Ohhh ohh oh arme kat
woensdag 23 mei 2012 om 17:41
Het begint hier te waaien en toen heb ik meteen de ramen op gedaan.
Lekker fris en koel. Alleen is er nu een soort van foto in een lijst die op de kast staat omgewaaid en precies op de snuit van Snuggles gevallen.
Hij heeft nu een bult op z'n voorhoofd. Verder kan ik niks vinden.
Ik ben wel bekend met geneeskunde, maar weet niet of dat voldoende is om hem in de gaten te houden.
Toch maar even naar de dierenarts ?
Lekker fris en koel. Alleen is er nu een soort van foto in een lijst die op de kast staat omgewaaid en precies op de snuit van Snuggles gevallen.
Hij heeft nu een bult op z'n voorhoofd. Verder kan ik niks vinden.
Ik ben wel bekend met geneeskunde, maar weet niet of dat voldoende is om hem in de gaten te houden.
Toch maar even naar de dierenarts ?
woensdag 23 mei 2012 om 18:33
woensdag 23 mei 2012 om 19:16
Ik heb een kat die scheel is en vaak door zijn scheelheid verkeerde keuzes maakt. Dus als hij in de woonkamer is en hij gaat naar de drinkbak van de honden (hij heeft er zelf eentje), kiepert hij de drinkbak om.
Vorige week was ik bezig aan het aanrecht en hij wil erbij, dus van de wasmachine af, maakt hij een sprong en dat gaat verkeerd. Ik kan hem nog net bij zijn pootje pakken en hem ophijsen. Voor de rest is het een lieve kater, wat dom, voornamelijk geïnteresseerd in
eten.
Vorige week was ik bezig aan het aanrecht en hij wil erbij, dus van de wasmachine af, maakt hij een sprong en dat gaat verkeerd. Ik kan hem nog net bij zijn pootje pakken en hem ophijsen. Voor de rest is het een lieve kater, wat dom, voornamelijk geïnteresseerd in
eten.
woensdag 23 mei 2012 om 20:12
woensdag 23 mei 2012 om 22:57
Onze kat was een keer bovenin de boekenkast aan het wandelen, bovenop de boeken. Die kieperden om en toen viel de kat van bovenaf en kreeg ook nog "in de ban van de ring" op zijn kop, niet het lichtste boek. Zijn hele wang en kin waren geschaafd, hij is een naaktkat en het zag er echt vervelend uit. Maar toen ik de volgende dag terugkwam van het werk was het alweer over! Ze herstellen toch een stuk sneller dan wij doen denk ik.