oeps...

22-05-2012 21:59 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meeste zullen wel denken wáárom maak je hier een nieuw onderwerp voor aan, maar ik durf mijn tas gewoon niet uit te pakken.

Haha, dit is er gebeurd:

In maart ben ik 3 weken op een soort kamp geweest en heb ik daar nog een tas van in de bijkeuken staan met allerlei papieren etc. Waar ik nu vanochtend achter kwam is dat er nog een boterham in die tas zit. Ik had die op de terugreis niet meer opgegeten en maar eventjes gewoon in die tas bewaard om hem er thuis weer uit te halen..

tja, dat is nu dus al 1.5/2 maanden geleden.. er er dus niet meer uitgehaald.

OEPS!

Ik ben bang dat deze helemaal is beschimmeld, er zat geen beleg oid op dus ik hoop dat hij gewoon heel hard/oud is geworden, maar dat zal wel niet.

Ik durf me tas amper open te maken omdat ik niet weet wat ik aantref (ja heel vies!) en de papieren (allerlei leuke certificaten en aandenkingen etc) zal ik waarschijnlijk daardoor ook wel kunnen weggooien want lijkt me ook niet echt frisjes meer..

Oké, wat ik me dus afvraag: wát kan ik aantreffen? Kan het zo erg zijn of zal het doordat het maar een boterhammetje is wel meevallen? Het is dus al bijna 2 maanden geleden... hoe stom?!
Serieus??? Je bent bang voor een oude boterham?
Dit dus: http://www.huidziekten.nl/afbeeldingen/illustraties/beschimmeld-brood.jpg
Zat'ie in een zakje?
Wanneer je de tas open ritst grijpt die boterham je vast. Laten zitten dus en de tas naar het GAD brengen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
als die in een plastic zakje heeft gezeten, zakje opvissen in kliko en klaar

die is echt niet uit dat zakje gewandeld hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zat hij niet in een zakje die boterham?
Ik denk dat als je je tas open maakt dat hij eruit springt om jou te verorberen...

Ok serieus. Ga naar buiten. open de tas. Keer hem om. Klaar.
Zit hij los in je tas? Je hebt hem toch neem ik aan in een zakje gedaan? Zakje uit de tas pakken en zonder te kijken weggooien, opgelost.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
haha nee hij zat dus niet in een plastic tasje, dat is het hele gedoe eraan anders had ik hem wel gewoon eruitgevist!

Hij zit ergens tussen mijn spullen te schimmelen ;-)
Maar een losse boterham in je tas is toch sowieso vies? Hoe kun je zoiets opeten?
In de tijd dat je deze OP hebt getypt had je allang je tas binnenstebuiten kunnen kieperen ;-) .

Vooruit, gewoon doen. Of moeten we Ghostbusters inschakelen X-D
Je kan er ook nog peniciline van maken.

http://4.bp.blogspot.com/-uC06OTIah7w/Ta7y-Qi13hI/AAAAAAAAAe0/7lZRNpLXtLI/s1600/When-Life-Gives-You-Mold-Make-Penicillin_1899-l.jpg
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je tas wordt vies van losse boterhammen en je boterham wordt vies van het in je tas slingeren. Ik snap er echt niks van dat je dat zonder zakje doet.
Bij ons op het werk heel gewoon. Groene kaas, snot komkommer, koffiemelk die niet meer door het gaatje past, you name it. En we leven allemaal nog.
Ja en?
Leg morgen een vuilniszak in je tuin/ op je balkon en kiep dan die tas daar op om. Kan je het goede er uit vissen en de rest gooi je met vuilniszak en al weg. De boterham zal waarschijnlijk groen zijn en misschien niet meer in vaste vorm of heel.
ClaudeFiolle schreef op 22 mei 2012 @ 22:05:

Je tas wordt vies van losse boterhammen en je boterham wordt vies van het in je tas slingeren. Ik snap er echt niks van dat je dat zonder zakje doet.

Kijk, ik zat in de bus, had geen zin meer in die boterham (waren gewoon droge) en er was geen zakje dus ik dacht dan stop ik hem gewoon even in die tas, haal ik hem er zodra ik uit ben of uit de bus ben eruit, en dat ben ik dus vergeten! ;-)

Ik doe ook niet zomaar losse boterhammen in me tas hoor, jakkie!
snoopylynn schreef op 22 mei 2012 @ 22:06:

Bij ons op het werk heel gewoon. Groene kaas, snot komkommer, koffiemelk die niet meer door het gaatje past, you name it. En we leven allemaal nog.
En waar werk jij ? :P
Al zit hij niet in een zakje...HET IS MAAR EEN BESCHIMMELDE BOTERHAM.
snoopylynn schreef op 22 mei 2012 @ 22:06:

Ik heb laatst ook de koelkast op het werk opgeruimd, iemand nog een pak Optimel dat 1 jaar over datum is?
Ruza schreef op 22 mei 2012 @ 22:08:

Al zit hij niet in een zakje...HET IS MAAR EEN BESCHIMMELDE BOTERHAM.
weet ik, maar ik vind het zo'n zonde ook voor de rest van mijn spullen!
boddybutter schreef op 22 mei 2012 @ 22:06:

[...]

Kijk, ik zat in de bus, had geen zin meer in die boterham (waren gewoon droge) en er was geen zakje dus ik dacht dan stop ik hem gewoon even in die tas, haal ik hem er zodra ik uit ben of uit de bus ben eruit, en dat ben ik dus vergeten! ;-)

Ik doe ook niet zomaar losse boterhammen in me tas hoor, jakkie!
Ok, het is mijn of m'n. Zowel hier als in je OP.
die is gewoon oud en hard..... juist omdat hij niet in een zakje heeft gezeten, droogt het ding compleet uit. er kan nl. lucht bij....
Haha,ik ging gisteren naar een garage,die ik heb,maar waar ik zo'n 1x in het half jaar kom,en vond daar een zakje oliebollen die daar in December had laten liggen...ze zagen er best nog goed uit.
boddybutter schreef op 22 mei 2012 @ 22:07:

[...]

En waar werk jij ? :P
Erger nog, we hebben een muis die zich al 3 jaar niet laat vangen, en ook geen gif eet maar wel onze bastogne koekjes en ferrero rocher opeet.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven