goed te zijn, Hot Bath werd aangeprezen en ken ik dan totaal weer niet...?)
- alles zelf los bestellen zou geld schelen heb ik gehoord? Is dat jullie ervaring ook? Of is dat een recept voor chaos?

Mochten jullie je ervaringen, tips en tricks willen delen, alles is welkom!! Waar heb je spijt van, wat zou je zo de volgende keer weer doen?

Even side note: ik ben een intensieve poetser, en ik gebruik middelen zoals chloor.
Ook betaal ik liever nu meer voor goede kwaliteit en comfort, dan dat ik later spijt heb van iets (zoals die roest op mijn spiegel nu in de huidige budget badkamer :| )
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een mat wit hangend toilet. Helaas blijft de aanslag aan de binnenkant erg makkelijk zitten. Mat is dus niet optimaal. Al schijnt er nu alweer meer mogelijk te zijn.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven