Nieuwe vloer

05-03-2018 13:30 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op zoek naar een nieuwe vloer. Diegene die we nu hebben is gespleten door de vrieskou van de afgelopen week. Helaas ziet hij er nu niet meer uit.

We willen een zo gebruiksvriendelijk mogelijke vloer. Kinderen zijn nu tussen de 8 en de 11 jaar oud, maar echte smeerpoetsen. De vloer moet dus makkelijk schoon te maken zijn.

Wat hebben jullie voor vloer liggen, en hoe bevalt dat? We willen niet de hoofdprijs moeten betalen, maar het mag ook best wel wat kosten. We zijn niet op zoek naar de goedkoopste vloer.
Vloerverwarming zit er niet in nu. Dat past niet binnen het budget ben ik bang. Hoewel het me wel heerlijk lijkt.
Leisteen lijkt me sowieso wat donker.

We zijn nu aan het kijken of we aan afspraak kunnen maken om de bamboevloeren te bekijken.
Ik weet natuurlijk niet wat jullie budget is, maar vloerverwarming aanleggen is niet heel erg duur. Tenminste, ik vond dat echt heel erg meevallen. Dus misschien dat het het onderzoeken ervan wel nog even waard is, dat je later geen spijt van krijgt? Of had je er echt al een offerte voor?
PVC is mooi en onderhoudsvriendelijk, maar ik zou het zelf nooit nemen. Er zitten ongezonde stoffen (weekmakers) in en die hoef ik niet in mijn huis. Zeker als het ook nog verwarmd wordt (vloerverwarming) lijkt me dat niet gezond. Liever iets natuurlijks dan dat ik de hele dag die troep zit in te ademen.
eowyn9 schreef:
06-03-2018 08:46
Vloerverwarming zit er niet in nu. Dat past niet binnen het budget ben ik bang. Hoewel het me wel heerlijk lijkt.
Leisteen lijkt me sowieso wat donker.

We zijn nu aan het kijken of we aan afspraak kunnen maken om de bamboevloeren te bekijken.
Goed idee.
Wij zijn er al jaren erg enthousiast over.
Maar dat weet je inmiddels wel denk ik zo :proud:
pamelacourson schreef:
06-03-2018 12:57
PVC is mooi en onderhoudsvriendelijk, maar ik zou het zelf nooit nemen. Er zitten ongezonde stoffen (weekmakers) in en die hoef ik niet in mijn huis. Zeker als het ook nog verwarmd wordt (vloerverwarming) lijkt me dat niet gezond. Liever iets natuurlijks dan dat ik de hele dag die troep zit in te ademen.
Dat.
En ook, dat ik het persoonlijk spuuglelijk vind, plastic vloeren die op hout moeten lijken, of op steen.
Stenen vloeren vind ik altijd kil en lelijk, alleen authentieke stenen vind ik mooi, in een hele oude boerderij of zo.
Ik heb de pest aan nep.
Ondertussen heel wat vloeren bekeken. En we neigen toch wel heel erg naar de bamboevloer. Dat sprak ons tot nu toe het meeste aan.
eowyn9 schreef:
13-03-2018 11:54
Ondertussen heel wat vloeren bekeken. En we neigen toch wel heel erg naar de bamboevloer. Dat sprak ons tot nu toe het meeste aan.

Wat leuk!
Daar ga je geen spijt van krijgen, we hebben nog nooit zo'n onderhoudsarme en mooi blijvende vloer gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven