Ohhh ohh oh arme kat

23-05-2012 17:41 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het begint hier te waaien en toen heb ik meteen de ramen op gedaan.

Lekker fris en koel. Alleen is er nu een soort van foto in een lijst die op de kast staat omgewaaid en precies op de snuit van Snuggles gevallen.

Hij heeft nu een bult op z'n voorhoofd. Verder kan ik niks vinden.

Ik ben wel bekend met geneeskunde, maar weet niet of dat voldoende is om hem in de gaten te houden.

Toch maar even naar de dierenarts ?
Verder is hij heel erg geschrokken.
Persoonlijk zou ik het niet doen, een bult is een risico van het leven en gaat vanzelf wel weer over.

Wat kunnen katten toch klunzige pechvogels zijn. :)
Cateautje schreef op 23 mei 2012 @ 17:42:

Persoonlijk zou ik het niet doen, een bult is een risico van het leven en gaat vanzelf wel weer over.

Wat kunnen katten toch klunzige pechvogels zijn. :)
Ja echt heel veel pech. Ik kreeg hem zelf ook bijna in m'n nek. ;-)
Probleem alleen is dat ik zo weg moet... Doe zo even een kort

neurologisch onderzoekje.
Ja, laat em even over een lijntje lopen. ;)

Maarre nee, ik denk niet dat je er iets mee moet, als ie niet ineens aan het braken is of suf is.
Nou hij heeft volgens mij niks. Zijn ene pupil is groter dan de ander, maar dat heeft hij wel vaker. Komt ook bij mensen voor.

Over het algemeen een onschuldig iets. Kan ook ernstig zijn.

Daar ga ik nu niet vanuit.
lasvegas84 schreef op 23 mei 2012 @ 17:49:

Ja, laat em even over een lijntje lopen. ;)

Maarre nee, ik denk niet dat je er iets mee moet, als ie niet ineens aan het braken is of suf is.
;-) Hij is helder en heeft verder niks.
Ik zou dus in ieder geval met de DA bellen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Wat ik niet snap, is dat je een topic opent met een vraag en dan vervolgens eigenlijk je keuze al gemaakt blijkt te hebben.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Oh ik zag de titel en begon hier te lezen en zag dat je de ramen open gezet had. Ik dacht meteen dat je kat eruit gekukeld was! (zo dom zou de mijne namelijk wel zijn ;-)) Gelukkig valt het mee :).

Maar bellen met de dierenarts kan toch altijd? Dan hoor je het vanzelf.
Een van mijn katten kreeg vandaag voor de tweede keer deze week de post op zijn hoofd. En hij ligt nu weer op de mat te slapen ;-)

Sukkels zijn het soms he? :love:
Ik heb een kat die scheel is en vaak door zijn scheelheid verkeerde keuzes maakt. Dus als hij in de woonkamer is en hij gaat naar de drinkbak van de honden (hij heeft er zelf eentje), kiepert hij de drinkbak om.

Vorige week was ik bezig aan het aanrecht en hij wil erbij, dus van de wasmachine af, maakt hij een sprong en dat gaat verkeerd. Ik kan hem nog net bij zijn pootje pakken en hem ophijsen. Voor de rest is het een lieve kater, wat dom, voornamelijk geïnteresseerd in

eten.
Ach, wat sneu!

HIer een kluns die ook wel eens blauwe plekken en bulten krijgt (en dat ben ik dus zelf), maar dat gaat wel over hoor. Het is niets bijzonders. Maar een koud compres kan wel helpen maar ik weet niet of de kat daar ook het nut van in ziet. Forceren helpt ook niet.
Een wek advies geven bij een kat us lastig vrees ik, de loeders slapen echt veel!
prulletje schreef op 23 mei 2012 @ 18:33:

Oh ik zag de titel en begon hier te lezen en zag dat je de ramen open gezet had. Ik dacht meteen dat je kat eruit gekukeld was! (zo dom zou de mijne namelijk wel zijn ;-)) Gelukkig valt het mee :).

Maar bellen met de dierenarts kan toch altijd? Dan hoor je het vanzelf.
Hij past met z'n dikke kont niet die klap raampjes ;-)
kookwekkertje01 schreef op 23 mei 2012 @ 18:14:

Wat ik niet snap, is dat je een topic opent met een vraag en dan vervolgens eigenlijk je keuze al gemaakt blijkt te hebben.
Ik wist het niet zeker hoor. Hij ligt nu te slapen op de bank. Kan hem alleen niet goed aaien want ik ben uitgeschoten met de antivlo druppels ;-)
iones schreef op 23 mei 2012 @ 20:12:

Ach, wat sneu!

HIer een kluns die ook wel eens blauwe plekken en bulten krijgt (en dat ben ik dus zelf), maar dat gaat wel over hoor. Het is niets bijzonders. Maar een koud compres kan wel helpen maar ik weet niet of de kat daar ook het nut van in ziet. Forceren helpt ook niet.
Dat gaat ie niet leuk vinden... ;-)
Onze kat was een keer bovenin de boekenkast aan het wandelen, bovenop de boeken. Die kieperden om en toen viel de kat van bovenaf en kreeg ook nog "in de ban van de ring" op zijn kop, niet het lichtste boek. Zijn hele wang en kin waren geschaafd, hij is een naaktkat en het zag er echt vervelend uit. Maar toen ik de volgende dag terugkwam van het werk was het alweer over! Ze herstellen toch een stuk sneller dan wij doen denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven