Nieuwe witte broek.

15-06-2010 20:57 95 berichten
Dag allemaal,

Ik heb vandaag een witte broek gekocht.

Nu heb ik weleens gehoord dat je die eerst altijd een keer moet wassen voordat je hem aandoet. Zodat, als er vlekken op komen, je er die makkelijker uit krijgt.

Is dit ook zo, of is het een fabeltje?

Zouden jullie hem voor de zekerheid eerst een keer wassen?

Of maakt het niet uit ?

Bedankt alvast !
Ik was zowieso nieuwe kleding voor ik het aantrek. Je weet nooit wie er voor jou in heeft gezeten zeg maar...
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe kleding was ik sowieso altijd eerst voordat ik deze aantrek. Ongeacht welke kleur.
Ik heb vorig jaar een witte broek gekocht die ik niet eerst gewassen heb. Maar nou kende ik de regel die jij hierboven beschrijft niet dus wist ik veel...

Viezigheid is er altijd gewoon uit gegaan, al hebben er volgens mij nooit echte vlekken op gezeten. Meer wat vage strepen enzo die je op een witte broek nu eenmaal snel ziet.
Ik was ook alles eerst.
Ik was dus niet alles eerst
Ik ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Drift schreef op 15 juni 2010 @ 21:05:

Ik was dus niet alles eerst

Ik ook niet

Zullen we maar een viezeriken klupje oprichten?
Ik was spullen ook niet eerst. Ook nog nooit gehoord van iemand die iets naars heeft opgelopen door het dragen van een jurkje dat al eens door iemand anders was gepast
quote:Vinyl schreef op 15 juni 2010 @ 21:06:

[...]

Ik ook niet

Zullen we maar een viezeriken klupje oprichten?Ik zou willen zeggen: een normalen-klupje, tegenover de smetvrezenden
quote:Vinyl schreef op 15 juni 2010 @ 21:06:

[...]

Ik ook niet

Zullen we maar een viezeriken klupje oprichten?

Dat lijkt me dan weer een tikkeltje overdreven

Ik heb nog nooit gehoord dat ik er viezig uitzag.

Overigens kan ik wel begrijpen dat iemand dingen eerst wast. Ik ben zelf gewoon nog nooit op het idee gekomen.
Nee maar ik vind het niet fris. Wat een ander doet moet diegene zelf weten, ik vind het een prettiger idee als ik het eerst even was.
Delph wat een onzin, ik heb geen smetvrees.
quote:delphicat schreef op 15 juni 2010 @ 21:08:

[...]

Ik zou willen zeggen: een normalen-klupje, tegenover de smetvrezenden I'm in.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dangeensuus schreef op 15 juni 2010 @ 21:08:

Nee maar ik vind het niet fris. Wat een ander doet moet diegene zelf weten, ik vind het een prettiger idee als ik het eerst even was.

Tuurlijk mag je dat zelf weten. Het is volgens mij nog geen programmapunt van de PVV om dit te verbieden

Maar je past die kleren toch ook in de winkel? Of doe je dat met een bodysuit aan?
Ik was het ook niet, nooit aan gedacht eigenlijk !

Maar volgens de meeste hier hoeft dit ook niet bij een witte broek, klopt dat?
Ik heb er nog nooit van gehoord dat kleding, al dan niet wit, vuilafstotender wordt nadat het gewassen is.
Ja, ik pas het eerst, en dan gaat het de was in. Omdat ik dat prettiger vind :-)
quote:dangeensuus schreef op 15 juni 2010 @ 21:11:

Ja, ik pas het eerst, en dan gaat het de was in. Omdat ik dat prettiger vind :-)Gewoon smetvrees.
Er zit altijd zo'n winkelgeur en/of nieuwe stofgeur aan kleding als deze nieuw is. Wat ik niet lekker vind ruiken, vandaar dat ik alles eerst in de wasmachine stop.

Ook moet ik meteen alle labels er professioneel uitslopen, omdat deze enorme irritatie-plekken veroorzaken bij mij. Dus het duurt wel even voordat ik nieuwe kledingstukken echt kan gaan dragen
hahahaha Nous, echt niet. Gewoon vies van onbekende vrouwen
quote:delphicat schreef op 15 juni 2010 @ 21:08:

[...]

Ik zou willen zeggen: een normalen-klupje, tegenover de smetvrezenden Geen smetvrees hier hoor en ook wat Quinty zegt hierboven.
En wat Quinty zegt. Ik vind de geur van textielverf niet prettig ruiken. Plus ik hoef andermans huidschilfers niet
Maar wat is er dan vies aan, DGS? Was je je handen ook nadat je met geld bezig bent geweest? Want daar hebben echt heel veel mensen aangezeten. Niet dat ik vind dat je de boel niet eerst mag wassen, ik vraag me alleen af wat de ratio erachter is.
Oh, crosspost, je vindt huidschilfers dus vies. Nou ja, ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven