Ongelukjes met de auto
woensdag 17 oktober 2012 om 14:34
Oh, ik kan soms zo moe van mezelf worden. Nou reed ik daarnet achteruit de garage in met de achterklep omhoog. Sufferd die ik ben. En dat is dus al de 2e keer!!
Resultaat: een deukje in mijn achterklep, lamp van de garage stuk en de garagedeur wil niet meer naar beneden.
'k Heb mijn vriend alvast maar gebeld, hoeft vanavond niet te schrikken.
Heb jij ook weleens zoiets stoms gedaan?
Resultaat: een deukje in mijn achterklep, lamp van de garage stuk en de garagedeur wil niet meer naar beneden.
'k Heb mijn vriend alvast maar gebeld, hoeft vanavond niet te schrikken.
woensdag 17 oktober 2012 om 23:20
quote:truffelmaffia schreef op 17 oktober 2012 @ 23:17:
En dan is het dus zo, dat áls TO in de achteruitkijkspiegel hád gekeken, dat ze had gezien dat de achterklep nog open had staan.
En dan is het nog steeds zo dat jouw wijze advies een beetje achterhaald is aangezien jij nog niet eens zelf mag rijden.
En daarnaast, denk je nou dat TO dat niet weet?
En dan is het dus zo, dat áls TO in de achteruitkijkspiegel hád gekeken, dat ze had gezien dat de achterklep nog open had staan.
En dan is het nog steeds zo dat jouw wijze advies een beetje achterhaald is aangezien jij nog niet eens zelf mag rijden.
En daarnaast, denk je nou dat TO dat niet weet?
woensdag 17 oktober 2012 om 23:29
quote:truffelmaffia schreef op 17 oktober 2012 @ 23:15:
[...]
Ja, maar écht niet ALLEEN op de linkerspiegel!In een combo of ander klein busje heb je niet eens een achteruitkijkspiegel. Achteruitkjken kán helemaal niet in die dingen. Dus heel logisch dat je leert om ALLEEN op je linker (en evntueel rechter) buitenspiegel achteruit te rijden en inparkeren.
[...]
Ja, maar écht niet ALLEEN op de linkerspiegel!In een combo of ander klein busje heb je niet eens een achteruitkijkspiegel. Achteruitkjken kán helemaal niet in die dingen. Dus heel logisch dat je leert om ALLEEN op je linker (en evntueel rechter) buitenspiegel achteruit te rijden en inparkeren.
donderdag 18 oktober 2012 om 09:28
Ja, en als de klep open staat dan hoor je ook je uitlaat anders/beter/luider. Maar daar gaat het helemaal niet om, iedereen doet wel eens iets doms, en dan kun je dan flink van balen. Heeft helemaal niets te maken met wel/niet kunnen rijden.
Ik loop al bijna 44 jaar, heb echt heel veel ervaring en tóch ben ik pas gestruikeld en weet ik niet eens waarover. Kan ik dan niet lopen?
Ja, en als de klep open staat dan hoor je ook je uitlaat anders/beter/luider. Maar daar gaat het helemaal niet om, iedereen doet wel eens iets doms, en dan kun je dan flink van balen. Heeft helemaal niets te maken met wel/niet kunnen rijden.
Ik loop al bijna 44 jaar, heb echt heel veel ervaring en tóch ben ik pas gestruikeld en weet ik niet eens waarover. Kan ik dan niet lopen?
donderdag 18 oktober 2012 om 09:41
quote:sandt schreef op 18 oktober 2012 @ 09:28:
[...]
[...]
donderdag 18 oktober 2012 om 10:12
En dan is het dus zo, dat áls TO in de achteruitkijkspiegel hád gekeken, dat ze had gezien dat de achterklep nog open had staan.Ja, en áls je suiker hebt, dan móet je veel drinken en goed eten. En toch zijn er mensen die bijna niet drinken en naar de Mac gaan. Stom he?
En dan is het dus zo, dat áls TO in de achteruitkijkspiegel hád gekeken, dat ze had gezien dat de achterklep nog open had staan.Ja, en áls je suiker hebt, dan móet je veel drinken en goed eten. En toch zijn er mensen die bijna niet drinken en naar de Mac gaan. Stom he?
donderdag 18 oktober 2012 om 10:42
Bij onze Jumper heb je parkeerplaatsen recht tegenover de ingang en zij hebben altijd best 'ver' van de ingang zo`n bord staan, met de reclamefolder erop. Bij uit parkeren zat dat bord in m`n dode hoek en heb ik dat bord een stukje verschoven met de auto haha. Ook echt onnozel, alsof ik dat bord eerder niet buiten had zien staan.
donderdag 18 oktober 2012 om 10:44
Mijn moeder heeft een lantaarnpaal naast de oprit staan, en daarnaast staan van die heel kleine paaltjes, die je dus niet kan zien als je in de auto zit. Ik weet al 22 jaar dat die daar staan, ik weet het en toch zat ik er laatst tegen toen ik mijn mooie nieuwe auto de oprit opdraaide. Gelukkig ben ik goed verzekerd, maar wat voelde ik mij dom.
Erger u niet, verwonder u slechts!
donderdag 18 oktober 2012 om 10:51
Ik heb ooit 1 keer schade gereden aan onze auto. Had net 3 weken mijn rijbewijs en reed naar huis na avondje met vrienden. Moest linksaf slaan, 1 baan van een voorrangsweg oversteken. Zag in de verte een auto aankomen en dacht dat ik er voor door kon. Maar trok als een drol op en die persoon reed veel te hard, dus helaas. Gelukkig knalde hij op mijn deurstijl ipv vol in mijn deur, anders waren we over de kop geslagen. Nu keer rondgetold en achteruit tegen een paal aan gekomen. Schade, 2 auto's total loss (waarvan die van ons 3 maanden oud en een leasebak) en een angst om te rijden. Heb toen 6 jaar lang heel af en toe nog gereden. Nu sinds 8 maanden rij ik weer volop (dochter gekregen, dus om ergens te komen moet ik wel) maar wel in een automaat geeft voor mij zoveel meer rust, heerlijk!
donderdag 18 oktober 2012 om 10:58
quote:moccagourmet schreef op 17 oktober 2012 @ 23:29:
[...]
In een combo of ander klein busje heb je niet eens een achteruitkijkspiegel. Achteruitkjken kán helemaal niet in die dingen. Dus heel logisch dat je leert om ALLEEN op je linker (en evntueel rechter) buitenspiegel achteruit te rijden en inparkeren.
Ja, maar daar hadden we het niet over. Maar goed, het is en blijft gewoon stom, ongeacht de discussie of je kan rijden of niet.
quote:Sssenta schreef op 18 oktober 2012 @ 10:12:
[...]
Ja, en áls je suiker hebt, dan móet je veel drinken en goed eten. En toch zijn er mensen die bijna niet drinken en naar de Mac gaan. Stom he?
[...]
In een combo of ander klein busje heb je niet eens een achteruitkijkspiegel. Achteruitkjken kán helemaal niet in die dingen. Dus heel logisch dat je leert om ALLEEN op je linker (en evntueel rechter) buitenspiegel achteruit te rijden en inparkeren.
Ja, maar daar hadden we het niet over. Maar goed, het is en blijft gewoon stom, ongeacht de discussie of je kan rijden of niet.
quote:Sssenta schreef op 18 oktober 2012 @ 10:12:
[...]
Ja, en áls je suiker hebt, dan móet je veel drinken en goed eten. En toch zijn er mensen die bijna niet drinken en naar de Mac gaan. Stom he?
donderdag 18 oktober 2012 om 11:00
donderdag 18 oktober 2012 om 11:12
@truffelmaffia: Je kijkt door de achterruit om te zien of er niet ineens achter je auto een paaltje, fietser, kind, oid zit. Maar als je recht achteruit wil rijden kun je dat toch echt zeker wel beter op je buitenspiegels doen, veel handiger! (kom je ook ooit misschien nog wel achter als je wel je rijbewijs haalt..) En dus is het heel logisch als iemand haar eigen garage in wil rijden dat ze dat alleen op de buitenspiegel doet.
Ikzelf heb alleen een paar bijna ongelukjes met paaltjes etc gehad.. Nu 6 jaar mijn rijbewijs, maar geen auto, dus rij ook maar af en toe...
Ikzelf heb alleen een paar bijna ongelukjes met paaltjes etc gehad.. Nu 6 jaar mijn rijbewijs, maar geen auto, dus rij ook maar af en toe...
donderdag 18 oktober 2012 om 11:29
quote:truffelmaffia schreef op 18 oktober 2012 @ 10:58:
Maar goed, het is en blijft gewoon stom, ongeacht de discussie of je kan rijden of niet.
Eh, volgens mij had TO dat zelf ook al door hoor....
quote:beautyfly schreef op 17 oktober 2012 @ 14:34:
Oh, ik kan soms zo moe van mezelf worden.quote:beautyfly schreef op 17 oktober 2012 @ 14:34:
Sufferd die ik ben. En dat is dus al de 2e keer!!quote:beautyfly schreef op 17 oktober 2012 @ 14:34:
Maar goed, het is en blijft gewoon stom, ongeacht de discussie of je kan rijden of niet.
Eh, volgens mij had TO dat zelf ook al door hoor....
quote:beautyfly schreef op 17 oktober 2012 @ 14:34:
Oh, ik kan soms zo moe van mezelf worden.quote:beautyfly schreef op 17 oktober 2012 @ 14:34:
Sufferd die ik ben. En dat is dus al de 2e keer!!quote:beautyfly schreef op 17 oktober 2012 @ 14:34:
donderdag 18 oktober 2012 om 11:49
quote:truffelmaffia schreef op 18 oktober 2012 @ 11:41:
Dus... Klaar met deze discussie en weer ontopic!
Maar helaas, on topic kun jij niet meepraten. Aangezien jij geen ongelukjes met een auto kunt maken zonder rijbewijs.
OT; man presteert het al jarenlang door dezelfde flitspaal geflitst te worden. Je zou denken dat hij ondertussen wel door heeft dat hij daar wat langzamer moet rijden. Niet dus
Dus... Klaar met deze discussie en weer ontopic!
Maar helaas, on topic kun jij niet meepraten. Aangezien jij geen ongelukjes met een auto kunt maken zonder rijbewijs.
OT; man presteert het al jarenlang door dezelfde flitspaal geflitst te worden. Je zou denken dat hij ondertussen wel door heeft dat hij daar wat langzamer moet rijden. Niet dus
donderdag 18 oktober 2012 om 12:38
quote:truffelmaffia schreef op 18 oktober 2012 @ 12:34:
Dat iemand geen rijbewijs heeft wil niet zeggen dat ie nooit heeft gereden.
Straks ga je ook nog vertellen dat een paar rijlessen ook al "ervaring" is. Rijervaring doe je pas op nadat je je rijbewijs gehaald hebt. Dan moet je namelijk helemaal alleen de juiste beslissingen nemen en zit er niet iemand naast je die voor je op de rem trapt.
Maar vertel eens truffel, wat is eigenlijk de reden dat je gestopt bent met je rijlessen?
Dat iemand geen rijbewijs heeft wil niet zeggen dat ie nooit heeft gereden.
Straks ga je ook nog vertellen dat een paar rijlessen ook al "ervaring" is. Rijervaring doe je pas op nadat je je rijbewijs gehaald hebt. Dan moet je namelijk helemaal alleen de juiste beslissingen nemen en zit er niet iemand naast je die voor je op de rem trapt.
Maar vertel eens truffel, wat is eigenlijk de reden dat je gestopt bent met je rijlessen?
donderdag 18 oktober 2012 om 12:55