nog een vraag om zoekhulp
zondag 18 april 2010 om 20:25
zondag 18 april 2010 om 20:40
Hoe kan dat nou. Geen enkele AH hier heeft hem, de Blokker ook niet.
Maar ik zou nog wel even bij de Xenos kunnen kijken, heb ze daar nog nooit gezien maar er ook niet naar gezocht. IKEA daar kom ik niet dagelijks en Rotterdam ook niet
Thanks!
Als het me niet lukt, mag iemand me er twee opsturen want hier in het noorden lijken ze wel uit de handel......
Maar ik zou nog wel even bij de Xenos kunnen kijken, heb ze daar nog nooit gezien maar er ook niet naar gezocht. IKEA daar kom ik niet dagelijks en Rotterdam ook niet
Thanks!
Als het me niet lukt, mag iemand me er twee opsturen want hier in het noorden lijken ze wel uit de handel......
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zondag 18 april 2010 om 20:50
zondag 18 april 2010 om 21:00
quote:Poezewoes schreef op 18 april 2010 @ 20:50:
Anno, ik heb al jaren zo'n ding standaard in de keuken. Heb er al heel wat gehad. Hij gaat, net als de gewone afwasborstel en de vaatdoekjes, regelmatig mee in de vaatwasser. Niks vies aan dus. Ik vind hem superhandig.
Vleer, Action had ze hier ook niet....Denk dat ze dan uitverkocht waren
Anno, ik heb al jaren zo'n ding standaard in de keuken. Heb er al heel wat gehad. Hij gaat, net als de gewone afwasborstel en de vaatdoekjes, regelmatig mee in de vaatwasser. Niks vies aan dus. Ik vind hem superhandig.
Vleer, Action had ze hier ook niet....Denk dat ze dan uitverkocht waren
woensdag 21 april 2010 om 20:39
Héhé, gevonden! Bij de Super de Boer op een andere lokatie. Na een mail aan sorbo.nl kreeg in info over waar het borsteltje recent nog was geleverd hier in de omgeving. Goede service!
Overigens had ik er ook één gevonden bij de Action, maar dat is een ander merk. En wel zo'n waardeloze, dat ik hem meteen weer heb weggegooid. Stom lekding.
Maar, ik ben weer voorzien! meteen 2 gekocht.
Overigens had ik er ook één gevonden bij de Action, maar dat is een ander merk. En wel zo'n waardeloze, dat ik hem meteen weer heb weggegooid. Stom lekding.
Maar, ik ben weer voorzien! meteen 2 gekocht.
oh that purrrrrrrrrfect feeling