Omkleden zwembad
woensdag 9 januari 2013 om 13:39
Gaat dat bij jullie ook altijd zo lastig? Eerst moet je glibber glibber je spullen uit een kluisje trekken en op zoek naar een vrij omkleedhokje. Het bankje waar je op kan zitten is vaak nat en vies, net als de vloer. Geen idee waarom, maar ik heb altijd mn broekspijpen nat omdat ze in aanraking komen met het water wat je op de grond hebt staan druppen..... Dan nog proberen om je sokken/schoenen aan te trekken.
Ik vind het altijd erg vies en onhygienisch om op de vloer van zn kleedhokje te staan, zeker als het nog nat is van de vorige omkleder, dus vaak leg ik een handdoek op de grond (die ik na het douchen eerst even om mn lange haar heb gewikkeld) en poets mn voetjes grondig schoon. Op een of andere manier loop ik ook altijd zwemmerseceem op, terwijl ik daar enorm op let.
Ondertussen zweet je je dood (subtropisch zwembad) en voelt het nooit zo fijn als dat je je thuis omkleed na het douchen.
Hebben jullie daar ook zn last van, of hebben jullie een andere afdroog/omkleed techniek waar ik het bestaan nog niet vanaf weet?
Ik vind het altijd erg vies en onhygienisch om op de vloer van zn kleedhokje te staan, zeker als het nog nat is van de vorige omkleder, dus vaak leg ik een handdoek op de grond (die ik na het douchen eerst even om mn lange haar heb gewikkeld) en poets mn voetjes grondig schoon. Op een of andere manier loop ik ook altijd zwemmerseceem op, terwijl ik daar enorm op let.
Ondertussen zweet je je dood (subtropisch zwembad) en voelt het nooit zo fijn als dat je je thuis omkleed na het douchen.
Hebben jullie daar ook zn last van, of hebben jullie een andere afdroog/omkleed techniek waar ik het bestaan nog niet vanaf weet?
woensdag 9 januari 2013 om 18:57
Ik vind het ook een hele gedoe als plakt aan je lichaam en dan die kluisjes ik kan nooit onthouden welk nummer ik heb.Of hoeveel geld er in moet is ook in elk zwembad anders, krijg je het geld terug of niet?? Maar ik doe ook 2 handdoeken meenemen een voor de grond, en een om me af te drogen. en ik loop altijd tot het zwembad op slippers (speciaal voor het zwemmen) deze doe ik in elkaar rollen met al het natte goed.Klaar en dan snel naar huis.
woensdag 9 januari 2013 om 19:37
Oh man, dat drogen en aankleden is het vreselijkste van het hele zwemuitje. Meestal ga ik ook in de grote kleedkamer, daar kun je tenminste je kleding netjes ophangen.
Van te voren ook goed bedenken wat je aantrekt....geen panty of strakke jeans. Gewoon een joggingbroek ofzo...thuis kun je je weer leuk aankleden.
Van te voren ook goed bedenken wat je aantrekt....geen panty of strakke jeans. Gewoon een joggingbroek ofzo...thuis kun je je weer leuk aankleden.
woensdag 9 januari 2013 om 22:08
quote:fairy1 schreef op 09 januari 2013 @ 13:55:
Ik ga als het voorhanden is, met de kinderen in een gezinscabine of zo'n groot hok voor dames. Heb ik iig de ruimte.Doen wij tegenwoordig ook (sinds dochter is geboren). Veel meer ruimte en handiger met de kleine, omdat mijn man dan ook erbij is en ik me rustig kan omkleden terwijl hij oplet of dochter niet van de omkleed-tafel af stuitert en de schaamte voor mijn naakte lichaam ben ik inmiddels al lang kwijt (na een bevalling boeit niks je meer haha). Stond laatst met een ander gezin gewoon in mijn blootje. En die man van dat gezin ook
Ik ga als het voorhanden is, met de kinderen in een gezinscabine of zo'n groot hok voor dames. Heb ik iig de ruimte.Doen wij tegenwoordig ook (sinds dochter is geboren). Veel meer ruimte en handiger met de kleine, omdat mijn man dan ook erbij is en ik me rustig kan omkleden terwijl hij oplet of dochter niet van de omkleed-tafel af stuitert en de schaamte voor mijn naakte lichaam ben ik inmiddels al lang kwijt (na een bevalling boeit niks je meer haha). Stond laatst met een ander gezin gewoon in mijn blootje. En die man van dat gezin ook
vrijdag 11 januari 2013 om 12:22
En vooral makkelijke kleding aan! Ik zag mn vriendin zweten die haar bolle peuter perse na het zwemmen met luier en al weer in die skinny jeans probeerde te wurmen terwijl kindlief het op een krijsen zette. Ik stond met stiefdochter al even te wachten.... Wij hadden beiden losse en makkelijke kleding mee.
Tuut tuut tuut