Olievlek op bank
donderdag 22 december 2011 om 10:42
Gisteren heb ik per ongeluk gemorst met olijfolie op onze bank. De bank is licht creme van kleur en van stof. Nu heb ik al wat gegooglet hoe je dat schoon kan maken, en kwam ik uit op Dasty ontvetter van de Wibra, of wasbenzine.. Maar nu mijn vraag of iemand weet of die Dasty niet te agressief is en ontkleurt? Of hebben jullie eventueel nog andere tips?
donderdag 22 december 2011 om 10:56
quote:Katherina schreef op 22 december 2011 @ 10:55:
Strijkbout en keukenpapier vind ik bij alle vetvlekken altijd een wereldwonder. De rest weghalen met Dasty. Ik ben ook fan, maar niet door de rondvliegende kruidenboter.
Aha, zo te lezen ben jij nog nooit een klodder onverwacht tegengekomen.....
Wacht maar. Met kerst en de bijbehorende stress voor de deur,
Strijkbout en keukenpapier vind ik bij alle vetvlekken altijd een wereldwonder. De rest weghalen met Dasty. Ik ben ook fan, maar niet door de rondvliegende kruidenboter.
Aha, zo te lezen ben jij nog nooit een klodder onverwacht tegengekomen.....
Wacht maar. Met kerst en de bijbehorende stress voor de deur,
donderdag 22 december 2011 om 11:35
K2R vlekkenspray, verkrijgbaar bij bijv. Etos, is ook een oplossing en wellicht wat voorzichtiger dan de warmte van de strijkbout (probeer dat in ieder geval eerst even op een onopvallend plekje). Je moet de vlek inspuiten en dan ontstaat er een poederige witte vlek, die je na een tijdje kunt weg borstelen/stofzuigen. Evt herhalen
donderdag 22 december 2011 om 12:24